Er is genoeg te zien maar ik let niet perse op wat de massa media zegt dat ik me op moet focussenquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zie jij behalve Israël en Palestina ook nog de andere dingen die in de wereld gebeuren?
3x raden wie dat de wereld in heeft geholpen?quote:Op zondag 21 september 2014 09:52 schreef Summers het volgende:
NOS toont verkeerde beelden neergeschoten toestel vliegtuigramp Oekraïne
http://www.nieuws.nl/alge(...)liegtuigrampoekraine
quote:Op zondag 21 september 2014 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
3x raden wie dat de wereld in heeft geholpen?
KLB / beelden die de NOS uitzond kloppen niet![]()
Oh shit, een filmpje dat een verkeerde naam heeft gekregen van een random op youtube. En nu?quote:
Komt alleen best vaak voor. Vast allemaal domme foutjes en toevallige incidentenquote:Op zondag 21 september 2014 12:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh shit, een filmpje dat een verkeerde naam heeft gekregen van een random op youtube. En nu?
Elke hangjas in de wereld kan uploaden naar youtube. Natuurlijk zijn dat niet allemaal fouten en incidenten. Daarom moet je ook niet heilig in elk (youtube) filmpje geloven dat je ziet. Ook liveleak is daar gevoelig voor.quote:Op zondag 21 september 2014 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Komt alleen best vaak voor. Vast allemaal domme foutjes en toevallige incidenten
We weten iig wie deze propaganda hard nodig heeft en mensen betaald om dat te verspreiden .quote:Op zondag 21 september 2014 12:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh shit, een filmpje dat een verkeerde naam heeft gekregen van een random op youtube. En nu?
Nee, dat weten we niet. Wie bedoel je?quote:Op zondag 21 september 2014 15:41 schreef Summers het volgende:
[..]
We weten iig wie deze propaganda hard nodig heeft en mensen betaald om dat te verspreiden .
Harder dan dat jij propaganda nodig hebt?quote:Op zondag 21 september 2014 15:41 schreef Summers het volgende:
[..]
We weten iig wie deze propaganda hard nodig heeft
Hoeveel kan jij maandelijks bijschrijven door dit soort reacties?quote:en mensen betaald om dat te verspreiden .
Ruimte zat hoor. Kom maar op met je kritische oogquote:Op zondag 21 september 2014 16:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Het gros wil het gewoon niet weten en komen steeds met nieuwsberichten aan van nu.nl en overige msm. Als andere mensen met andere bronnen aankomen dan van de msm wordt het bij voorbaat al naar het rijk der fabelen verwezen. Waarom dit forum BNW zou zijn is mij een raadsel want op deze wijze hou je weinig ruimte over voor het kritische oog.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Harder dan dat jij propaganda nodig hebt?
[..]
Hoeveel kan jij maandelijks bijschrijven door dit soort reacties?
Paniek?quote:Op zondag 21 september 2014 12:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Het gros op BNW komt juist met allemaal youtubefilmpjes en nietszeggende artikelen van louche websites. Behalve als de 'gemene' massamedia iets zegt waar ze het mee eens zijn natuurlijk, dan is nu.nl en het nos journaal opeens objectief.quote:Op zondag 21 september 2014 16:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Het gros wil het gewoon niet weten en komen steeds met nieuwsberichten aan van nu.nl
Nee hoor, dat wordt gedaan op het moment dat de artikelen onzin blijken te zijn wat, laten we eerlijk zijn, nooit echt moeilijk is om te detecteren.quote:Als andere mensen met andere bronnen aankomen dan van de msm wordt het bij voorbaat al naar het rijk der fabelen verwezen.
Het kritische oog kan tegen kritiek, iets wat blijkbaar nog niet begrepen wordt door de eenvoudige mensen die alles klakkeloos van internet kopiëren en met reacties als deze:quote:Waarom dit forum BNW zou zijn is mij een raadsel want op deze wijze hou je weinig ruimte over voor het kritische oog.
komen op het moment dat iemand ze op hun hypocrisie en naïviteit wijst.quote:
Waarom zijn deze mensen eenvoudig in jouw ogen? Vreemde opmerking.quote:Op zondag 21 september 2014 18:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Het gros op BNW komt juist met allemaal youtubefilmpjes en nietszeggende artikelen van louche websites. Behalve als de 'gemene' massamedia iets zegt waar ze het mee eens zijn natuurlijk, dan is nu.nl en het nos journaal opeens objectief.
[..]
Nee hoor, dat wordt gedaan op het moment dat de artikelen onzin blijken te zijn wat, laten we eerlijk zijn, nooit echt moeilijk is om te detecteren.
[..]
Het kritische oog kan tegen kritiek, iets wat blijkbaar nog niet begrepen wordt door de eenvoudige mensen die alles klakkeloos van internet kopiëren en met reacties als deze:
[..]
komen op het moment dat iemand ze op hun hypocrisie en naïviteit wijst.
Misschien is het verstandig voor jullie om een ander forum te zoeken waar mensen niet kritisch zijn en allemaal jaknikken bij dezelfde internetartikeltjes, dan heb je niet te maken met vervelende mensen zoals ik die consistent zijn in hun wantrouwen van nieuwsbronnen.
Ik hoef jouw wereldbeeld niet en dat is niet mijn waarheid anders zou ik wel naar NWS gaan . Niemand hoeft zich aan jou te verantwoorden voor hun bnw visie en niemand doet je iets aan door een bnw visie te hebben . Respecteer gewoon dat andere volwassenen net als jij zelf kiezen waar ze komen en welke nieuwsbron ze verkiezen te geloven en vanuit welke invalshoek ze de realiteit wensen te bekijken .quote:Op zondag 21 september 2014 18:39 schreef ems. het volgende:
komen op het moment dat iemand ze op hun hypocrisie en naïviteit wijst.
Misschien is het verstandig voor jullie om een ander forum te zoeken waar mensen niet kritisch zijn en allemaal jaknikken bij dezelfde internetartikeltjes, dan heb je niet te maken met vervelende mensen zoals ik die consistent zijn in hun wantrouwen van nieuwsbronnen.
Omdat ze hypocriet zijn zonder dat ze het doorhebben.quote:Op zondag 21 september 2014 18:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom zijn deze mensen eenvoudig in jouw ogen? Vreemde opmerking.
Dat is prima, je hoeft je ook niet aangesproken te voelen. Ik weet alleen niet waarom je blijft terugvallen op nu.nl.quote:En verder wordt er niet klakkeloos van internet gekopieerd althans door mij niet, het is verder kijken dan wat nu.nl je voorschotelt.
Je eigen zintuigen zijn betrouwbare bronnen. Het één opzij zetten "Omdat het op TV komt" is terwijl je niet dezelfde criteria gebruikt op andere media gaat mij wat ver.quote:Ik heb hier al eens een paar keer de vraag gesteld wat is in jullie ogen dan wel een betrouwbare nieuwsbron maar daar krijg ik geen antwoord op.
Dan lees je niet goed want dat gebeurt hier vrijwel nooit. Dat mensen het niet met -jou- eens zijn betekent niet dat ze dan maar allemaal het NOS journaal heilig geloven. Vooral summers heeft hier veel moeite mee, zoals je in haar reactie verderop zal zien.quote:Verder zoek ik allang mijn heil elders want hier zitten alleen maar goedgelovigen die alles al bij voorbaat verwerpen wat juist niet van de msm vandaan komt.
Tot ziens dan maarquote:Wat een BNW.. laat me niet lachen zeg ...over jaknikken gesproken
Waarom is dat mijn wereldbeeld? Welke reactie verklapt dat? Omdat ik het niet met je eens ben ben ik een schaapachtige volger van de massamedia?quote:Op zondag 21 september 2014 18:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik hoef jouw wereldbeeld niet en dat is niet mijn waarheid anders zou ik wel naar NWS gaan .
Precies. Dus hoef ik dat ook niet tegenover jou te doen. Als je niet tegen kritiek kan moet je ergens anders heen.quote:Niemand hoeft zich aan jou te verantwoorden voor hun bnw visie en niemand doet je iets aan door een bnw visie te hebben .
Een medicijn waar je zelf ook eens een slok van moet proberen.quote:Respecteer gewoon dat andere volwassenen net als jij zelf kiezen waar ze komen en welke nieuwsbron ze verkiezen te geloven en vanuit welke invalshoek ze de realiteit wensen te bekijken .
En jij moet ons redden of we nou willen of niet ? Nee , dank jequote:Op zondag 21 september 2014 19:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Omdat ze hypocriet zijn zonder dat ze het doorhebben.
[..]
Nee, ik wil gewoon discussie voeren. Jij wil ons wel redden met jouw inzichtvolle postsquote:Op zondag 21 september 2014 19:27 schreef Summers het volgende:
[..]
En jij moet ons redden of we nou willen of niet ? Nee , dank jegeloof jij wat jij wilt geloven dan doe ik dat ook .
Nee. Alleen de aluhoedjes die onzorgvuldig met bronnen en artikelen omgaan zoals summer consistent doet. En letterlijk iedereen is op zoek naar de waarheid.quote:Waar zit die hypocrisie dan bij die eenvoudige mensen waar je het over hebt? Ik neem aan dat je daar de mensen mee bedoelt die op zoek zijn naar de waarheid oftewel de aluhoedjes in de mond van de goedgelovigen?
Ja, want hier durven ze je ook tegen te spreken. Dat is ook lastig. Dan kan je maar beter gaan klagen over dat het hier zoals NWS is en dreigen met dat je weg gaat in plaats van dat je lastige vragen aan je broek krijgt!quote:Ik zie de samenhang hypocriet en eenvoudige mensen eerlijk gezegd niet zo. Maar idd geloof wat je wilt geloven maar dat dit forum BNW zou moeten zijn vind ik een lachertje, scheelt niet echt veel van NWS hier
Jij wil blijkbaar hapklare brokken maar de kunst is juist zelfstandig nadenken en informatie zelf verwerken en zelf toepassen in jouw wereldbeeld . Niemand dan jijzelf kan de keuze maken om je wereldbeeld aan te passen aan de beschikbare informatie . Een discussie over jouw vooroordelen over mensen die jij schaart onder aluhoedjes is iets wat jij jezelf hebt wijsgemaakt en is voor mij geen realiteit en is ook offtopic . Dat iemand meer propaganda opmerkt dan jij doet wilt niet zeggen dat de propaganda stopt waar jij je toevallig bewust van bent . Het is aan jou je grenzen te verleggen en open te staan voor meer dan je al kende . Dat is jouw verantwoordelijkheid en jouw eigen keuze .quote:Op maandag 22 september 2014 08:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon discussie voeren. Jij wil ons wel redden met jouw inzichtvolle postsWaarom projecteer je de hele tijd jezelf op mij?
[..]
Nee. Alleen de aluhoedjes die onzorgvuldig met bronnen en artikelen omgaan zoals summer consistent doet. En letterlijk iedereen is op zoek naar de waarheid.
[..]
Ja, want hier durven ze je ook tegen te spreken. Dat is ook lastig. Dan kan je maar beter gaan klagen over dat het hier zoals NWS is en dreigen met dat je weg gaat in plaats van dat je lastige vragen aan je broek krijgt!
Nog één keertje dan maar, omdat het zo moeilijk schijnt te zijn: Omdat het BNW is betekent het niet dat je hier alleen maar mag posten als je als je in allerlei BWN-zaken gelooft. Het lijkt me toch -JUIST- voor mensen die zich interesseren in BNW, zoals jullie, noodzakelijk dat er constant mensen bezig zijn die vragen blijven stellen en sceptisch staan tegenover alles?
Maar nee, jullie willen liever hapklare brokken en mensen die het met jullie eens zijn anders "ga ik wel ergens anders heen". Jullie hebben blijkbaar nooit iets begrepen van waar het hele BNW gebeuren precies om gaat
Als er een hier bezig is met propaganda ben jij het wel. Keer op keer op keer. Heb je dat zelf niet in de gaten?quote:Op maandag 22 september 2014 09:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij wil blijkbaar hapklare brokken maar de kunst is juist zelfstandig nadenken en informatie zelf verwerken en zelf toepassen in jouw wereldbeeld . Niemand dan jijzelf kan de keuze maken om je wereldbeeld aan te passen aan de beschikbare informatie . Een discussie over jouw vooroordelen over mensen die jij schaart onder aluhoedjes is iets wat jij jezelf hebt wijsgemaakt en is voor mij geen realiteit en is ook offtopic . Dat iemand meer propaganda opmerkt dan jij doet wilt niet zeggen dat de propaganda stopt waar jij je toevallig bewust van bent . Het is aan jou je grenzen te verleggen en open te staan voor meer dan je al kende . Dat is jouw verantwoordelijkheid en jouw eigen keuze .
De msm is juist propaganda en het is aan andere mensen om dat in te zien en daarvoor open te staan . Je kan mensen niet ruimdenkend maken met argumenten , dat is een innerlijk proces die jaren duurt waar ze zelf voor moeten kiezen . Iemand die jarenlang alleen maar vooroordelen ziet en overal tegen ingaat gaat nooit het grotere geheel zien , nooit patronen herkennen of zijn wereldbeeld aanpassen al kom je met duizend linken . Eigenlijk zeggen jullie dat msm nieuws de norm is en wie verder denkt of iets anders ziet die spoort niet of is aan het trollen of word betaald om propaganda te verspreiden . Misschien moeten jullie niet zo heilig overtuigd zijn van wat jullie als waarheid zien dat je dat als grens gaat opleggen aan andere mensen . Die grens ligt blijkbaar bij wat de main stream media zegt dat waar is . Andere mensen houden wel open dat jullie de waarheid niet zien en hebben recht op een andere mening en het recht om het anders te zien .quote:Op maandag 22 september 2014 09:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als er een hier bezig is met propaganda ben jij het wel. Keer op keer op keer. Heb je dat zelf niet in de gaten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |