abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 september 2014 @ 07:20:10 #151
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_144613675
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 02:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zo lijkt het wel ja, tot je beseft dat hij alle bronnen die in zijn straatje passen kritiekloos voor waar aanneemt.
keer op keer blijk ik na jaren gelijk te hebben...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 17 september 2014 @ 07:46:13 #152
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144613792
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 07:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hoop je.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_144613805
quote:

[..]

? Wanneer had jij ooit gelijk
Conscience do cost.
  woensdag 17 september 2014 @ 07:54:35 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144613834
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Vanaf 17 juli 8 keer per dag meedoen met oorlogspropaganda zonder kritische tegengeluiden op staatsjournaal is geen fout maar indoctrinatie . Een wereld van verschil van een foutje of een blunder tussendoor .
Vraagje wat vind jij nieuws op een landelijk journaal

- Amerika beweerd dat de Irak WMD's hebben en verklaard de oorlog aan Irak.
- Boer bert verloor in 1 nacht 13 kippen door een vos.
- Oma in groningen loopt compleet pensioen mis door slecht ingevuld formulier.
- Belg claimt lekkerste bier ter wereld hebben gebrouwen.
- Hamas vuurt voor 200ste keer raket dat jaar op Jeruzalem en mist.

Je mag er maar 1 kiezen je hebt maar 15 minuten a half uur zendtijd.
  woensdag 17 september 2014 @ 09:14:34 #155
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_144614759
quote:

[..]

Voorbeeld?

En je weet wat ze zeggen he? Throw enough shit at the wall and some of it will stick.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_144616375
Putin? Putout the television. Maar wie vroeg mij wat.

De NOS gebruikt ook zo vaak greenscreens in de studio terwijl ze zeggen dat ze een correspondent in Libanon hebben, bijvoorbeeld, die dan ogenschijnlijk op een windstil dak voor de camera zit te chillen met overzicht over de stad. Zo lijkt het. Ik denk vaak dat ze dan geen geld willen uitgeven. Uiteindelijk is TV entertainment, anders kijkt men niet. Een geloofwaardig nieuwsprogramma is vermakelijker als de sensatie dus uitgeplozen wordt met correspondenten die een zegje doen in conflictgebieden. Zo wordt dat dus in elkaar geënsceneerd.

[ Bericht 47% gewijzigd door Hallotoch op 17-09-2014 10:36:12 ]
fallus de worstkabouter
victory is aars
  woensdag 17 september 2014 @ 13:11:42 #157
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_144620879
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Voorbeeld?

En je weet wat ze zeggen he? Throw enough shit at the wall and some of it will stick.
bigger the lie the more they people believe it
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 17 september 2014 @ 13:18:38 #158
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_144621108
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

bigger the lie the more they people believe it
Heb je geen voorbeeld voor ons?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 september 2014 @ 13:31:09 #159
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_144621450
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:56 schreef theguyver het volgende:
en ja er komen wel eens onjuistheden naar voor.. maar hoe vaak vraag ik me dan af?
..onjuistheden. Een foutje is wat anders dan bewust de waarheid verdraaien.
pi_144621708
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

Precies. En dat deden ze. Bewust.
  woensdag 17 september 2014 @ 13:39:23 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144621737
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

True maar heb je het hele interview gezien?
maar hoevaak kwam dit soort situaties naar voren?
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 september 2014 @ 14:17:07 #162
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_144622882
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

True maar heb je het hele interview gezien?
maar hoevaak kwam dit soort situaties naar voren?
Geen idee. We gaan er gemakshalve vanuit dat het nieuws objectief is dus ik let er nooit zo op. Het zal veel vaker gebeuren dan we kunnen nagaan. Trieste zaak.
  vrijdag 19 september 2014 @ 12:08:50 #163
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144688773
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 07:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Vraagje wat vind jij nieuws op een landelijk journaal

- Amerika beweerd dat de Irak WMD's hebben en verklaard de oorlog aan Irak.
- Boer bert verloor in 1 nacht 13 kippen door een vos.
- Oma in groningen loopt compleet pensioen mis door slecht ingevuld formulier.
- Belg claimt lekkerste bier ter wereld hebben gebrouwen.
- Hamas vuurt voor 200ste keer raket dat jaar op Jeruzalem en mist.

Je mag er maar 1 kiezen je hebt maar 15 minuten a half uur zendtijd.
Triest dat mijn keuzes bestaan uit propaganda of landelijk nieuws . Ik zou graag op het nieuws zien dat vs en isra-edit- liegen en onschuldige mensen vermoorden en oorlogen beginnen onder valse voorwendselen , DAT is nieuws . Ik hoef geen ruggengraatloze hielenlikkerij .

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 19-09-2014 12:16:42 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 19 september 2014 @ 13:28:47 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144691078
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Triest dat mijn keuzes bestaan uit propaganda of landelijk nieuws . Ik zou graag op het nieuws zien dat vs en isra-edit- liegen en onschuldige mensen vermoorden en oorlogen beginnen onder valse voorwendselen , DAT is nieuws . Ik hoef geen ruggengraatloze hielenlikkerij .
Het waren ook maar paar voorbeelden.
En Ja propaganda is ook nieuws, als 2 landen met elkaar in de clinch liggen krijg je dat nu eenmaal.
En ik noem israel omdat het zovaak gebeurt dat er gewoon geen aandacht meer aangeschonken word alleen op het moment dat Israel terug slaat is het nieuws!
  vrijdag 19 september 2014 @ 13:55:04 #165
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144691927
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 13:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het waren ook maar paar voorbeelden.
En Ja propaganda is ook nieuws, als 2 landen met elkaar in de clinch liggen krijg je dat nu eenmaal.
En ik noem israel omdat het zovaak gebeurt dat er gewoon geen aandacht meer aangeschonken word alleen op het moment dat Israel terug slaat is het nieuws!
Genocide is niet terugslaan maar een heel volk uitroeien vanwege haat . Shame on iedereen die zijn mond houd
  vrijdag 19 september 2014 @ 14:02:25 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144692157
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 13:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Genocide is niet terugslaan maar een heel volk uitroeien . Shame on iedereen die zijn mond houd
Je weet dat De situatie gewoon weer compleet escalleerde tussen beide partijen, men praat pas over genocide als zie hier onder.

'een van de volgende handelingen, gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen: 'het doden van leden van de groep; het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel aan leden van de groep; het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging; het nemen van maatregelen, bedoeld om geboorten binnen de groep te voorkomen en het gewelddadig overbrengen van kinderen van de groep naar een andere groep.'
pi_144692247
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 13:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Genocide is niet terugslaan maar een heel volk uitroeien vanwege haat . Shame on iedereen die zijn mond houd
Die eenzijdige verontwaardiging ook. Over haat gesproken als je Israël zelf zo verbasterd.

Misschien ook eens een straatje verder kijken? Hier bijvoorbeeld : http://nos.nl/video/70034(...)k-de-grens-over.html

En deze ook even lezen dan:

http://www.israel-palesti(...)s-nederlandse-media/

[ Bericht 14% gewijzigd door Lavenderr op 19-09-2014 15:44:42 ]
  vrijdag 19 september 2014 @ 14:18:12 #168
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144692672
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je weet dat De situatie gewoon weer compleet escalleerde tussen beide partijen, men praat pas over genocide als zie hier onder.

'een van de volgende handelingen, gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen: 'het doden van leden van de groep; het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel aan leden van de groep; het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging; het nemen van maatregelen, bedoeld om geboorten binnen de groep te voorkomen en het gewelddadig overbrengen van kinderen van de groep naar een andere groep.'
Elk bezet volk heeft het recht zich te verdedigen en de mishandeling van de palestijnen op hun eigen land voldoet aan die definitie . Gaat er geen alarmbel rinkelen als hele woonwijken worden weggevaagd :?
  vrijdag 19 september 2014 @ 14:56:58 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144694074
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Elk bezet volk heeft het recht zich te verdedigen en de mishandeling van de palestijnen op hun eigen land voldoet aan die definitie . Gaat er geen alarmbel rinkelen als hele woonwijken worden weggevaagd :?
waar volken vechten hebben 2 schuld zet die oogkleppen af!
pi_144694192
quote:

[..]

Ik zie dat je de anti-israel propaganda slikt als zoete koek.
Conscience do cost.
pi_144720643
quote:

[..]

Linkjes in mijn post al gelezen?
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:02:32 #172
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144722029
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die eenzijdige verontwaardiging ook. Over haat gesproken als je Israël zelf zo verbasterd.

Misschien ook eens een straatje verder kijken? Hier bijvoorbeeld : http://nos.nl/video/70034(...)k-de-grens-over.html

En deze ook even lezen dan:

http://www.israel-palesti(...)s-nederlandse-media/
Ik ben niet verantwoordelijk voor de oorlogsmisdaden van Israel en hun haat tegen palestijnen , ik ben wel verantwoordelijk of ik dat steun en dat doe ik niet . Ik heb niks te maken met westerse vriendjespolitiek , westerse propaganda en hypocriet meten met twee maten . Waarom zou ik een straatje verder kijken ? Omdat de westerse propaganda mij die kant op stuurt ? Waarom zou ik timmermans nog serieus nemen :? Hebben palestijnen niet ook het recht om in vrijheid te leven en in vrede ? Mensen zijn niet meer zo makkelijk voor de gek te houden en zien een duidelijk verschil tussen woorden en daden . De daden vertellen de feiten en de realiteit .

Israeli high court upholds racist "admission committees" law

VN-rapport: bewijs oorlogsmisdaden Gaza

quote:
Een onderzoekscommissie van de Verenigde Naties, onder leiding van rechter Richard Goldstone, presenteerde gisteren in New York een opmerkelijk hard rapport over de Gaza-oorlog. Eerder spraken onder meer Human Rights Watch, Amnesty International en het Rode Kruis al van Israëlische oorlogsmisdaden, maar het rapport van de Verenigde Naties, dat ook Hamas beticht van oorlogsmisdaden, geldt politiek en juridisch als zwaarder. Het maakt mogelijk de weg vrij voor vervolging van verdachten van oorlogsmisdaden door het Internationaal Strafhof. Goldstone beveelt de VN-Veiligheidsraad aan het rapport naar het Strafhof te sturen.

Volgens Goldstone is de bevolking van Gaza slachtoffer van een jarenlange politiek van isolatie, vernedering en geweld. In de oorlog werden Palestijnse burgers als menselijk schild gebruikt. Tussen militaire en burgerdoelen maakte men onvoldoende onderscheid.
pi_144723227
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben niet verantwoordelijk voor de oorlogsmisdaden van Israel en hun haat tegen palestijnen , ik ben wel verantwoordelijk of ik dat steun en dat doe ik niet . Ik heb niks te maken met westerse vriendjespolitiek , westerse propaganda en hypocriet meten met twee maten . Waarom zou ik een straatje verder kijken ? Omdat de westerse propaganda mij die kant op stuurt ? Waarom zou ik timmermans nog serieus nemen :? Hebben palestijnen niet ook het recht om in vrijheid te leven en in vrede ? Mensen zijn niet meer zo makkelijk voor de gek te houden en zien een duidelijk verschil tussen woorden en daden . De daden vertellen de feiten en de realiteit .

Israeli high court upholds racist "admission committees" law

VN-rapport: bewijs oorlogsmisdaden Gaza

[..]

Zie jij behalve Israël en Palestina ook nog de andere dingen die in de wereld gebeuren?
  zondag 21 september 2014 @ 09:35:57 #174
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144745791
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

waar volken vechten hebben 2 schuld zet die oogkleppen af!
Bull shit maar gelukkig begint de wereld wakker te worden voor deze misdaden tegen de menselijkheid en beginnen de agressor te boycotten omdat hun oogkleppen eraf vliegen , nu de jouwe nog . Apartheid en onderdrukking was niet oke in zuid Afrika , was niet ok in de tweede wereldoorlog en is ook niet ok in 2014 als je een palestijn bent . Daar werd ook niet gezegt waar twee volkeren vechten hebben twee schuld . Daar kijk je ook naar degene die apartheid met geweld oplegt .
  zondag 21 september 2014 @ 09:37:38 #175
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144745801
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik zie dat je de anti-israel propaganda slikt als zoete koek.
Right

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')