SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij eruit?
• Rienk
• Ruud
• Nicoline
• Isabella
Tussenstand:
Eerstvolgende nominatie:
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Isa stapt na LidL met Wolter opquote:Op maandag 8 september 2014 19:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dít was de makkelijkste weg? Isa houden?... en huiver mee![]()
Ja Isa is zo zielig altijd.quote:Op maandag 8 september 2014 19:10 schreef UtoStreamer het volgende:
arme isa, nu krijgt zij de schuld straks natuurlijk dat rienk eruit is![]()
Alleen die 23 centimeter, iets anders kan ik niet bedenken,quote:Op maandag 8 september 2014 19:08 schreef Persefoneia het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke potentie Mark ziet in Ruud?![]()
Alsk Isa was zou ik zelf gaan na wat Mark over/tegen haar zegtquote:Op maandag 8 september 2014 19:07 schreef Chanel5 het volgende:
En wat ik zo erg vind is dat Isa hier op aangevallen gaat worden.
ehh als ik Nico was trouwens ook
en hoe zat het met dat plan van Isa en Nico om ook mee te gaan met diegene die weg wordt gestuurd ?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik denk dat half Utopia nu pissed is op Mark omdat hij Isa niet heeft weggestuurd. Dit was alles gehalve de makkelijke keuze. Dat was namelijk Isa.quote:Op maandag 8 september 2014 19:09 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
In zekere zin wel, Rienk beweerde zelf liever te gaan dan de andere 3.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Schiet eens op Rienk dan kan ik de uitzending nog zienAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |