quote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef BozeHaas het volgende:
TS is onzeker over zijn geaardheid dus kijkt hij zonder dat hij het leuk vindt programma's waar ze over voetbal auto's en vrouwen praten
quote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef OllieWilliams het volgende:
hans is juist altijd lachen, die gast is altijd gefrustreerd omdat ie nooit z'n verhaal mag doenBoskamp blijft de beste gast, Kieft is ook oke.
Ik vind kieft soms zo arrogant ofzo overkomen, of het ligt aan mij.quote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef OllieWilliams het volgende:
hans is juist altijd lachen, die gast is altijd gefrustreerd omdat ie nooit z'n verhaal mag doenBoskamp blijft de beste gast, Kieft is ook oke.
Ja.quote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef Proximo het volgende:
Hans Kraay Jr. presenteert toch lachen om homevideo's ofzo?
Ligt aan jou ja, Kieft is top.quote:Op maandag 8 september 2014 23:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik vind kieft soms zo arrogant ofzo overkomen, of het ligt aan mij.
Als Kraay en Boskamp er zitten is het igg heerlijke tv
KIEEEEEEFT KIEEEEFTquote:Op maandag 8 september 2014 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ligt aan jou ja, Kieft is top.
ditquote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef BozeHaas het volgende:
TS is onzeker over zijn geaardheid dus kijkt hij zonder dat hij het leuk vindt programma's waar ze over voetbal auto's en vrouwen praten
Jammer dat hij niet eens aanschuift iddquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Weet je wie wel he-le-maal te gek is?
Hans Kraay Sr.
Vind je? Die overacting was 5 minuten leuk, niet al 5 jaar.quote:Op maandag 8 september 2014 21:22 schreef eend112 het volgende:
Die uitzendingen zijn juist het leukst.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |