Gefrustreerde boy dat je bent. Was je zusje ongesteld?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kun jij even opkankeren uit mijn topic? Je begint nu echt vervelend te worden.
Nee, wel jouw zusje nadat ik haar ontmaagdquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gefrustreerde boy dat je bent. Was je zusje ongesteld?
Dat was de bouvier van de buren, smeerlap.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee, wel jouw zusje nadat ik haar ontmaagd
Ik heb je buren ook geneukt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat was de bouvier van de buren, smeerlap.
Geheel conform de traditie van menig soortgenoot van je in de Eindhovense parkjes.quote:
Over en spoor gesproken, ga erop liggen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geheel conform de traditie van menig soortgenoot van je in de Eindhovense parkjes.
Fonsje Spooren ole ole.
Neuh, is meer iets voor iemand die huilt over de survival of the fittest.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Over en spoor gesproken, ga erop liggen bijvoorbeeld.
Lijkt me inderdaad ook zwaar om een domme belg te zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Neuh, is meer iets voor iemand die huilt over de survival of the fittest.
Newsflash: jij huilde er over. En gezien deze post ben jij echt kk dom.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad ook zwaar om een domme belg te zijn.
In belgie schelden ze niet met kk, domme belg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Newsflash: jij huilde er over. En gezien deze post ben jij echt kk dom.
Is dit fok.be of fok.nl, frusti boy?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
In belgie schelden ze niet met kk, domme belg.
dit is forum.fok.nlquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is dit fok.be of fok.nl, frusti boy?
Dat hoort bij fok.nl, dom rifratje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dit is forum.fok.nl
domme belg
domme kut belgquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat hoort bij fok.nl, dom rifratje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |