abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2014 @ 00:55:14 #51
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_144377625
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:31 schreef Koral het volgende:
Slapen kun je altijd nog als je dood bent :7 *O*
Valt tegen. In de regel reincarneer je weer binnen een jaar of zo en dan begint alles weer van voor af aan. Peuterspeelzaal, bij mama aan de borst, je eerste tandjes, meneer pastoor een pijpbeurt geven, basisschool, gymnasium, universiteit en dan de rest van je leven in de WAJONG levenloos doorbrengen op FOK!.
En deze cirkel blijkt zich keer op keer te herhalen. ;(

Er is een mogelijkheid om te ontsnappen hieraan, maar alleen de bosnimf in het land van Heen bij de grote Eik die nooit treurt drie drakenpassen van de beek van morgen in het achterland nabij het Elfenmeer, weet het antwoord hierop. Niemand die haar ontmoet heeft is ooit levend teruggekeerd naar deze wereld. :@
Voor het betreden van die wereld kom een Sfinx tegen, deze stelt je vier vragen. Zorg dat je deze vragen correct beantwoord, deze Sfinx is namelijk geen vegetariër en lust wel een hapje mens. :o

Ik ben deze bosnimf nog nooit tegengekomen. ;(
pi_144378008
quote:
9s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Valt tegen. In de regel reincarneer je weer binnen een jaar of zo en dan begint alles weer van voor af aan. Peuterspeelzaal, bij mama aan de borst, je eerste tandjes, meneer pastoor een pijpbeurt geven, basisschool, gymnasium, universiteit en dan de rest van je leven in de WAJONG levenloos doorbrengen op FOK!.
En deze cirkel blijkt zich keer op keer te herhalen. ;(

Er is een mogelijkheid om te ontsnappen hieraan, maar alleen de bosnimf in het land van Heen bij de grote Eik die nooit treurt drie drakenpassen van de beek van morgen in het achterland nabij het Elfenmeer, weet het antwoord hierop. Niemand die haar ontmoet heeft is ooit levend teruggekeerd naar deze wereld. :@
Voor het betreden van die wereld kom een Sfinx tegen, deze stelt je vier vragen. Zorg dat je deze vragen correct beantwoord, deze Sfinx is namelijk geen vegetariër en lust wel een hapje mens. :o

Ik ben deze bosnimf nog nooit tegengekomen. ;(
:D

Als je die bosnimf tegenkomt hossel dan even voor me dat ik me leven van oud naar jong kan leven. Beter zo die cirkel doorbreken. Gewoon eerst dood gaan, dan heb je dat maar gehad. Daarna een beetje bingoën en zo in een bejaardentehuis en ondertussen weer een steeds vollere haardos krijgen :) om dan maar te beginnen met werk met een gouden handdruk en lekker veel vrije dagen. 8-) Na een jaar of 40 gewerkt te hebben breekt de studententijd aan en wip je er lekker op los. :9~ Middelbare school is toch niet meer nodig want je bent toch redelijk aan het eind van je leven en op de basisschool hoef je helemaal niet meer enige verantwoordelijkheid te dragen. *O* Vervolgens nog even een baby worden en 9 maanden zweven om vervolgens met een spetterend orgasme te eindigen! _O_
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 10 september 2014 @ 01:39:06 #53
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_144378175
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 01:21 schreef Koral het volgende:

[..]

:D

Als je die bosnimf tegenkomt hossel dan even voor me dat ik me leven van oud naar jong kan leven. Beter zo die cirkel doorbreken. Gewoon eerst dood gaan, dan heb je dat maar gehad. Daarna een beetje bingoën en zo in een bejaardentehuis en ondertussen weer een steeds vollere haardos krijgen :) om dan maar te beginnen met werk met een gouden handdruk en lekker veel vrije dagen. 8-) Na een jaar of 40 gewerkt te hebben breekt de studententijd aan en wip je er lekker op los. :9~ Middelbare school is toch niet meer nodig want je bent toch redelijk aan het eind van je leven en op de basisschool hoef je helemaal niet meer enige verantwoordelijkheid te dragen. *O* Vervolgens nog even een baby worden en 9 maanden zweven om vervolgens met een spetterend orgasme te eindigen! _O_
Ik zak kijken wat ik kan doen. :D

Ze moet ergens in de uitgestrekte Siberische wouden vertoeven, wellicht bij het Baikal Meer. Binnenkort eens op zoektocht gaan.
pi_144378681
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 06:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit aan een koud biertje. Net klaar van nachtdienst. Dat is pas het leven. Je hebt zoveel vrije tijd, je verdiend stukken beter en je hebt van niemand last 's nachts. Heerlijk.
Jij snapt het ;) ik ben ook een allnighter
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_144378706
Lijkt me fucked up om over 4 uur er al uit te moeten.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_144378986
Zeikerds.
Then lit up a cigarette, decided to call his fat friend Fred
  woensdag 10 september 2014 @ 05:02:07 #57
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_144379357
Zeer terechte klacht.
Waar komt toch die onzin, om voor dag en dauw te willen beginnen, vandaan?
pi_144379363
Tijd :')
pi_144379380
Je bent gewoon een facking homo TS, gewoon 2-3 uur slaap is genoeg, daarna kk hard alcohol klappen :')
pi_144379403
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 02:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

Jij snapt het ;) ik ben ook een allnighter
^O^
pi_144379490
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:20 schreef Aiciu het volgende:
Ochtenddienst :r
Ja ik gaat dat ook, ben altijd maar half wakker dan. :')
Hallon!
pi_144379491
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 02:26 schreef Aiciu het volgende:
Lijkt me fucked up om over 4 uur er al uit te moeten.
Dat kan ik je verzekeren.

:r :r
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_144433758
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:14 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd welke hoogwaardige wiskundige formule je hebt losgelaten om tot die conclusie te komen.
Heb je een wiskundige formule hiervoor nodig?
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_144441645
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 07:10 schreef Confetti het volgende:

[..]

Moet je elke dag zo vroeg op? Dan went het wel.

Ik slaap rond half 10 om 6:20 weer ertegenaan te gaan. Dan heb je echt een veel leukere dag.
ik vind mijn moment op de dag anders erg leuk om 2300-0100.. maar dat mis jij weer allemaal..
There are only 151 Pokémon.
pi_144441699
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 23:34 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

ik vind mijn moment op de dag anders erg leuk om 2300-0100.. maar dat mis jij weer allemaal..
PRECIES!

Savonds is altijd veel relaxter. Oke het is soms tyvus saai maar goed :')
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  donderdag 11 september 2014 @ 23:38:53 #66
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_144441762
Er is een staatsschuld maar een groter probleem een slaapachuld. Geloof me veel mensen functioneren te slecht door te weinig slaap dat loopt op in de duizenden euro's per dag meer fouten minder productiviteit.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_144441967
Nog kutter, 06:00 uur. :r :'(
Copthorne 2.0
pi_144442033
Ik stem pausnicolaas voor president
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')