SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult het pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als stelletje.
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult DS2 trollen![]()
hoiWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Jong Oranje is weer brakAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
maver uitschelden is ook niet echt nice.quote:Op maandag 8 september 2014 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
dit is dan weer niet zo nice van je om dat te zeggen rice![]()
Zag er wel tantoe sexy uit. Berbaspin is nu 3*quote:Op maandag 8 september 2014 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die is nieuw
Zat blijkbaar ook in world cup
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Double touch spin dus.bazen skill.
e: Zit blijkbaar ook gewoon in FIFA 14![]()
Kapotslaan met een selfiestok.quote:Op maandag 8 september 2014 19:07 schreef Rijst het volgende:
Die Arya zou je toch gewoon het liefst met een tak willen mishandelen.irrytant is ze
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
go spoel your mouthquote:Op maandag 8 september 2014 19:07 schreef Rijst het volgende:
Die Arya zou je toch gewoon het liefst met een tak willen mishandelen.irrytant is ze
![]()
Weet jij toevallig ook welk nummer het is wat draait op de achtergrondquote:![]()
![]()
Gepubliceerd op 8 sep. 2014quote:Op maandag 8 september 2014 19:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig ook welk nummer het is wat draait op de achtergrond
Playlist of content by number ASAP.. (tonight)
Make Me Stay - The Prophet, Noisecontrollers & Leonie Meijer'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Darude - sandstormquote:Op maandag 8 september 2014 19:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig ook welk nummer het is wat draait op de achtergrondRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
thanksquote:Op maandag 8 september 2014 19:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gepubliceerd op 8 sep. 2014
Playlist of content by number ASAP.. (tonight)
Make Me Stay - The Prophet, Noisecontrollers & Leonie Meijer![]()
![]()
dom wijf jaquote:Op maandag 8 september 2014 19:07 schreef Rijst het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In GoT net zo erg gvd. In seizoen 1 was ze nog wel cute maar nu is ze groot, lelijk en irritantquote:![]()
MLS bronzes worden te OP (lees: snel)Jean-Baptiste is nog even goed, Wynne is CB en Oduro en Findley zijn bronze en LM/LW Manneh 4* met 94 pace. In H2H dan.
![]()
die LW klinkt wel... Mannehgoed.quote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
MLS bronzes worden te OP (lees: snel)Jean-Baptiste is nog even goed, Wynne is CB en Oduro en Findley zijn bronze en LM/LW Manneh 4* met 94 pace. In H2H dan.
YEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAH![]()
hij is good he die Jean Baptiste. Heb het ook tegen hem gezegd op Twitter.quote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
En zardes?quote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
In GoT net zo erg gvd. In seizoen 1 was ze nog wel cute maar nu is ze groot, lelijk en irritant![]()
![]()
Jean-Baptiste + Purdy was een goed duo achterin.quote:Op maandag 8 september 2014 19:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
hij is good he die Jean Baptiste. Heb het ook tegen hem gezegd op Twitter.![]()
SPOILER BITCHES! IK NEUK JULLIE DE ANUS! OPEN RUGGETJE ALLESRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je nu het laatste seizoen van Game of Thrones nog niet hebt gezien verdien je het ook wel een beetje om gespoiled te worden.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Heb heel dat GOT nog geen eens gezien joh.pauper serie.
Mooi geoordeeldquote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
ja dat dacht ik ook want het is totaal niet mijn genre. Maar toen ik eenmaal begonnen was vond ik het fucking leukquote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
O toch maar eens beginnen dan want normaal vind ik zulke series niet te pruimen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook want het is totaal niet mijn genre. Maar toen ik eenmaal begonnen was vond ik het fucking leukRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat genre is normaal gewoon pauper. Draken en ridders associeer ik met puistige LARP'ers.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat genre is normaal gewoon pauper. Draken en ridders associeer ik met puistige LARP'ers.![]()
Met vrouwen in huis keuzes maken voor herinrichting van het huisDit gaat mij nooit lukken
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Vertel?quote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef BDIL het volgende:
Met vrouwen in huis keuzes maken voor herinrichting van het huisDit gaat mij nooit lukken
![]()
![]()
Dit. Ik zoek wel iets dichter bij mijn stijl. Genoeg alternatieven.quote:Op maandag 8 september 2014 19:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat genre is normaal gewoon pauper. Draken en ridders associeer ik met puistige LARP'ers.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alles van Studio 100?quote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Ik zoek wel iets dichter bij mijn stijl. Genoeg alternatieven.![]()
Het is zeker weer POTS bash tijd?quote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
POTS is meer van proleten series en muziek.
Zwak hoor, van beide kanten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ze bashen mij ook altijd terwijl ik gewoon normaal doe. Is vast de prijs dat ik betaal om een semi bekende FOK!er te zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 19:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is zeker weer POTS bash tijd?
Zwak hoor, van beide kanten![]()
Jawel, deel 1. Matigjes, voelde niet de urgentie om door te kijken. Loopt het een beetje goed af met Frodo?quote:Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef Zhano het volgende:
Lord of the Rings enzo heb je dus ook niet gezien PotS?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij hebt je volledige verstandelijke vermogen nog wel dus kan dat wel aan.quote:Op maandag 8 september 2014 19:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is zeker weer POTS bash tijd?
Zwak hoor, van beide kanten![]()
Stiekem verafgoden ze je.quote:Op maandag 8 september 2014 19:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
ze bashen mij ook altijd terwijl ik gewoon normaal doe. Is vast de prijs dat ik betaal om een semi bekende FOK!er te zijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Precies, ik weet jouw gezeik aardig te relativeren. No need for TR's.quote:Op maandag 8 september 2014 19:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt je volledige verstandelijke vermogen nog wel dus kan dat wel aan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies, ik weet jouw gezeik aardig te relativeren. No nood for TR's.![]()
![]()
Wat houdt dat in?quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef The_Yakuza het volgende:
Maver zou een doctoraal in de FUTkunde moeten krijgen![]()
Maver, heb je stats van El Ghazi en Kishna?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ik weet misschien niet alles maar ik weet wel heeeel veel over FUT. Meer dan elke andere user hier.quote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan weet je alles over FUT.
Dat ga jij dus nooit krijgen![]()
nou dus de een heb 5* skills en de ander niet meer. Of toch wel. Lastig om bij te houden joh, met al die Nogal Strijdige Berichten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ga je je laten verassenquote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef Maver24 het volgende:
Kazooie94 gaat vanavond nog een nieuwe video uitbrengen. ik laat me verassenwaarom je hebt nog een heel leven voor je!
![]()
serieusquote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef Maver24 het volgende:
Kazooie94 gaat vanavond nog een nieuwe video uitbrengen. ik laat me verassen![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
nou dus de een heb 5* skills en de ander niet meer. Of toch wel. Lastig om bij te houden joh, met al die Nogal Strijdige Berichten.Wijze woorden van een FUT-genius zijn dit.quote:A player with 5* skills feels very different ingame then someone with 4* skills. Ibra his dribbling also went down so he probably doesn't feel that agile anymore. Look at van Persie. He is not that good in fifa and he has also 4* skills and 4* weak foot and the same pace![]()
Rip maverAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wow. Het orakel heeft gesproken. Ugh.quote:Op maandag 8 september 2014 20:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Wijze woorden van een FUT-genius zijn dit.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat weet jij dan meer dan ik?quote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet misschien niet alles maar ik weet wel heeeel veel over FUT. Meer dan elke andere user hier.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hij gaat zich laten verassenquote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
huh hoezo? Hij moet eerst die stats van balo aan mij laten zien voordat hij de pyp uitgaat.![]()
![]()
Prijzen van non-rare silvers.quote:Op maandag 8 september 2014 20:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat weet jij dan meer dan ik?![]()
Ik heb me laten vertellen dat ik die mer een paar drukken op mijn toetsenbord kan opzoekenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En wat als je op de 59e minuut zit? Dan heb je niet de tijd om dat op te zoeken, dan moet je de prijzen weten.quote:Op maandag 8 september 2014 20:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ik die mer een paar drukken op mijn toetsenbord kan opzoeken![]()
ball so hard that rijst crayquote:Op maandag 8 september 2014 20:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
nobody knows what it means but it's provocative. its get de people going!![]()
Waarom zou ik een week voor Fifa15 nog gaan rondhangen op de 59e minuut?quote:Op maandag 8 september 2014 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En wat als je op de 59e minuut zit? Dan heb je niet de tijd om dat op te zoeken, dan moet je de prijzen weten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maver, even een serieuze vraag. Waarom zeg je steeds Iam in het Engels? Je weet onderhand toch wel dat het 2 woorden zijn? I en am. Niet Iam
Je blijft het maar doen.![]()
Jong Oranje!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar heb ik dan gedaan?quote:Op maandag 8 september 2014 20:25 schreef Rijst het volgende:
Maver, even een serieuze vraag. Waarom zeg je steeds Iam in het Engels? Je weet onderhand toch wel dat het 2 woorden zijn? I en am. Niet Iam
Je blijft het maar doen.![]()
Geen idee, van mij hoeft dat ook niet.quote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom zou ik een week voor Fifa15 nog gaan rondhangen op de 59e minuut?![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga je je laten verassenwaarom je hebt nog een heel leven voor je!
![]()
Weet je wat het leukste is. Als die Engelsen op het forum die lopen toch ook niet te zeiken als ik het verkeerd schrijf, zal hun wat uitmaken. ze snappen het en daar gaat het om. Dus ga je lekker ergens anders druk om maken. En daar wil ik het bij laten. Discussie afgelopenquote:Op maandag 8 september 2014 20:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/listByUser/454195.page
ctrl+f Iam![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet je wat het leukste is. Als die Engelsen op het forum die lopen toch ook niet te zeiken als ik het verkeerd schrijf, zal hun wat uitmaken. ze snappen het en daar gaat het om. Dus ga je lekker ergens anders druk om maken. En daar wil ik het bij laten. Discussie afgelopen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
'hun' is niet een groep personen ofzo, dat is een bezittelijk voornaamwoord.
hun is niet iemand.
Hun fiets is gejat
Zij hebben de fiets gejatGRAAG VERWIJDEREN![]()
sjongejongejonge en dan wil jij dat we normaal tegen je gaan doen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:33 schreef Maver24 het volgende:
Weet je wat het leukste is. Als die Engelsen op het forum die lopen toch ook niet te zeiken als ik het verkeerd schrijf, zal hun wat uitmaken. ze snappen het en daar gaat het om. Dus ga je lekker ergens anders druk om maken. En daar wil ik het bij laten. Discussie afgelopen![]()
Ik kak lekker in je bakkes, daar wil het bij laten. Discussie afgelopen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet je wat het leukste is. Als die Engelsen op het forum die lopen toch ook niet te zeiken als ik het verkeerd schrijf, zal hun wat uitmaken. ze snappen het en daar gaat het om. Dus ga je lekker ergens anders druk om maken. En daar wil ik het bij laten. Discussie afgelopenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kak lekker in je bakkes, daar wil het bij laten. Discussie afgelopen.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Opgehoepeld nu. En daar wil ik het bij laten. Discussie afgelopen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet je wat het leukste is. Als die Engelsen op het forum die lopen toch ook niet te zeiken als ik het verkeerd schrijf, zal hun wat uitmaken. ze snappen het en daar gaat het om. Dus ga je lekker ergens anders druk om maken. En daar wil ik het bij laten. Discussie afgelopenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
als die nederlanders hem gewoon begrijpen en niet zeiken dan is het gewoon goed zoquote:Op maandag 8 september 2014 20:35 schreef The_Yakuza het volgende:
'hun' is niet een groep personen ofzo, dat is een bezittelijk voornaamwoord.
hun is niet iemand.
Hun fiets is gejat
Zij hebben de fiets gejat
Discussie afgelopen![]()
No problem at all old giant. They should stop teasing you on the forums, otherwise you should just make them a headje littler. An accident sits in a small corner.quote:Op maandag 8 september 2014 20:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet je wat het leukste is. Als die Engelsen op het forum die lopen toch ook niet te zeiken als ik het verkeerd schrijf, zal hun wat uitmaken. ze snappen het en daar gaat het om. Dus ga je lekker ergens anders druk om maken. En daar wil ik het bij laten. Discussie afgelopenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
faultje must can bossquote:Op maandag 8 september 2014 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No problem at all old giant. They should stop teasing you on the forums, otherwise you should just make them a headje littler. An accident sits in a small corner.![]()
Godverquote:Op maandag 8 september 2014 20:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kak lekker in je bakkes, daar wil het bij laten. Discussie afgelopen.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No problem at all old giant. They should stop teasing you on the forums, otherwise you should just make them a headje littler. An accident sits in a small corner.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Als jij nou eens een keer zou ophoepelen. Wat een verademing zou dat zijn. Je ademt allemaal stank uitquote:Op maandag 8 september 2014 20:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Opgehoepeld nu. En daar wil ik het bij laten. Discussie afgelopen.![]()
The apple doesn't fall far away from the tree.quote:Op maandag 8 september 2014 20:38 schreef The_Yakuza het volgende:
if you dig a hole for someone else then you fall in there yourselfOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jij ook, de stank van mijn kak uit je bakkes.quote:Op maandag 8 september 2014 20:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als jij nou eens een keer zou ophoepelen. Wat een verademing zou dat zijn. Je ademt allemaal stank uitOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat is gewoon goed in het Engels..quote:Op maandag 8 september 2014 20:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
The apple doesn't fall far away from the tree.
schijt is on nu'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als jij nou eens een keer zou ophoepelen. Wat een verademing zou dat zijn. Je ademt allemaal stank uit![]()
![]()
But sometimes the monkey comes out of the sleevequote:Op maandag 8 september 2014 20:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
The apple doesn't fall far away from the tree.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja, en wat dan nog? Ik ben tenminste geen verraaier.quote:Op maandag 8 september 2014 20:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als jij nou eens een keer zou ophoepelen. Wat een verademing zou dat zijn. Je ademt allemaal stank uitNAC Breda
Rèsbaarge![]()
one plus one is two.quote:Op maandag 8 september 2014 20:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon goed in het Engels..Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
what you don't want that your shooting, shoots also another notAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
shall i you effe yummy in your mouth shitting? or have you all poop? poop in youre headquote:Op maandag 8 september 2014 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No problem at all old giant. They should stop teasing you on the forums, otherwise you should just make them a headje littler. An accident sits in a small corner.![]()
haha ik heb allang revontulet gesproken. jullie weten helemaal van niksquote:Op maandag 8 september 2014 20:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, en wat dan nog? Ik ben tenminste geen verraaier.![]()
watching a given horse in the jaw.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Heideroosjesquote:Op maandag 8 september 2014 20:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
shall i you effe yummy in your mouth shitting? or have you all poop? poop in youre head![]()
![]()
Forward with the goat boys! choppen now.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Good of you. You nugget.quote:Op maandag 8 september 2014 20:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha ik heb allang revontulet gesproken. jullie weten helemaal van niksNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Are you now completely beclaxonized?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ga je nu bij anderen je gelijk halen? Tragische gevalletje ben jij zegquote:Op maandag 8 september 2014 20:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
keyboard warrior. ben je zo in het echt ook? Daarom moet niemand jou
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hi there yakuza Iam thinking from notquote:Op maandag 8 september 2014 20:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Dudweiser haal je fifa 15 voor 360 ofwa
first nog even een couple of monthjes waiten totdat ie cheaper is![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
keyboard warrior. ben je zo in het echt ook? Daarom moet niemand jou
Dit had een post van PotS kunnen en moeten zijn.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hij heeft tenminste een echte baan en een gezin.quote:Op maandag 8 september 2014 20:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
keyboard warrior. ben je zo in het echt ook? Daarom moet niemand jou![]()
hoor wie het zegtquote:Op maandag 8 september 2014 20:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je nu bij anderen je gelijk halen? Tragische gevalletje ben jij zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind een POTS een baas. gr grquote:Op maandag 8 september 2014 20:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
keyboard warrior. ben je zo in het echt ook? Daarom moet niemand jouRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind een POTS een baas. gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik vind Maver een downie en een handicap. Quote als je het met mij eens bent.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
snap ik wel. soort zoekt soortquote:Op maandag 8 september 2014 20:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind een POTS een baas. gr gr![]()
[..]
hi there youself. Iam thinking that is a wise desisision. Iam going doing that two but then for the xboxonequote:Op maandag 8 september 2014 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hi there yakuza Iam thinking from not
first nog even een couple of monthjes waiten totdat ie cheaper isGRAAG VERWIJDEREN![]()
iam seeing that maver has lost it'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
[..]
Ik vind een POTS een baas. gr grGRAAG VERWIJDEREN![]()
![]()
boob man boussoufayoure going to play fifa 14 on xboner?quote:Op maandag 8 september 2014 20:46 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
hi there youself. Iam thinking that is a wise desisision. Iam going doing that two but then for the xboxone![]()
Maver doesn't know it anymore.quote:Op maandag 8 september 2014 20:46 schreef poker4lifee het volgende:
iam seeing that maver has lost itOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
POTS is echt een lieverd. Doet geen vlieg kwaad.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
I think teblijvoorjou is coming soon.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Even if a betrayer wears a golden ring, he still is a cheap dirty German sad fuckface.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er zal nooit rust heersen hierDit topic is vervloekt sinds SB weg is
Afrikaanse voodoo
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Daarvoor toch ook al? Er zijn altijd nieuwe mensen die de rol overnemen. Van GJE tot SB, van marcie tot roy, van pino tot maver en van dreetje tot whatever de toekomst gaat brengen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:49 schreef BDIL het volgende:
Afrikaanse voodoo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
over childish gambino gesprokenquote:Op maandag 8 september 2014 20:49 schreef BDIL het volgende:
Afrikaanse voodoo
bdil
![]()
Rijst was ook een neukert toen ik hier in het topic kwam. Ik neuk hem zijn hondje nog een keer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik hoop dat Toefjes nog lang blijft, waar moeten wij in godsnaam een nieuwe pedo vinden.quote:Op maandag 8 september 2014 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarvoor toch ook al? Er zijn altijd nieuwe mensen die de rol overnemen. Van GJE tot SB, van marcie tot roy, van pino tot maver en van dreetje tot whatever de toekomst gaat brengen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. Volgende week is Suarez weer terug van vakantiequote:Op maandag 8 september 2014 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarvoor toch ook al? Er zijn altijd nieuwe mensen die de rol overnemen. Van GJE tot SB, van marcie tot roy, van pino tot maver en van dreetje tot whatever de toekomst gaat brengen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zweden pingel tegenHala Madrid !
quote:Op maandag 8 september 2014 20:45 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik vind Maver een downie en een handicap. Quote als je het met mij eens bent.![]()
tim86 wordt ook al bijna 30.quote:Op maandag 8 september 2014 20:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Toefjes nog lang blijft, waar moeten wij in godsnaam een nieuwe pedo vinden.![]()
Ik ga luisterenquote:Op maandag 8 september 2014 20:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
over childish gambino gesprokenbdil
![]()
Hala Madrid !
Alaba IFHala Madrid !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
chaaaancequote:Had ik al gepost toen het net uitkwam maar niemand vond het vet
![]()
![]()
Quod licet Iovi, non licet bovi.quote:Op maandag 8 september 2014 20:52 schreef Kiid het volgende:
Somestimes must you row with the belts that you haveNAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://www.futhead.com/15/players/latest/ alleen die van die videos etcquote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futwiz.com/en/fifa15
Database![]()
die staan ook allemaal op futheadquote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef Tim86 het volgende:
Database![]()
![]()
Dit dusquote:Op maandag 8 september 2014 20:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Quod licet Iovi, non licet bovi.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef Tim86 het volgende:
Database![]()
![]()
sorry I made you happy with a dead flyquote:Op maandag 8 september 2014 20:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/15/players/latest/ alleen die van die videos etcAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
alea iacta estquote:Op maandag 8 september 2014 20:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Quod licet Iovi, non licet bovi.![]()
BOOHHH!!!!quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef Tim86 het volgende:
DatabaseOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Laten we gewoon Nederlands praten en niet mensen uitschelden. mvgWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
kut ventquote:Op maandag 8 september 2014 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Laten we gewoon Nederlands praten en niet mensen uitschelden. mvg![]()
Oké Geert.quote:Op maandag 8 september 2014 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Laten we gewoon Nederlands praten en niet mensen uitschelden. mvgAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zorgboerderij FUT.quote:Op maandag 8 september 2014 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarvoor toch ook al? Er zijn altijd nieuwe mensen die de rol overnemen. Van GJE tot SB, van marcie tot roy, van pino tot maver en van dreetje tot whatever de toekomst gaat brengen.![]()
Luxemburg![]()
Hala Madrid !
let's leave each other in their value okay guys?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
weer allemaal mensen gebanned zo te zien, bedankt maver'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Haha jij met je usernamequote:Op maandag 8 september 2014 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Laten we gewoon Nederlands praten en niet mensen uitschelden. mvg![]()
![]()
Blijkbaar is deze reeks gelinkt op de homepage van TBS klinieken door heel Nederland.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ramos Panenka
Hala Madrid !
Niks bedankt Maver. Gewoon normaal gedragen en er wordt niet gebanned. Verder worden bans niet besproken.quote:Op maandag 8 september 2014 21:01 schreef poker4lifee het volgende:
weer allemaal mensen gebanned zo te zien, bedankt maverWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Sergio Ramos als penaltynemer..wat een armoede
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Post gewoon weg
Hala Madrid !
precise gewoon a little bit respect.quote:Op maandag 8 september 2014 21:01 schreef Tim86 het volgende:
let's leave each other in their value okay guys?![]()
Anyway. Morgen de demo en destinyAl is de demo toch maar kut want lijkt meestal toch niet op het echte spel.
[ Bericht 24% gewijzigd door 2Happy4U op 08-09-2014 21:06:45 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ga je ook destiny halen voor ps4 morgen?quote:Op maandag 8 september 2014 21:06 schreef over_hedge het volgende:
Anyway. Morgen de demo en destinyAl is de demo toch maar kut want lijkt meestal toch niet op het echte spel.
Hala Madrid !
IF MakAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jep. Als ik thuis kom zou die in mijn brievenbus moeten liggen.quote:Op maandag 8 september 2014 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga je ook destiny halen voor ps4 morgen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
chillquote:Op maandag 8 september 2014 21:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. Als ik thuis kom zou die in mijn brievenbus moeten liggen.
dat is wederzijds.quote:Op maandag 8 september 2014 21:07 schreef Maver24 het volgende:
Laten we gewoon lekker normaal gaan doen tegen elkaar. Ik ben het een beetje beu aan het worden
En daar wil ik het bij laten.![]()
Wie is Paco bij Spanje ?Hala Madrid !
Mee eens. Ik doe gewoon alsof je niet bestaatquote:Op maandag 8 september 2014 21:07 schreef Maver24 het volgende:
Laten we gewoon lekker normaal gaan doen tegen elkaar. Ik ben het een beetje beu aan het worden![]()
![]()
Zegt me niks, of hij was undercover afgelopen jaar.quote:Hala Madrid !
primaquote:Op maandag 8 september 2014 21:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is wederzijds.
En daar wil ik het bij laten.![]()
![]()
Kan alleen niet kiezen welke class ik mee begin.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik denk dat ik mijn eigen koers vaar en me niet door jou laat vertellen hoe ik me hier moet gedragen.quote:Op maandag 8 september 2014 21:07 schreef Maver24 het volgende:
Laten we gewoon lekker normaal gaan doen tegen elkaar. Ik ben het een beetje beu aan het worden![]()
warlockquote:Op maandag 8 september 2014 21:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan alleen niet kiezen welke class ik mee begin.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 21:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zegt me niks, of hij was undercover afgelopen jaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik volg BBVA niet echt maar deze wist ik dan nog welquote:Op maandag 8 september 2014 21:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zegt me niks, of hij was undercover afgelopen jaar.![]()
![]()
Is al generfdquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
twijfel ookquote:Op maandag 8 september 2014 21:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan alleen niet kiezen welke class ik mee begin.straks ff die destiny wiki page weer doorlezen met wat info over die subclasses enzo. titan of warlock denk ik
Ik dacht dat hier democratie heerst... Blijkbaar geen vrijheid van meningsuiting
Hala Madrid !
Titan is gayquote:Op maandag 8 september 2014 21:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
twijfel ookstraks ff die destiny wiki page weer doorlezen met wat info over die subclasses enzo. titan of warlock denk ik
watquote:Op maandag 8 september 2014 21:10 schreef The_Yakuza het volgende:
Jongens, is fifa 15 al aangekondigd?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Noord-Koreaanse vrijheid.quote:Op maandag 8 september 2014 21:10 schreef BDIL het volgende:
Ik dacht dat hier democratie heerst... Blijkbaar geen vrijheid van meningsuiting
O wie dan? gr grquote:Op maandag 8 september 2014 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er is hier maar een iemand die TR's zet hoor.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
DS2 is tenminste nog een baas die dat niet doet.quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sterling
Hala Madrid !
Hala Madrid !
Hala Madrid !
was Kim Jong Unquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
doe nou nietquote:Op maandag 8 september 2014 21:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen omdat het een Aziaat was?![]()
Had van een poos terug nog een finale openstaan bij FUT WK blijkt dat je helemaal geen coins meer krijgt of pakketjes, faal
blablablabla![]()
Naaiver, doe eens niet steeds in gebiedende wijs praten tegen mensen die intelligenter zijn dan jij.quote:![]()
Toch wel een raar idee dat een volwassen man van 32? gaat babbelen met 18-jarige zolder autisten omdat men wat zegt wat tegen zijn zin is![]()
Dat is een glitch volgens mij. Je hoort wel een reward te krijgen.quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
Had van een poos terug nog een finale openstaan bij FUT WK blijkt dat je helemaal geen coins meer krijgt of pakketjes, faalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jup een glitch.quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
Had van een poos terug nog een finale openstaan bij FUT WK blijkt dat je helemaal geen coins meer krijgt of pakketjes, faaldikke faal van EA.
Is dat weer een dreigement voor een TR ofzo? Het is godverdomme een openbaar forum.quote:
quote:Voor 29 miljoen euro krijgt Benfica weer de beschikking over alle transferrechten van Nicolás Gaitán (15%), Maxi Pereira (30%), Nélson Oliveira (25%), Miralem Sulejmani (25%), Filip Djuricic (25%), Rubén Amorim (50%), Franco Jara (10%), Airton (40%) en Jonathan Matías Urretaviscaya (20%). Laatstgenoemde heeft zijn contract met Benfica reeds laten ontbinden en vervolgt zijn loopbaan bij Paços de Ferreira.![]()
Hij probeert de baas te spelenquote:Op maandag 8 september 2014 21:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat weer een dreigement voor een TR ofzo? Het is godverdomme een openbaar forum.![]()
![]()
Ai vond al vreemd geen reward, uh ok, maar dus ook geen matchcoins alles stond op nul.quote:Op maandag 8 september 2014 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een glitch volgens mij. Je hoort wel een reward te krijgen.
Dikke pech dan
blablablabla![]()
TR gemacht, godslasteringquote:Op maandag 8 september 2014 21:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat weer een dreigement voor een TR ofzo? Het is godverdomme een openbaar forum.![]()
jup. Je kan gaan klagen bij zo'n paki in de chat. Dan krijg je wel vaak compensation, maar dan moet je denken aan 1 of 2 goldpacks ofzoquote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ai vond al vreemd geen reward, uh ok, maar dus ook geen matchcoins alles stond op nul.
Dikke pech danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je dat bij een toernooit krijg in normale fut moet je gelijk bij het coinscherm je console uitzetten. Anders kan je dat toernooi nooit meer spelen.. Wat ik dus ook hebquote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ai vond al vreemd geen reward, uh ok, maar dus ook geen matchcoins alles stond op nul.
Dikke pech dan
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |