Liebfraumilch.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trouwens ik eet ook 4x patat per week (lekker goedkoop) rest van de tijd vreet ik magnetronmacaroni, ben 40 kilo te zwaar en drink goedkope wijn uit pak...
ben je ander voer gaan geven toevallig?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij had het nooit, hoefde zelf nooit te kammen, nu ineens vliegen ze erin terwijl ik er naar kijk.... Overweeg zelfs om hem te laten trimmen.
Ik had zo eentje dit jaar in de tuin. Mooi ding.quote:
Opzouten! Telefoons op school zouden verboden moeten worden! Zo gaat de hele maatschappij naar de kloten... Moet daar nou van terecht komen later!quote:
http://www.bierindeaanbieding.nl/quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, ik zoek een supermarkt met goede bier in de aanbieding.
Zijn er ook flesjes schultenbrau.. krat is toch altijd goedkoper of in Duitsland niet? Hier zit er subsidie op statiegeld geloof ik.quote:
Ik post mijn foto's maar niet, ze worden weleens verward met een andere plant.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had zo eentje dit jaar in de tuin. Mooi ding.
Elke keer weer een verrassing wat er op komt. Dit jaar bleek een -vorig jaar nog geen idee wat het was plant- een reusachtige stokroos met 10 stengels en 3 meter hoog.
Dat was even schrikken
Nee, dat niet... Vrees dat het toch trimmen wordt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je ander voer gaan geven toevallig?
trimmen is wel het makkelijkst, 1x per jaar even de onderkant en dan hebben ze lang geen last
En nog wel meer dan fokken hoor, dat hoor ik regelmatig hier, wat ze allemaal tijdens de les uitspoken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Opzouten! Telefoons op school zouden verboden moeten worden! Zo gaat de hele maatschappij naar de kloten... Moet daar nou van terecht komen later!
Jongen, wat is 1+1?
Weet ik niet meneer...
Waarom niet?
Nou tijdens die les zat ik te Fok!-en...![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik post mijn foto's maar niet, ze worden weleens verward met een andere plant.
Spot de Fok!-er.... ga er ook eens op lettenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nog wel meer dan fokken hoor, dat hoor ik regelmatig hier, wat ze allemaal tijdens de les uitspoken.![]()
Ik was gister trouwens in een groot kantoor pand met allemaal mensen achter een pc en ik kon het niet laten om te kijken of er iemand zat te fokken.Dat leek me echt bizar als ik dat ineens zou zien. Maar helaas.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Spot de Fok!-er.... ga er ook eens op letten
ja inje eentje is het een karwei als ze niet willenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Vrees dat het toch trimmen wordt.
Hand in nekje leggen. Geen druk geven. Zodra ze wil 'happen' even neer drukken. Werkt perfect.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inje eentje is het een karwei als ze niet willen
met handdoeken goed plat drukken en volhouden, maar de een gaat het hier wle bij de ander niet
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hand in nekje leggen. Geen druk geven. Zodra ze wel 'happen' even neer drukken. Werkt perfect.
nopequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hand in nekje leggen. Geen druk geven. Zodra ze wel 'happen' even neer drukken. Werkt perfect.
9 Kilo geïrriteerde/boze kat in bedwang houden is niet tof. De ene vind het 2 min ok, dan gaat hij vol in de attack-modus, de ander rent al weg als hij een borstel ziet (die hoeft gelukkig ook niet echt).quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inje eentje is het een karwei als ze niet willen
met handdoeken goed plat drukken en volhouden, maar de een gaat het hier wle bij de ander niet
kutbeestenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
9 Kilo geïrriteerde/boze kat in bedwang houden is niet tof. De ene vind het 2 min ok, dan gaat hij vol in de attack-modus, de ander rent al weg als hij een borstel ziet (die hoeft gelukkig ook niet echt).
Ja lachen! De ene schreeuwt dan zo hard dat de hele buurt denk dat ik hem ritueel aan het slachten ben....quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hand in nekje leggen. Geen druk geven. Zodra ze wil 'happen' even neer drukken. Werkt perfect.
Wat voor fineer?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:22 schreef Joezi het volgende:
Klusvraag: Kan ik over fineer heen schilderen zonder te primen? Verf op waterbasis.
Nope.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:22 schreef Joezi het volgende:
Klusvraag: Kan ik over fineer heen schilderen zonder te primen? Verf op waterbasis.
hmm wel eens gedaan. Fineer is glad, dus opschuren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:22 schreef Joezi het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wat voor fineer?
En verf op waterbasis is ruk.
quote:
Vrouwen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm wel eens gedaan. Fineer is glad, dus opschuren.
Reken er op dat de verf er ook weer makkelijk 'afstoot'
http://www.klusvraagbaak.nl/forum/about1218.html
gewoon in een balletje vlees verstoppen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:23 schreef ChocoFan het volgende:
Wat dacht je van een kat 2 keer per dag een pilletje moeten geven.
okay ik ga t gewoon proberen... heb hier trouwens ook gewoon waterbasis over terpetineverf heen geschilderd.. blijft perfect zitten.. onzin al die primersquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm wel eens gedaan. Fineer is glad, dus opschuren.
Reken er op dat de verf er ook weer makkelijk 'afstoot'
http://www.klusvraagbaak.nl/forum/about1218.html
Ja dat is ook een leuke.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:23 schreef ChocoFan het volgende:
Wat dacht je van een kat 2 keer per dag een pilletje moeten geven.
hahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja lachen! De ene schreeuwt dan zo hard dat de hele buurt denk dat ik hem ritueel aan het slachten ben....
Nope, dat werkt ongeveer 2 keer en dan denkt die kat, doei doei, daar trap ik niet meer in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
gewoon in een balletje vlees verstoppen?
Wel licht opschuren en goed ontvetten dan!quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
okay ik ga t gewoon proberen... heb hier trouwens ook gewoon waterbasis over terpetineverf heen geschilderd.. blijft perfect zitten.. onzin al die primers
Kan ie geen condooms gebruiken dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, dat werkt ongeveer 2 keer en dan denkt die kat, doei doei, daar trap ik niet meer in.
Fuck starbucks!! and god damn America!quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:26 schreef isax het volgende:
grote starbucks PUMPKIN SPICE LATTE!!!!!!!!!!11111111111
hij is er weer mensen![]()
![]()
![]()
![]()
en leuk gesprek met de koffie zet meneer
pil verpulveren en dan in iets lekkers? steeds veranderen het lekkere?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, dat werkt ongeveer 2 keer en dan denkt die kat, doei doei, daar trap ik niet meer in.
wij worden nooit een stelletjequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Fuck starbucks!! and god damn America!
Vast voor jou erg lekker, dus geniet er vanquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:26 schreef isax het volgende:
grote starbucks PUMPKIN SPICE LATTE!!!!!!!!!!11111111111
hij is er weer mensen![]()
![]()
![]()
![]()
en leuk gesprek met de koffie zet meneer
Zo doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:27 schreef isax het volgende:
[..]
pil verpulveren en dan in iets lekkers? steeds veranderen het lekkere?
Dat is wel handig dan dat ze snoepjes van je hand aten en daardoor die pillen. Hmmm, misschien maar even aanleren bij de kittens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat is ook een leuke.
Had er één een tijdje aan een kuurtje, erin wilde wel, maar doorslikken ho maar, deed hij zelf nepslikken... Mooi, weg! dacht ik en 2 seconden later spuugde hem mooi weer uit! Totdat ik hem plat op mijn hand legde en hij daarna een snoepje kreeg. At het zo van mijn hand af!
Of met Kahlua.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vast voor jou erg lekker, dus geniet er van
Maar koffie met smaakjes....brrr
Behalve met een scheut wiskey of amaretto dan.
Pannenkoeken flamberen met Grand Marnier.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
vind ik normaal ook stiekem maar deze is geweldigquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan ie geen condooms gebruiken dan?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pannenkoeken flamberen met Grand Marnier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |