Haha FOK! verplicht je in Adblock die uitzondering te maken voor FOK!quote:Op maandag 8 september 2014 23:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Moest lachen
Kk veer dadelijk levert die post je dikke ban op
Gebeurt automatisch, ik kreeg al ban omdat ik de naam van het vriendje van Supergirl postte en nog een keer een soort geval.quote:Op maandag 8 september 2014 23:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Moest lachen
Kk veer dadelijk levert die post je dikke ban op
Ja koop wel weer nieuw BTG XDquote:Op maandag 8 september 2014 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. En dat je dan alsnog maar een extra sms'je erachteraan stuurde.
Hahahaha oh ja het was Grid ipv dWcquote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Zat ik Veereli een keer te plagen en ik vroeg me ineens af of ze het misschien TE serieus opvatte. Dat gesprek kan je terugzien in wat Veereli gepost heeft en vervolgens deelt ze deze DMwisseling met oa Gridlok en dat kwam ie ff duidelijk maken en zei ik Veereli dat ik gelijk had en dat ze niet te vertrouwen was en sindsdien haalt zij mij omlaag op het forum.
Echt he. Zal me ooit nog eens druk maken of iemand te serieus ergens op in gaat...
Doe dit nou niet.quote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Zat ik Veereli een keer te plagen en ik vroeg me ineens af of ze het misschien TE serieus opvatte. Dat gesprek kan je terugzien in wat Veereli gepost heeft en vervolgens deelt ze deze DMwisseling met oa Gridlok en dat kwam ie ff duidelijk maken en zei ik Veereli dat ik gelijk had en dat ze niet te vertrouwen was en sindsdien haalt zij mij omlaag op het forum.
Echt he. Zal me ooit nog eens druk maken of iemand te serieus ergens op in gaat...
Het is ook zoals SMS omdat er ook 160 tekens in 1 DM bericht past en ze klaagt nu toch ook dat ik teveel berichten achter elkaar had gestuurd, wat als ik hele woorden en perfecte zinnen had gebruikt?quote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die kerel typt allemaal van die halve woorden waardoor het soms niet helemaal duidelijk is wat hij bedoelt.
Serieus, 'daarom' als 'drm' typenis geen smsje waarbij je binnen de 160 tekens moet blijven
Wie is dwc?quote:Op maandag 8 september 2014 23:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha oh ja het was Grid ipv dWc
Ruim 4 min over 3 zinnetjes doenquote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is ook zoals SMS omdat er ook 160 tekens in 1 DM bericht past en ze klaagt nu toch ook dat ik teveel berichten achter elkaar had gestuurd, wat als ik hele woorden en perfecte zinnen had gebruikt?
Ik heb altijd al gevonden dat er een luchtje zat aan de oprechtheid van VeerEli.quote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef Kloonhommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Had het over je posts niet over je dmquote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is ook zoals SMS omdat er ook 160 tekens in 1 DM bericht past en ze klaagt nu toch ook dat ik teveel berichten achter elkaar had gestuurd, wat als ik hele woorden en perfecte zinnen had gebruikt?
quote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gevonden dat er een luchtje zat aan de oprechtheid van VeerEli.Ik ben alleen oprecht voor de mensen die het verdienen. Man, je moest eens weten wat ik op tafel kan gooien over de halve SC. Lul nooit iets door verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Zonde van z'n energie toch.quote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hij mag zich verdedigen en terecht met deze bs.
Eet de helftquote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb nog druiven in de koelkast. Zal ik die nu nog opeten of bewaren voor morgen? Heb zin in iets. :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |