Ik denk dat wij een ondernemingsplan moeten schrijven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Of we halen dingen van social media die iedereen al tien keer gezien heeft, laten onze bloggers er een eigen mening over uitspuwen die niemand leuk vindt behalve de rest van de bloggers en voila, nieuwe content!
Dit ja, hou daar eens mee opquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er is nog nooit een gedirigeerde nachtbagger geweest die ook daadwerkelijk nachtbagger was.
Altijd die tieten en zoquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit ja, hou daar eens mee op
Dat plan lijkt me echt geknipt voor voederbietel inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een ondernemingsplan moeten schrijven.
Wat is het probleem van geweld op straat? Als het je niet bevalt, duik je toch een zijstraatje in?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:43 schreef Copthorne het volgende:
Wat is het probleem van Nachtbagger? Als het je niet bevalt, dan klik je er toch niet op?
Goede vergelijking.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wat is het probleem van geweld op straat? Als het je niet bevalt, duik je toch een zijstraatje in?
Valse vergelijking, topic openen is vrije keuze, geweld niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wat is het probleem van geweld op straat? Als het je niet bevalt, duik je toch een zijstraatje in?
Wat is het probleem van genocide? Als het je niet bevalt, dan doe je toch gewoon niet mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:43 schreef Copthorne het volgende:
Wat is het probleem van Nachtbagger? Als het je niet bevalt, dan klik je er toch niet op?
Ik kan toch kiezen of ik je sla?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:45 schreef Nastico het volgende:
[..]
topic openen is vrije keuze, geweld niet.
Van jou had ik niet beter verwacht inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is het probleem van genocide? Als het je niet bevalt, dan doe je toch gewoon niet mee.
quote:
Alsof de nachtbagger zich in één topic centreertquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:45 schreef Nastico het volgende:
[..]
Valse vergelijking, topic openen is vrije keuze, geweld niet.
Derhalve: je argumentatie klopt niet.
Maar ik niet om geslagen te worden, en in die positie zit je als je het met op een topic klikken wilt vergelijken. Wel blijven opletten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan toch kiezen of ik je sla?
Kan je niet eens dodgen? Ecto betaquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:47 schreef Nastico het volgende:
[..]
Maar ik niet om geslagen te worden, en in die positie zit je als je het met op een topic klikken wilt vergelijken. Wel blijven opletten.
Genocide is nogal vervelend voor de mensen die het ondergaan. Nachtbagger zit niemand in de weg als er enkel mensen posten die het leuk vinden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is het probleem van genocide? Als het je niet bevalt, dan doe je toch gewoon niet mee.
Ze snappen gewoon nachtbagger niet. Je ziet ze ook nooit in de echte nachtbaggers overigens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Alsof de nachtbagger zich in één topic centreertdat is het punt, je loopt er altijd tegenaan: of je het wilt of niet.
Ik vind het anders schijtirritant en ik heb het idee dat je het doet omdat tot een christelijke stam in noord-Irak behoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:47 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Genocide is nogal vervelend voor de mensen die het ondergaan. Nachtbagger zit niemand in de weg als er enkel mensen posten die het leuk vinden.
Wij hebben het over de topics die met [Nachtbagger] beginnen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze snappen gewoon nachtbagger niet. Je ziet ze ook nooit in de echte nachtbaggers overigens.
Precies, net als de meesten willen ze één centraal topic, wat ook ik aspireer omdat nu meestal alle topics 's nachts verneukt worden en je niet meer gewoon relevant kan posten in topics over bijvoorbeeld meisjes sletten en hoeren noemen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze snappen gewoon nachtbagger niet. Je ziet ze ook nooit in de echte nachtbaggers overigens.
Ik snap nooit zo goed waarom je circlejerk nachtbagger zou noemen, maar goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wij hebben het over de topics die met [Nachtbagger] beginnen.
vrouwenhaat-topicsquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:49 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Precies, net als de meesten willen ze één centraal topic, wat ook ik aspireer omdat nu meestal alle topics 's nachts verneukt worden en je niet meer gewoon relevant kan posten in topics over bijvoorbeeld meisjes sletten en hoeren noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |