Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is NPO Politiek en NPO Journaal beide 24 uur themakanalen.
Past juist prima hier. Je zou er zomaar een complot achter kunnen vermoeden. Iets weglaten om een ander te kunnen beschuldigen van negeren. Dat is kwalijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
is geen complot maar "nieuws" (itt het nos)
kunnen? je denkt dat de media objectief is?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Past juist prima hier. Je zou er zomaar een complot achter kunnen vermoeden. Iets weglaten om een ander te kunnen beschuldigen van negeren. Dat is kwalijk.
We zitten hier op BNW, dat realiseer je je?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kunnen? je denkt dat de media objectief is?
dan waarom twee?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zitten hier op BNW, dat realiseer je je?
Je kunt natuurlijk ook gewoon op het topic op NWS meeposten, dat ligt je misschien meer.
lol, overlap bnw en nws , het lijntje wordt dunner en dunnerquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee.
Heb je er hinder van? Is het internet vol?
inderdaad, ik voel mij persoonlijk benadeeldquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee.
Heb je er hinder van? Is het internet vol?
Tja, je moet keuzes maken he? Of hier posten of op NWS. Het is helemaal aan jou.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
inderdaad, ik voel mij persoonlijk benadeeld
in nws kan niemand tegen argumenten, in bnw heb alleen jij daar last vanquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, je moet keuzes maken he? Of hier posten of op NWS. Het is helemaal aan jou.
Kan ik niet tegen argumentenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in nws kan niemand tegen argumenten, in bnw heb alleen jij daar last van
waar zou je graag argumenten voor willen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik niet tegen argumentenIk heb nog geen enkel argument gehoord van jou .
Geen zin in semantische spelletjes .quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waar zou je graag argumenten voor willen?
dan zou ik niet op voorhand uitsluitenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen zin in semantische spelletjes .
Het is vrijdagavond. Heb een drukke week gehad. Heb zin om me te onstspannen dus nu even: nee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan zou ik niet op voorhand uitsluiten
reageer dan vooral op zaken waar je geen reactie op wilt gevenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond. Heb een drukke week gehad. Heb zin om me te onstspannen dus nu even: nee.
en je sig![]()
Ok.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
reageer dan vooral op zaken waar je geen reactie op wilt geven
of reageer juist wanneer je niet wilt
Andere invalshoek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |