mag het dan ook in december? leuk sinterklaascadootje?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ze bewaren de exit van Ruud vast tot november.. moet geweldig zijn die gast na 11 maanden de nixnut uitgehangen te hebben, alsnog vlak voor de finish te laten oprotten
Hou jij de bewoners agenda bij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:46 schreef UtoStreamer het volgende:
nog 15 minuten tot mogelijk punt van entree nieuwe inwoner, anders morgen
Hoera dan maar....quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:47 schreef D-B het volgende:
Wolter Kroes
1 uur ·
.
Lieve Muziekvrienden
[2014-09-09 11:13:49] Gisteren is dan eindelijk de knoop doorgehakt aan het Utopia front. Isabella mag blijven in Utopia. Bij deze kan ik jullie dan ook melden dat het loodsconcert gewoon doorgaat zoals gepland. Ik kijk er met heel veel plezier naar uit om straks het mooie Ik ben je prooi weer samen te zingen.
https://nl-nl.facebook.com/wolter.kroes1/posts/767297503309265
Die gaat het nooit leren hequote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, hoewel Nico voorzichtig vertelde dat Rienk's kijk op Isa anders is dan die van haarzelf en dat hij keihard kon zijn.
Isa snikte vooral uit: Rienk waarom ben je er niet meer..
Die is voor Billie, en leuker kan het écht niet meer worden danquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef Giggio het volgende:
[..]
mag het dan ook in december? leuk sinterklaascadootje?
Nope.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die gaat het nooit leren he
uteuris gaat ze ze noemenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef Cir het volgende:
kreeft heeft op de pc een proggie gevonden om zelf eurie's te drukken
hoe oud ook al weer ?quote:
Wanneer niet? Rot op kutwijfquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:43 schreef UtoStreamer het volgende:
billy maakt zich weer belachelijk
Laat dr maar wat filmpjes van Rienk zien terwijl hij over haar zit te lullen.quote:
niet wat ik bedoel, rienk zei tegen mark dat isa weg moestquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:46 schreef Capaja het volgende:
[..]
rienk heeft meerdere malen tegen ies gezegd dat ze moet stoppen met moeilijk doen
32, 38??quote:
altijd rond half 1 of 3'en ivm scholen die uitgaan en er dus minder streamers zijn, dus meer kijkers op tv, waar meer mee verdiend wordt.quote:
ze moest eens weten wat hij allemaal over haar heeft gezegdquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, hoewel Nico voorzichtig vertelde dat Rienk's kijk op Isa anders is dan die van haarzelf en dat hij keihard kon zijn.
Isa snikte vooral uit: Rienk waarom ben je er niet meer..
ik denk dat het een emotioneel moment zal worden als dat nummer komtquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:47 schreef D-B het volgende:
Wolter Kroes
1 uur ·
.
Lieve Muziekvrienden
[2014-09-09 11:13:49] Gisteren is dan eindelijk de knoop doorgehakt aan het Utopia front. Isabella mag blijven in Utopia. Bij deze kan ik jullie dan ook melden dat het loodsconcert gewoon doorgaat zoals gepland. Ik kijk er met heel veel plezier naar uit om straks het mooie Ik ben je prooi weer samen te zingen.
https://nl-nl.facebook.com/wolter.kroes1/posts/767297503309265
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |