abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 10:33:06 #1
35485 rique
with Canon, I can
pi_6474575
Ik ga binnenkort naar Istanbul en ik ben daar van plan hele gave bekkens te kopen omdat ze daar worden gemaakt en veel goedkoper zijn dan hier. Echter, hoe zit het met het invoeren van die dingen? Ik kan ze niet ff sneakie onder mijn arm meenemen... Wat zijn de te betalen invoerrechten en nog beter: wie heeft er een slim plan om er onderuit te komen?

Heb zelf al gedacht aan het "bespelen" van de bekkens gedurende een aantal uur zodat ik kan zeggen dat ik gewoon een optreden heb gehad met mijn in nederland gekochte bekkens..

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_6474599
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 10:33 schreef rique het volgende:
Ik ga binnenkort naar Istanbul en ik ben daar van plan hele gave bekkens te kopen omdat ze daar worden gemaakt en veel goedkoper zijn dan hier. Echter, hoe zit het met het invoeren van die dingen? Ik kan ze niet ff sneakie onder mijn arm meenemen... Wat zijn de te betalen invoerrechten en nog beter: wie heeft er een slim plan om er onderuit te komen?

Heb zelf al gedacht aan het "bespelen" van de bekkens gedurende een aantal uur zodat ik kan zeggen dat ik gewoon een optreden heb gehad met mijn in nederland gekochte bekkens..

Elk product heeft een statistisch nummer.
Dit nummer kun je doorbellen aan de douane/belastindienst. Zij kunnen je dan precies vertellen of er invoerrechten op dat product zitten.

Het statistisch nummer kun je weer opvragen bij je leverancier van de bekkens.

zaterdag 26 oktober 2002 @ 10:44:00 #3
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_6474622
Je mag spullen met waarde van max. 175 euro belastingvrij meenemen. Als de waarde meer is betaal je invoerrechten en BTW over het totale bedrag.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_6474743
ik snap niet waar je je eigen druk om maakt je stopt die dingen gewoon in je koffer ze gaan der eigen echt niet druk maken om een paar bekkens hoor
en je kunt zoals al gezegd ff naar de douane bellen voor meer info.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')