Stoere boy.quote:Op maandag 8 september 2014 18:37 schreef NickGrouwen het volgende:
Ik blijf gewoon lekker hier en als iemand met mij gaat klooien dan stoot ik hem in z'n bek zoals ik wel vaker heb gedaan.
Ben jij ook joods dan?quote:Op maandag 8 september 2014 18:37 schreef NickGrouwen het volgende:
Ik blijf gewoon lekker hier en als iemand met mij gaat klooien dan stoot ik hem in z'n bek zoals ik wel vaker heb gedaan.
Nee eigenlijk niet! Maar toch wel. Ik beoefen de godsdienst niet en mijn moeder is niet joods maar vanwege mijn grootvader heb ik wat joods bloed in me en heb ik een Dutits-Joodse naam (NickGrouwen is niet mijn echte naam). Blijkbaar is dat tegenwoordig genoeg om als jood te worden gezien!quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 18:45 schreef hugecooll het volgende:
Ik krijg de indruk dat antisemitisme zwaar wordt overdreven.
quote:Op maandag 8 september 2014 18:45 schreef hugecooll het volgende:
Valt reuze mee naar mijn mening, voorlopig danquote:Op maandag 8 september 2014 18:45 schreef hugecooll het volgende:
Als je moeder niet joods is, zien joden jou toch niet als joods?quote:Op maandag 8 september 2014 18:46 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet! Maar toch wel. Ik beoefen de godsdienst niet en mijn moeder is niet joods maar vanwege mijn grootvader heb ik wat joods bloed in me en heb ik een Dutits-Joodse naam (NickGrouwen is niet mijn echte naam). Blijkbaar is dat tegenwoordig genoeg om als jood te worden gezien!
Incidenten. In de provincie worden her en der allochtonen hetzelfde behandeld door lokale tokkies.quote:Op maandag 8 september 2014 18:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Als duidelijk zichtbare Jood kun je zo te zien maar beter niet in sommige wijken rondlopen.
Ja goed, maar daar hebben Joden die ergens anders wonen toch geen last van? Ik ga weg uit Limburg omdat ik in Den Haag niet welkom benquote:Op maandag 8 september 2014 18:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Als duidelijk zichtbare Jood kun je zo te zien maar beter niet in sommige wijken rondlopen.
Wat een timing, vandaag geüpload nog welquote:Op maandag 8 september 2014 18:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat zeiden in begin jaren '30 ook.quote:Op maandag 8 september 2014 18:45 schreef hugecooll het volgende:
Beetje een dooddoener ditquote:Op maandag 8 september 2014 18:50 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat zeiden in begin jaren '30 ook.
quote:Op maandag 8 september 2014 18:37 schreef NickGrouwen het volgende:
Ja dus de extreem-rechtste partijen zijn al een tijdje in opgang en antisemitisme neemt toe en zo
En dus gaat iedereen naar Israël. Twee van mijn beste vrienden zijjn met hun familie vertrokken naar dat land. Nou wat een beloofde land zeg...Israël is een derdewereldland in mijn ogen, lelijk en vol domme mensen, ontzettend racistisch...ik zal er nooit naar toe gaan al wordt er constant over gezeurd in de familie. Waarom zou ik Belgie en Nederland verlaten voor een gat als Israël??
Joden in België en Nederland en de rest van Europa gaan allemaal naar Israël omdat ze steeds meer anti-semitisme ondervinden van moslims en nationalisten, die in aantal toenemen in Europa...dat zijn allemaal watjes in mijn ogen. Ik blijf gewoon lekker hier en als iemand met mij gaat klooien dan stoot ik hem in z'n bek zoals ik wel vaker heb gedaan. Je moet je niet laten wegjagen, als je een probleem hebt dan ren je niet weg maar je rent er naar toe en je doet er wat aan!
Die was makkelijk!quote:
Mongooltjes heb je overal. Maar in gebieden met islamische dominantie zie je enorme pieken in psychotisch gedrag.quote:In de provincie worden her en der allochtonen hetzelfde behandeld door lokale tokkies.
Het feit dat dit nieuwswaardig is zegt in principe ook wel genoeg natuurlijk. Volgens mij valt het allemaal wel mee.quote:Op maandag 8 september 2014 18:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |