SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult het pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als stelletje gayboiis.
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult DS2 trollen![]()
Destiny ligt als het goed is straks als klaar als ik thuis kom.Goed spel om te spelen tot fifa 15 er is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik krijg m morgenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:30 schreef over_hedge het volgende:
Destiny ligt als het goed is straks als klaar als ik thuis kom.Goed spel om te spelen tot fifa 15 er is.
Nu ff kijken welke class ik ga kiezen.
![]()
Ik ga voor titan denk ik. Maar maakt toch niet zoveel uit welke je kiest.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik krijg m morgenNu ff kijken welke class ik ga kiezen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niet zeiken manquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:38 schreef Rijst het volgende:
guyssss ik heb geen zin om naar school te gaanHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
zit lekker nog in mn thuiskleding te playstationen maar ik ga zo onderweg.quote:
Ga nog de stad eind van de dag. Hopelijk haal ik Destiny niet![]()
![]()
Die feature dat je speelt met je eigen gekozen bal ipv die van de tegenstander ben ik wel blij mee. Een zwarte/roze bal was voor mij toch een grote ergenis. Ik ben dan al geirriteerd voordat het spel überhaupt is begonnen![]()
Hoe weet je fifa 15 maar 1 markt krijgt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:46 schreef Kiid het volgende:
Die feature dat je speelt met je eigen gekozen bal ipv die van de tegenstander ben ik wel blij mee. Een zwarte/roze bal was voor mij toch een grote ergenis. Ik ben dan al geirriteerd voordat het spel überhaupt is begonnen![]()
Doe gewoonquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
zit lekker nog in mn thuiskleding te playstationen maar ik ga zo onderweg.
Dat weet ik niet, maar dacht ik ergens te hebben gelezen en blijkbaar zat ik ernaastquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe weet je fifa 15 maar 1 markt krijgt?![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
zit lekker nog in mn thuiskleding te playstationen maar ik ga zo onderweg.
![]()
Boeken moet je niet kopen, geld verbranden manquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
collegegeld en new books maken me poorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Echt hilarischquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:08 schreef OmniRocket het volgende:
die rijst duikt ook overal op
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
eens jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:46 schreef Kiid het volgende:
Die feature dat je speelt met je eigen gekozen bal ipv die van de tegenstander ben ik wel blij mee. Een zwarte/roze bal was voor mij toch een grote ergenis. Ik ben dan al geirriteerd voordat het spel überhaupt is begonnen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
[quote]Op dinsdag 9 september 2014 11:09 schreef Rijst het volgende:
haha
Met Roy op de ps4 gamen
iam coming dream true
Guardado LB met 76 defending. Not bad![]()
Rijst edit te late jammer thenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |