Die verdienen wel een Action lifehammer in hun auto.quote:Op maandag 8 september 2014 20:58 schreef amvrosios het volgende:
Wat een stelletje klapjosties zitten daar weer, autisten die te stom zijn om te schijten.
Oh, begrijp me niet verkeerd.quote:Op maandag 8 september 2014 21:03 schreef laracroftonline het volgende:
Klote Pruts Netwerk is ook overpriced
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha tros opgelicht !!~`1~!1!!1Einz11!1zwei!111quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
vrouwtje theelepel, ik bedoel Hertsenberg, ontvangt hiervoor een salaris van maarliefst 376.000 euro.
met dit soort suf gelul heeft ze toch aardig de tros opgelicht.
quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef Pulzzar het volgende:
Antiklacht
[ afbeelding ]
![]()
![]()
goede gilfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Je kunt het het vast niet voorstellen, maar er kijken dus ook mensen die naar Radar kijken en er helemaal niks aan vinden. En sommige van die mensen gaan vervolgens op internet klagen dat de mensen die in radar zitten, trieste mongols zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 20:58 schreef amvrosios het volgende:
Wat een stelletje klapjosties zitten daar weer, autisten die te stom zijn om te schijten.
nu zijn ze bezig over Vodafone...
"Ja mijn data verbruik gaat steeds over de bundel"
Jooohhhhh, moet je eens effe keer nadenken
en ook echt van die suggestieve kut opmerkingen om domme consumenten mee te laten leven met deze makke schaapjes....
Triesten mongolen
Klacht: Tros Radar en de infantiele die er naar schrijven
Bonus-Klacht: Talpa![]()
Anti-klacht: nee
quote:Op maandag 8 september 2014 20:58 schreef amvrosios het volgende:
Klacht: Tros Radar en de infantiele die er naar schrijven kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |