Het is gewoon logischquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:06 schreef amvrosios het volgende:
stel je niet zo aan man, jankerd...
Nee dusquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tandarts en plastisch chirurg
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:11 schreef Nober het volgende:
Een ongeïnspireerde OP vol met dreigende ziektes bovendien, slecht vooruitzicht voor TS en een pijnlijke dood. 10/10
~Washington Post
Ik hoop dat het terminaal is, sterf jankerd ... sterfquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is gewoon logisch![]()
Als je een broeikas van ziektekiemen binnenstapt raak je 9/10 keer zelf ook besmet
Kan ik kortings krijgen op een penis verlengingquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom zijn verpleegkundigen en artsen in ziekenhuizen ook 100 dagen van het jaar ziek?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is gewoon logisch![]()
Als je een broeikas van ziektekiemen binnenstapt raak je 9/10 keer zelf ook besmet
Als je elke dag aan die rotzooi wordt blootgesteld dan went je lichaam eraanquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:25 schreef falling_away het volgende:
[..]
Daarom zijn verpleegkundigen en artsen in ziekenhuizen ook 100 dagen van het jaar ziek?
Smetvrees
Jammer dat ze geen orthopeed zijn, dan hadden ze wat kunnen doen aan het feit dat je naast je schoenen loopt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit je onder het fok gemiddelde danquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kan ik kortings krijgen op een penis verlenging
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:22 schreef ADQ het volgende:
duizenden bacillen die door de lucht zweven...
Vrijwel steriel dus. Normaal zijn het miljarden.
Ja, 22 cmquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit je onder het fok gemiddelde dan
Wanneer maken ze het af bij jou?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:04 schreef datismijnmening het volgende:
TS moet een rontgenfoto laten maken. Normaal geen probleem want dat laat ik doen in de praktijk van mijn ouders alleen moest nu mijn hele schouder op de foto en dat is dus een te groot oppervlak voor het apparaat van mijn ouders.
Kon ik dus naar het ziekenhuis![]()
![]()
![]()
Allemaal vieze zieke hoestende mensen, verpleegkundigen die je hand willen schudden, duizenden bacillen die door de lucht zweven, varierend van een verkoudheid tot mogelijke ebola![]()
Morgen ziek dus
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen orthopeed zijn, dan hadden ze wat kunnen doen aan het feit dat je naast je schoenen loopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |