SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult het pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als stelletje.
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult DS2 trollen![]()
hoiWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Jong Oranje is weer brakAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
maver uitschelden is ook niet echt nice.quote:Op maandag 8 september 2014 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
dit is dan weer niet zo nice van je om dat te zeggen rice![]()
Zag er wel tantoe sexy uit. Berbaspin is nu 3*quote:Op maandag 8 september 2014 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die is nieuw
Zat blijkbaar ook in world cup
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Double touch spin dus.bazen skill.
e: Zit blijkbaar ook gewoon in FIFA 14![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kapotslaan met een selfiestok.quote:Op maandag 8 september 2014 19:07 schreef Rijst het volgende:
Die Arya zou je toch gewoon het liefst met een tak willen mishandelen.irrytant is ze
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
go spoel your mouthquote:Op maandag 8 september 2014 19:07 schreef Rijst het volgende:
Die Arya zou je toch gewoon het liefst met een tak willen mishandelen.irrytant is ze
![]()
Weet jij toevallig ook welk nummer het is wat draait op de achtergrondquote:![]()
![]()
Gepubliceerd op 8 sep. 2014quote:Op maandag 8 september 2014 19:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig ook welk nummer het is wat draait op de achtergrond
Playlist of content by number ASAP.. (tonight)
Make Me Stay - The Prophet, Noisecontrollers & Leonie Meijer'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Darude - sandstormquote:Op maandag 8 september 2014 19:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig ook welk nummer het is wat draait op de achtergrondRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
thanksquote:Op maandag 8 september 2014 19:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gepubliceerd op 8 sep. 2014
Playlist of content by number ASAP.. (tonight)
Make Me Stay - The Prophet, Noisecontrollers & Leonie Meijer![]()
![]()
dom wijf jaquote:Op maandag 8 september 2014 19:07 schreef Rijst het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In GoT net zo erg gvd. In seizoen 1 was ze nog wel cute maar nu is ze groot, lelijk en irritantquote:![]()
MLS bronzes worden te OP (lees: snel)Jean-Baptiste is nog even goed, Wynne is CB en Oduro en Findley zijn bronze en LM/LW Manneh 4* met 94 pace. In H2H dan.
![]()
die LW klinkt wel... Mannehgoed.quote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
MLS bronzes worden te OP (lees: snel)Jean-Baptiste is nog even goed, Wynne is CB en Oduro en Findley zijn bronze en LM/LW Manneh 4* met 94 pace. In H2H dan.
YEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAH![]()
hij is good he die Jean Baptiste. Heb het ook tegen hem gezegd op Twitter.quote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |