abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144352828
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef Buschetta het volgende:
Tja, sommigen zijn bewust van het verleden en de techniek. Maar ja jij zult waarschijnlijk nooit in een positie komen waar een HR rep je facebook password vraagt om even te kijken wie je eigenlijk bent he?
De neuk? Ik zou vragen of hij dat verzoek even op papier wilt zetten en vervolgens die verklaring met naam en toenaam (ook van bedrijf) op facebook/linkedin/twitter laten circuleren. Wat een mongole vraag.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:05:15 #27
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_144352872
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:01 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ten eerste zou ik weigeren tegen zo'n HR muts. Ten tweede is mijn facebook/twitter/linkedin/gmail/hotmail etc een oninteressant alterego van mezelf.
Wat jij een alterego noemt noem ik een kans tot manipulatie.

Ik heb het over banen van 10K minumum he... denk dat je die HR muts zou beffen als het erop aankomt :D

Anders nemen ze je gewoon niet aan.

https://www.google.cz/sea(...)gPVNmaI6ih8we33oCIDQ
  Forum Admin dinsdag 9 september 2014 @ 16:17:48 #28
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_144353349
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ik heb het over banen van 10K minumum he... denk dat je die HR muts zou beffen als het erop aankomt :D

Ik raak niet echt onder de indruk van 10K, geld is niet mijn motivatie om te werken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_144353467
quote:

[..]

Nou. Fucking. En? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_144353496
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef MrKikker het volgende:
typscherm op m'n 5S is nog kleiner geworden dankzij die kut Camera knop die ik in de eerste plaats niet daar wil.
Als ik alle meldingen uitschakel, krijg ik CONSTANT het verzoek of ik ze wil inschakelen.

en nog meer random shit waardoor Whatsapp net weer even kutter is geworden.

klacht: het is bewolkt vandaag.
Inderdaad
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:21:28 #31
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_144353500
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik raak niet echt onder de indruk van 10K, geld is niet mijn motivatie om te werken.
Dan pas je waarschijnlijk ergens in dit rijtje thuis.
- Je werkt in sociale sector
- Je HEBT geld
- Je pretendeert omdat je weet dat het niet haalbaar is
pi_144353611
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef Buschetta het volgende:

[..]

- Je HEBT geld
Alsof je met 3K of 4K niet goed kan rondkomen. Jeetje, wat kom jij kortzichtig over. :{
pi_144353689
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:47 schreef Buschetta het volgende:

[..]

pgp sleutel?
Je laat google en hotmail zeker al je shit meelezen nog steeds? Zeker ook de postbode nooit raar aangekeken als er weer een envelop open was gescheurt ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Pretty_Good_Privacy
PGP helpt niks. Zeker niet tegen overheidstoezicht. Als de overheid X verdenkt van bijv. terrorisme, en ziet dat jij en X met elkaar pgp-gecodeerde emails uitwisselen, dan ben je er ook wel bij hoor. ;)
pi_144353771
Terechte kalcht
People assume too much.
pi_144353847
Onzinnige klacht, Whatsapp werkt nu tenminste voor iOS 8 gebruikers. Net op tijd voordat iOS 8 binnen 2 weken verschijnt :P
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:30:31 #36
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_144353869
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:24 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Alsof je met 3K of 4K niet goed kan rondkomen. Jeetje, wat kom jij kortzichtig over. :{
Toen ik 26 was en nog in NL woonde lag mijn salaris rond de 3K netto en kon er dus echt niet normaal van rondkomen. Ik ga elke dag 2x uit eten en dat doe ik nu meestal nog steeds.

Wellicht hebben wij een ander begrip van "goed rondkomen" maar ik wil echt elke dag de optie hebben om uit eten te gaan. En dan geen bakkie friet van de Febo.
pi_144353901
quote:
Maar ja jij zult waarschijnlijk nooit in een positie komen waar een HR rep je facebook password vraagt om even te kijken wie je eigenlijk bent he?

Is ook fout.. maar gebeurt geregeld bij kennisen van me.
quote:
Vrij vertaald: je hebt een artikeltje op internet gelezen en probeert nu interessant te doen.
pi_144353918
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:30 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Toen ik 26 was en nog in NL woonde lag mijn salaris rond de 3K netto en kon er dus echt niet normaal van rondkomen. Ik ga elke dag 2x uit eten en dat doe ik nu meestal nog steeds.

Wellicht hebben wij een ander begrip van "goed rondkomen" maar ik wil echt elke dag de optie hebben om uit eten te gaan. En dan geen bakkie friet van de Febo.
Ok. Dan hebben we inderdaad een andere definitie. :)
  Forum Admin dinsdag 9 september 2014 @ 16:32:21 #39
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_144353934
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef Buschetta het volgende:

[..]

- Je HEBT geld
Sociale sector komt, soort van, in de buurt denk ik.
Ik heb geen geldzorgen, dat is het misschien. Verder zit er bij 10K banen een prijs die ik de komende 5 jaar niet wil betalen, en dan doel ik op zaken als verhuizen, minder vrije tijd, meer management, netwerken uitbreiden en onderhouden.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_144353961
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:04 schreef ADQ het volgende:
Apple presenteert vanavond een device waarmee gebruikers op een nieuwe manier worden teleurgesteld. In een uitgelekt persbericht vertelt Apple-CEO Tim Cook hoe de nieuwe teleurstelling het dagelijks leven zal veranderen.

“De laatste maanden hebben we hard gewerkt aan een product dat net iets te weinig afwijkt van eerdere producten. Hierdoor creëren we een optimaal tegenvallende ervaring voor onze gebruikers. Via deze revolutionaire technologie wordt teleurstelling nog meer geïntegreerd in het dagelijks leven”, aldus Cook.

Volgens Cook is ook de gloednieuwe interface op zichzelf aardig maar ook weer niet heel anders dan gebruikers gewend zijn: “Over een paar jaar weten we niet beter. Ook uniek aan het nieuwe device is het extra snoertje dat je ervoor nodig hebt: makkelijk te betalen en handig om kwijt te raken.”
Waur...de haat zit diep :')

Maar we zullen zien. Zou mij niets verbazen als er vanavond een product wordt gepresenteerd dat we allemaal al een beetje kennen maar amper gebruiken, maar nu wel door gaat breken, want apple zorgt dat het lekker werkt. Een beetje zoals met de meeste nieuwe producten die ze lanceren.
People assume too much.
pi_144354175
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef MrKikker het volgende:
typscherm op m'n 5S is nog kleiner geworden dankzij die kut Camera knop
Begin met typen en weg is ie :Y
Al snap ik ook niet waarom dat icoon daar moet, want waar die zat vond ik prima :{

En die notificatiecrap is net zo irritant al messenger...dus dat is wel harde poep inderdaad. Nou heb ik ze toch aanstaan, maar ik hou niet van dat opdringerige. Verder weet ik (nog) niet wat de andere aanpassingen zijn
People assume too much.
pi_144354243
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef very het volgende:

[..]

Begin met typen en weg is ie :Y
Al snap ik ook niet waarom dat icoon daar moet, want waar die zat vond ik prima :{

Omdat dat een tik scheelt.

Ik mis nog een stip in het chatoverzicht die aangeeft of iemand online is. Nu moet ik de persoon aanklikken en dan zien wanneer hij/zij online is.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:42:38 #43
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_144354355
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:32 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Sociale sector komt, soort van, in de buurt denk ik.
Ik heb geen geldzorgen, dat is het misschien. Verder zit er bij 10K banen een prijs die ik de komende 5 jaar niet wil betalen, en dan doel ik op zaken als verhuizen, minder vrije tijd, meer management, netwerken uitbreiden en onderhouden.
Ik waardeer je eerlijkheid en ben blij dat je content bent ;) Ik heb wel geldproblemen door mijn levenstijl. Probeer niet boven mijn stand te leven maar doe weinig concessies.
Ik ben single en date toevalligewijze meisjes die kerncentrales bouwen of andere top banen hebben. Dus dan wil het nogal eens een drijfveer zijn om 10K meer te verdienen als je vriendinnetje 100K in een kwartaal bij elkaar scraapt :/

Mijn probleem, I know misschien moet ik maar weer bar meisjes gaan uit vragen :)
pi_144354426
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:40 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Omdat dat een tik scheelt.

Ik mis nog een stip in het chatoverzicht die aangeeft of iemand online is. Nu moet ik de persoon aanklikken en dan zien wanneer hij/zij online is.
Wat een problemen hoor. Poeh, poeh, poeh. Noem me 1 chat app die de core business berichten versturen beter doet dan Whatsapp? Niemand. Wechat enz is veels te veel poeha erom heen.
pi_144354472
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Wat een problemen hoor. Poeh, poeh, poeh. Noem me 1 chat app die de core business berichten versturen beter doet dan Whatsapp? Niemand. Wechat enz is veels te veel poeha erom heen.
Erm... gaat het? (misschien quote je de verkeerde?)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_144354647
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Wechat is idd niet helemaal vergelijkbaar. Het is voor Chinezen ook het alternatief voor o.a. Facebook en Tinder.
pi_144354939
quote:

[..]

Tja, sommigen zijn bewust van het verleden en de techniek. Maar ja jij zult waarschijnlijk nooit in een positie komen waar een HR rep je facebook password vraagt om even te kijken wie je eigenlijk bent he?
Dat mogen ze aan mij vragen. Ik heb geen Facebook.
Get it and Bet it
pi_144355172
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:03 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

5e generatie Samsung
Is dat goed?
pi_144355637
quote:

[..]

Bij banen van minimaal 10K kom je gewoon even interviewen bij een psycholoog als deel van het recruitmenttraject hoor. Mits je bedrijf een beetje normaal is. Toegang tot persoonlijke info is echt not done, die 10K mogen ze vriendelijk ergens anders in steken.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 9 september 2014 @ 18:36:42 #50
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_144358313
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:01 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Tja,

Dat soort digibeten schrijf ik snel af zelf. Tenzij het een dement familie lid betreft ofzo.

Stel je eens voor dat je 20 jaar terug een postbus zou hebben staan met jouw naam erop en dat het post bedrijf enveloppes zou verbieden en tig mensen de brieven liet lezen om een profiel van jouw bij te houden?

Leuk dat de meeste mensen moeten lachen om zo'n voorbeeld... ik werk met Big Data en trust me je kan alles vinden van die malloten die hun shit online gooien. Soms kost het me 1 minuut om iemands complete loopbaan te vinden incluis nasty shit. hehe.

Zelfde als een fotoboek met babies in bad op een park bankje leggen om te laten doorbladeren door vreemden.. DAT IS FACEBOOK. maar dat willen de annies en henkies niet zien.. "Iss toch leeeeuk"

Maar ja ik ben een paria schijnbaar.
Lekker verwaand weer. Je hebt wel opzich gelijk maargoed, je woont zeker aan de gracht en stemt "liberaal"?
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')