als je de geschiedenis beter zou kennen.. dan zou je er niet verbolgen over zijnquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond. Heb een drukke week gehad. Heb zin om me te onstspannen dus nu even: nee.
en je sig![]()
oh? ga je het ook ontkennen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als je de geschiedenis beter zou kennen.. dan zou je er niet verbolgen over zijn
ontkennen niet ... het zit gewoon compleet anders as usual dan staatspropaganda geschiedenis.quote:
Vertel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ontkennen niet ... het zit gewoon compleet anders as usual dan staatspropaganda geschiedenis.
ik wil wel maar fokbeleid.quote:
Je schrijft net zelf dat het niet ontkennen is.quote:
allemaal trollen in nwsquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo doorzeuren. Ga naar NWS als je het hier niet wilt volgen.
Het is eigenlijk zo simpel.
Geenstijl doet hetzelfde als de NOS, propageren, via waarheid of leugen doet er niet toe.quote:Kameraden! Wat u nu gaat zien, is een sterk staaltje anti-Russische propaganda van de Nederlandse Staatsomroep.
ik ben altijd serieus, helaas roep jij tegen iedereen die het niet met je eens is dat ze trollen, heel volwassenquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja. Gelukkig ben jij wel serieus.
Is er ook maar iemand hier die enig idee heeft waarom deze gozer de hele tijd hetzelfde blijft herhalen en waar hij het precies over heeft?quote:Op zondag 14 september 2014 14:11 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Geenstijl doet hetzelfde als de NOS, propageren, via waarheid of leugen doet er niet toe.
Als je goed naar de totale media (tv, online en kranten) kijkt ontstaat er altijd een pro of anti houding tegen iets wat actueel is (van Zwarte Piet tot en met ISIS)
Als Geenstijl rechts is is Joop links en Fok neutraal, NOS links, Telegraaf rechts, etc.
In alle gevallen zorgt elke media altijd voor een houding in de kijker of lezer, en in een bepaalde houding worden geforceert door propaganda betekent in strijd worden gebracht (revolutionaire propaganda)
Er is geen media of krant die zorgt dat de aanvallende of verdedigende houding in de kijker of lezer vermindert (er kan dus ook een anti houding tegen al die media gaan ontstaan waar je weer voor moet oppassen, elke houding zorgt voor politieke problemen)
Wtf.quote:Op zondag 14 september 2014 14:11 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Geenstijl doet hetzelfde als de NOS, propageren, via waarheid of leugen doet er niet toe.
Als je goed naar de totale media (tv, online en kranten) kijkt ontstaat er altijd een pro of anti houding tegen iets wat actueel is (van Zwarte Piet tot en met ISIS)
Als Geenstijl rechts is is Joop links en Fok neutraal, NOS links, Telegraaf rechts, etc.
In alle gevallen zorgt elke media altijd voor een houding in de kijker of lezer, en in een bepaalde houding worden geforceert door propaganda betekent in strijd worden gebracht (revolutionaire propaganda)
Er is geen media of krant die zorgt dat de aanvallende of verdedigende houding in de kijker of lezer vermindert (er kan dus ook een anti houding tegen al die media gaan ontstaan waar je weer voor moet oppassen, elke houding zorgt voor politieke problemen)
Ja dat is waar. Dat doe ik altijd . Moet ik eens mee stoppenquote:Op zondag 14 september 2014 18:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ben altijd serieus, helaas roep jij tegen iedereen die het niet met je eens is dat ze trollen, heel volwassen
quote:Max Keiser, presentator van het tv-programma Keiser Report, schrijft op zijn website dat de NOS haar geloofwaardigheid heeft verloren. Het is bewezen dat ze een reportage van Russia Today over de Russische president Poetin hebben gemanipuleerd, klinkt het verder.
Daar wel ja.quote:Op zondag 14 september 2014 20:54 schreef Summers het volgende:
Ook in het buitenland valt het op dat de NOS liegt
http://www.ninefornews.nl(...)op-dat-de-nos-liegt/
[..]
Nope, blijf het blurry verhaaltjes vinden.quote:Op zondag 14 september 2014 18:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Is er ook maar iemand hier die enig idee heeft waarom deze gozer de hele tijd hetzelfde blijft herhalen en waar hij het precies over heeft?
Vanaf 17 juli 8 keer per dag meedoen met oorlogspropaganda zonder kritische tegengeluiden op staatsjournaal is geen fout maar indoctrinatie . Een wereld van verschil van een foutje of een blunder tussendoor .quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope, blijf het blurry verhaaltjes vinden.
Even terug ontopic, het is een fout jammer dat ze er niet over terug komen, maar hoeveel blunders maakt het NOS journaal?
Ze zenden nu al sinds 1956 elke avond uit en de afleveringen worden steeds meer, ik geloof nu zelfs een stuk of 8 per dag, dit maakt het programma tot het meest uitgezonden programma op de nederlandse buis, en ja er komen wel eens onjuistheden naar voor.. maar hoe vaak vraag ik me dan af?
het NOS is totaal kritiekloos.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Vanaf 17 juli 8 keer per dag meedoen met oorlogspropaganda zonder kritische tegengeluiden op staatsjournaal is geen fout maar indoctrinatie . Een wereld van verschil van een foutje of een blunder tussendoor .
Jij bent totaal kritiekloos.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het NOS is totaal kritiekloos.
quote:
Iedereen heeft kritiek op Lambiekje en Lambiekje op alles wat er maar te bedenken valt. Hij staat juist bol van de kritiek.quote:
Zo lijkt het wel ja, tot je beseft dat hij alle bronnen die in zijn straatje passen kritiekloos voor waar aanneemt.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Iedereen heeft kritiek op Lambiekje en Lambiekje op alles wat er maar te bedenken valt. Hij staat juist bol van de kritiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |