Ook met mij hoorquote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat er gebeurd is is dat Veereli een gesprek met zichzelf heeft.
Awhquote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook met mij hoorbeste verhaallijn van deze SC
Heb ik ook heel vaak hier. Nou en?quote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat er gebeurd is is dat Veereli een gesprek met zichzelf heeft.
Kloonhommel probeert met man en macht over z'n eerdere gelul heen te posten omdat hij weet dat hij een beetje aan het jokken was en er nu niet verder op in kan gaan zonder af te gaan. Jammer wel.quote:Op maandag 8 september 2014 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik ook heel vaak hier. Nou en?
quote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zeker als nootjes er niet is valt BT best mee.
Je vroeg toch wat er aan de hand was, geez zal je nog eens helpen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik ook heel vaak hier. Nou en?
Wow hier zit meer achter.quote:Op maandag 8 september 2014 23:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kloonhommel probeert met man en macht over z'n eerdere gelul heen te posten omdat hij weet dat hij een beetje aan het jokken was en er nu niet verder op in kan gaan zonder af te gaan. Jammer wel.
Wie zijn dat?quote:Op maandag 8 september 2014 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt. Nog liever die retard BT dan wickedmen.
Ja hij kwam met deze bullshit aanquote:
''Waar ze mee komt aankakken'' ''ik vind haar dan cute''quote:Op maandag 8 september 2014 23:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat heeft ze nooit goed gekund hoor, drm is het bijna altijd lachwekkend waar ze mee komt aankakken. Ik vind haar dan cute en vergeet spontaan hoe erg ik de pest aan haar heb.
Maak er een KLB topic over.quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef VeerEli het volgende:
Haha als een hond met de staart tussen de benen er tussenuit gesneaked hahahah
Misschien is hij gewoon even drinken pakken ofzo, weet jij veel.quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef VeerEli het volgende:
Haha als een hond met de staart tussen de benen er tussenuit gesneaked hahahah
Als hij slim is is hij er tussenuit gesneakedquote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon even drinken pakken ofzo, weet jij veel.
Geef me aspirine en stop me in bed.quote:
Topics openenquote:
Mortaxxquote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef wickedmen het volgende:
Maar oke effe vraagje he. Wie is de lekkerste chick hier?
Wat?quote:
Echt hè.quote:
mijn twitter niet kennenquote:Op maandag 8 september 2014 23:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog steeds geen pics van Mortaxx gezien maar hoor goede verhalen over hem.
Wacht ff, wat lul ik precies uit me nek? Wat bullshit? Wrm zou ik dit niet menen?quote:Op maandag 8 september 2014 23:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hij kwam met deze bullshit aan
[..]
''Waar ze mee komt aankakken'' ''ik vind haar dan cute''
Hij lult gewoon keihard uit z'n nek en daarom issie nu stil die stumper
KOM ER MAAR IN VEERquote:Op maandag 8 september 2014 23:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wacht ff, wat lul ik precies uit me nek? Wat bullshit? Wrm zou ik dit niet menen?
Really?quote:Op maandag 8 september 2014 23:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wacht ff, wat lul ik precies uit me nek? Wat bullshit? Wrm zou ik dit niet menen?
Geloofbaar dit.quote:Op maandag 8 september 2014 23:36 schreef VeerEli het volgende:
Oh en voor de mensen die denken dat ik serieus verdrietig werd; volgens mij was ik met dWc aan het DM'en ten tijde van het gesprek over hoe mooi het wel niet was allemaal
Pfffft.... ik bedoelde alleen dat als iemand me een sneer geeft ik dan terugpak, maar maak het gerust zoals zij nu doet het bigger dan het is, geez...quote:
ppfffffftttt geez bro geeezquote:Op maandag 8 september 2014 23:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pfffft.... ik bedoelde alleen dat als iemand me een sneer geeft ik dan terugpak, maar maak het gerust zoals zij nu doet het bigger dan het is, geez...
Nee kloptquote:Op maandag 8 september 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het niet over lachwekkende DM's hoor.
Dan ben je dus echt incompetent.quote:Op maandag 8 september 2014 23:38 schreef wickedmen het volgende:
Kk door deze kk SC na 2 uur mijn bed eindelijk met moeite in elkaar gezet.
Is de matras te klein.
Nog achterlijker dan een huiskamerplant.quote:Op maandag 8 september 2014 23:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt incompetent.
Waar gaat het over dan?quote:
Er passen zoveel letters in 1 DM bericht. Hoe de neuk had ik alles in 1 bericht kunnen krijgen slimme plantje van me?quote:Op maandag 8 september 2014 23:37 schreef VeerEli het volgende:
Ook gewoon door DM'en wanneer er geen reactie op komtHaha
Dat hij een sad cunt is die alles serieus neemt maar mij te kakken probeert te zettenquote:
Omg zou direct verhuizenquote:Op maandag 8 september 2014 23:41 schreef wickedmen het volgende:
O ja en mijn gordijnen stonden open en ik had mijn boxer aan dus mijn nieuwe huisgenotes hebben ook meteen mijn goddelijke lichaam kunnen aanschouwen.![]()
Maar jij probeert hem nu ook te kakken te zetten door DM's te laten zien.quote:Op maandag 8 september 2014 23:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat hij een sad cunt is die alles serieus neemt maar mij te kakken probeert te zetten
Klopt, das die payback tog bitch auahahahahquote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij probeert hem nu ook te kakken te zetten door DM's te laten zien.
Ja die kerel typt allemaal van die halve woorden waardoor het soms niet helemaal duidelijk is wat hij bedoelt.quote:
Wow, zit diep wel. ;squote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, das die payback tog bitch auahahahah
1/10quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg zou direct verhuizen
Edit: Jij niet, die huisgenotes dus he.
quote:
AHAHAHAHA SPIEGELT JE BEELTSCHERM OFZOquote:
Hele woorden gebruiken.quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die kerel typt allemaal van die halve woorden waardoor het soms niet helemaal duidelijk is wat hij bedoelt.
Serieus, 'daarom' als 'drm' typenis geen smsje waarbij je binnen de 160 tekens moet blijven
Nee ik schrok toen ik je cam aan deed.quote:Op maandag 8 september 2014 23:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
AHAHAHAHA SPIEGELT JE BEELTSCHERM OFZO
Dat was wel echt fucked trouwens.quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die kerel typt allemaal van die halve woorden waardoor het soms niet helemaal duidelijk is wat hij bedoelt.
Serieus, 'daarom' als 'drm' typenis geen smsje waarbij je binnen de 160 tekens moet blijven
Ja 3 kwartier bezig zijn met een berichtje omdat je steeds letters moest verwijderen zonder dat het onduidelijk werdquote:Op maandag 8 september 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was wel echt fucked trouwens.Kan me die tijd nog heel goed herinneren.
Moest lachenquote:
Ja precies. En dat je dan alsnog maar een extra sms'je erachteraan stuurde.quote:Op maandag 8 september 2014 23:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja 3 kwartier bezig zijn met een berichtje omdat je steeds letters moest verwijderen zonder dat het onduidelijk werd
Haha FOK! verplicht je in Adblock die uitzondering te maken voor FOK!quote:Op maandag 8 september 2014 23:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Moest lachen
Kk veer dadelijk levert die post je dikke ban op
Gebeurt automatisch, ik kreeg al ban omdat ik de naam van het vriendje van Supergirl postte en nog een keer een soort geval.quote:Op maandag 8 september 2014 23:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Moest lachen
Kk veer dadelijk levert die post je dikke ban op
Ja koop wel weer nieuw BTG XDquote:Op maandag 8 september 2014 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. En dat je dan alsnog maar een extra sms'je erachteraan stuurde.
Hahahaha oh ja het was Grid ipv dWcquote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Zat ik Veereli een keer te plagen en ik vroeg me ineens af of ze het misschien TE serieus opvatte. Dat gesprek kan je terugzien in wat Veereli gepost heeft en vervolgens deelt ze deze DMwisseling met oa Gridlok en dat kwam ie ff duidelijk maken en zei ik Veereli dat ik gelijk had en dat ze niet te vertrouwen was en sindsdien haalt zij mij omlaag op het forum.
Echt he. Zal me ooit nog eens druk maken of iemand te serieus ergens op in gaat...
Doe dit nou niet.quote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Zat ik Veereli een keer te plagen en ik vroeg me ineens af of ze het misschien TE serieus opvatte. Dat gesprek kan je terugzien in wat Veereli gepost heeft en vervolgens deelt ze deze DMwisseling met oa Gridlok en dat kwam ie ff duidelijk maken en zei ik Veereli dat ik gelijk had en dat ze niet te vertrouwen was en sindsdien haalt zij mij omlaag op het forum.
Echt he. Zal me ooit nog eens druk maken of iemand te serieus ergens op in gaat...
Het is ook zoals SMS omdat er ook 160 tekens in 1 DM bericht past en ze klaagt nu toch ook dat ik teveel berichten achter elkaar had gestuurd, wat als ik hele woorden en perfecte zinnen had gebruikt?quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wie is dwc?quote:Op maandag 8 september 2014 23:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha oh ja het was Grid ipv dWc
Ruim 4 min over 3 zinnetjes doenquote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is ook zoals SMS omdat er ook 160 tekens in 1 DM bericht past en ze klaagt nu toch ook dat ik teveel berichten achter elkaar had gestuurd, wat als ik hele woorden en perfecte zinnen had gebruikt?
Ik heb altijd al gevonden dat er een luchtje zat aan de oprechtheid van VeerEli.quote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef Kloonhommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Had het over je posts niet over je dmquote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is ook zoals SMS omdat er ook 160 tekens in 1 DM bericht past en ze klaagt nu toch ook dat ik teveel berichten achter elkaar had gestuurd, wat als ik hele woorden en perfecte zinnen had gebruikt?
quote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gevonden dat er een luchtje zat aan de oprechtheid van VeerEli.Ik ben alleen oprecht voor de mensen die het verdienen. Man, je moest eens weten wat ik op tafel kan gooien over de halve SC. Lul nooit iets door verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Zonde van z'n energie toch.quote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hij mag zich verdedigen en terecht met deze bs.
Eet de helftquote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb nog druiven in de koelkast. Zal ik die nu nog opeten of bewaren voor morgen? Heb zin in iets. :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |