abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144350270
typscherm op m'n 5S is nog kleiner geworden dankzij die kut Camera knop die ik in de eerste plaats niet daar wil.
Als ik alle meldingen uitschakel, krijg ik CONSTANT het verzoek of ik ze wil inschakelen.

en nog meer random shit waardoor Whatsapp net weer even kutter is geworden.

klacht: het is bewolkt vandaag.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_144350447
Wat is een 5S?
  dinsdag 9 september 2014 @ 14:58:37 #3
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_144350494
Crapple :')
Tevens sepo

[ Bericht 4% gewijzigd door VarkensHart op 09-09-2014 14:59:13 (Sepo gepakt ) ]
pi_144350596
Verdiende loon met je Apple
pi_144350612
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef MrKikker het volgende:
typscherm op m'n 5S is nog kleiner geworden dankzij die kut Camera knop die ik in de eerste plaats niet daar wil.
Als ik alle meldingen uitschakel, krijg ik CONSTANT het verzoek of ik ze wil inschakelen.

Whatsapp is alweer ouderwets geworden, ebola is hip tegenwoordig.
pi_144350624
Geen telegram gebruiken :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144350639
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat is een 5S?
5e generatie Samsung
Ik heb geen signature.
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:04:11 #8
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_144350651
Vervelend
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_144350652
Apple presenteert vanavond een device waarmee gebruikers op een nieuwe manier worden teleurgesteld. In een uitgelekt persbericht vertelt Apple-CEO Tim Cook hoe de nieuwe teleurstelling het dagelijks leven zal veranderen.

“De laatste maanden hebben we hard gewerkt aan een product dat net iets te weinig afwijkt van eerdere producten. Hierdoor creëren we een optimaal tegenvallende ervaring voor onze gebruikers. Via deze revolutionaire technologie wordt teleurstelling nog meer geïntegreerd in het dagelijks leven”, aldus Cook.

Volgens Cook is ook de gloednieuwe interface op zichzelf aardig maar ook weer niet heel anders dan gebruikers gewend zijn: “Over een paar jaar weten we niet beter. Ook uniek aan het nieuwe device is het extra snoertje dat je ervoor nodig hebt: makkelijk te betalen en handig om kwijt te raken.”
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:09:22 #10
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_144350793
Sws Whatsapp :')
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_144350818
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef MrKikker het volgende:

TS wil foto's maken van de zon. Geen wonder dat je nu een kutcamera hebt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_144350832
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:04 schreef ADQ het volgende:
Apple presenteert vanavond een device waarmee gebruikers op een nieuwe manier worden teleurgesteld. In een uitgelekt persbericht vertelt Apple-CEO Tim Cook hoe de nieuwe teleurstelling het dagelijks leven zal veranderen.

“De laatste maanden hebben we hard gewerkt aan een product dat net iets te weinig afwijkt van eerdere producten. Hierdoor creëren we een optimaal tegenvallende ervaring voor onze gebruikers. Via deze revolutionaire technologie wordt teleurstelling nog meer geïntegreerd in het dagelijks leven”, aldus Cook.

Volgens Cook is ook de gloednieuwe interface op zichzelf aardig maar ook weer niet heel anders dan gebruikers gewend zijn: “Over een paar jaar weten we niet beter. Ook uniek aan het nieuwe device is het extra snoertje dat je ervoor nodig hebt: makkelijk te betalen en handig om kwijt te raken.”
hihaho
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_144350903
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:10 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

hihaho
De eerste teleurstelling is al binnen! 14.gif
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_144350939
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:12 schreef nightsleeper het volgende:

[..]

De eerste teleurstelling is al binnen! [ afbeelding ]
Echter niet in Tim Cook z'n spul, maar de originaliteit van die copypasta. ;(
pi_144351005
Crapple :')
pi_144351325
Ongelooflijk dat er nog steeds geen beter alternatief is.
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:38:16 #17
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_144351866
Mensen die apps gebruiken :')

Normale mensen chatten met een encrypted email address die ze betalen en open houden..
Je gaat toch ook geen facebook gebruiken ofzo, alsof je te arm bent om een domein te betalen of een of andere artiest bent die exposure nodig heeft.

Losers downloaden appjes die ze tot product maken, moest altijd lachen om de disclaimer op die site wetende dat ze binnen een jaar verkocht worden.. Baited..
  Forum Admin dinsdag 9 september 2014 @ 15:40:26 #18
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_144351960
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:38 schreef Buschetta het volgende:
Mensen die apps gebruiken :')

Normale mensen chatten met een encrypted email address die ze betalen en open houden..
Je gaat toch ook geen facebook gebruiken ofzo, alsof je te arm bent om een domein te betalen of een of andere artiest bent die exposure nodig heeft.

Losers downloaden appjes die ze tot product maken, moest altijd lachen om de disclaimer op die site wetende dat ze binnen een jaar verkocht worden.. Baited..
Ik begrijp dat alle mensen waar je mee communiceert ook een encrypted email address gebruiken?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:47:09 #19
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_144352210
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik begrijp dat alle mensen waar je mee communiceert ook een encrypted email address gebruiken?
pgp sleutel?
Je laat google en hotmail zeker al je shit meelezen nog steeds? Zeker ook de postbode nooit raar aangekeken als er weer een envelop open was gescheurt ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Pretty_Good_Privacy
  Forum Admin dinsdag 9 september 2014 @ 15:49:02 #20
54263 crew  Pharkus
pi_144352265
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:47 schreef Buschetta het volgende:

[..]

pgp sleutel?
Je laat google en hotmail zeker al je shit meelezen nog steeds? Zeker ook de postbode nooit raar aangekeken als er weer een envelop open was gescheurt ?

Ik ken de methodes wel, maar mijn correspondentiegenoten zijn niet zo techsavy.
pi_144352330
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:47 schreef Buschetta het volgende:

[..]

pgp sleutel?

Daar ook maar ene neuk om geven :')
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:56:16 #22
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_144352517
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Daar ook maar ene neuk om geven :')
Tja, sommigen zijn bewust van het verleden en de techniek. Maar ja jij zult waarschijnlijk nooit in een positie komen waar een HR rep je facebook password vraagt om even te kijken wie je eigenlijk bent he?

Is ook fout.. maar gebeurt geregeld bij kennisen van me.

That's why PGP, geen facebook of twitter zonder commerciele doeleinden.

maar ja digi-plebs moet er ook zijn he anders zouden we geen centjes verdienen meer ;)
pi_144352649
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Tja, sommigen zijn bewust van het verleden en de techniek. Maar ja jij zult waarschijnlijk nooit in een positie komen waar een HR rep je facebook password vraagt om even te kijken wie je eigenlijk bent he?

maar ja digi-plebs moet er ook zijn he anders zouden we geen centjes verdienen meer ;)
Mag die HR rep best doen, alsof ik ook maar iets anders doe dan lurken daar.

Whatsappen naar maatjes over waar je een biertje zuipt en weet ik veel wat is anders dan bedrijfsmatig versleutelde mailtjes sturen. Google, Microsoft en Apple weten vast meer van me dan ik zou willen toegeven, maar het kan me werkelijk geen reet boeien.
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:01:25 #24
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_144352715
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:49 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik ken de methodes wel, maar mijn correspondentiegenoten zijn niet zo techsavy.
Tja,

Dat soort digibeten schrijf ik snel af zelf. Tenzij het een dement familie lid betreft ofzo.

Stel je eens voor dat je 20 jaar terug een postbus zou hebben staan met jouw naam erop en dat het post bedrijf enveloppes zou verbieden en tig mensen de brieven liet lezen om een profiel van jouw bij te houden?

Leuk dat de meeste mensen moeten lachen om zo'n voorbeeld... ik werk met Big Data en trust me je kan alles vinden van die malloten die hun shit online gooien. Soms kost het me 1 minuut om iemands complete loopbaan te vinden incluis nasty shit. hehe.

Zelfde als een fotoboek met babies in bad op een park bankje leggen om te laten doorbladeren door vreemden.. DAT IS FACEBOOK. maar dat willen de annies en henkies niet zien.. "Iss toch leeeeuk"

Maar ja ik ben een paria schijnbaar.
  Forum Admin dinsdag 9 september 2014 @ 16:01:51 #25
54263 crew  Pharkus
pi_144352725
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ten eerste zou ik weigeren tegen zo'n HR muts. Ten tweede is mijn facebook/twitter/linkedin/gmail/hotmail etc een oninteressant alterego van mezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')