Zonder chloroform zou ik hier echt elke dag zitten zo leuk Is het hier als zij er niet isquote:Op maandag 8 september 2014 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen die hier telkens komt vertellen hoe stom het hier is.
Dus je laat je beinvloeden door mensen van internet?quote:Op maandag 8 september 2014 19:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zonder chloroform zou ik hier echt elke dag zitten zo leuk Is het hier als zij er niet is
Ik laat me insemineren door een mens van internet.quote:Op maandag 8 september 2014 19:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je laat je beinvloeden door mensen van internet?
Chai ik vind je tof maar plant je alsjeblieft niet voortquote:Op maandag 8 september 2014 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik laat me insemineren door een mens van internet.
Jij wel, jaquote:Op maandag 8 september 2014 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik laat me insemineren door een mens van internet.
Gelukkig, toch nog iemand.quote:
Ja.Maar die invloed blijft uitsluitend op het internet.quote:Op maandag 8 september 2014 19:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je laat je beinvloeden door mensen van internet?
Wil jij wel even heel rap je domme kk hondenbek houden over chlo, waar haal je het verdomde lef vandaan joh achterlijk kadaver dat je er rond looptquote:Op maandag 8 september 2014 19:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zonder chloroform zou ik hier echt elke dag zitten zo leuk Is het hier als zij er niet is
Gelukkig maar. Zou raar zijn als je thuis weg zou rennen voor chlo.quote:Op maandag 8 september 2014 19:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja.Maar die invloed blijft uitsluitend op het internet.
Wow probeer jij kinderen wat te leren met die zelfde mond?quote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil jij wel even heel rap je domme kk hondenbek houden over chlo, waar haal je het verdomde lef vandaan joh achterlijk kadaver dat je er rond loopt
Hahaha wiejowquote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil jij wel even heel rap je domme kk hondenbek houden over chlo, waar haal je het verdomde lef vandaan joh achterlijk kadaver dat je er rond loopt
Nee met een andere mond ahahaahahahahahahquote:Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wow probeer jij kinderen wat te leren met die zelfde mond?
Wow, onverwachts dit.quote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gvd Chai.quote:
Ahhhww so so cutiepie die Veer.quote:
Hehehequote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahhhww so so cutiepie die Veer.
Het komt erop neer dat je geen tiefus kan met een chromebook in vergelijking met een normale laptop. Is zeg maar hetzelfde idee als een tablet, alles gaat via apps en je slaat alles op op het internet zelf dus zonder internet kan je er ook niks mee.quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef VeerEli het volgende:
Wat houdt een chromebook in? Wat is verschil met zo'n geval en normale laptop? Iemand ervaring ermee? Ik snap t nie
Inb4 dat is wel vaker het geval auhauhaha XD Xd
quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Snel!! Kies een kant!! Is iedereen heel goed in hier
Zegt diegene die zegt doe normaal.quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jullie nemen dit echt te serieus
Serieus? Wat een kutzooi. Maar goed om te weten, thanksquote:Op maandag 8 september 2014 19:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat je geen tiefus kan met een chromebook in vergelijking met een normale laptop. Is zeg maar hetzelfde idee als een tablet, alles gaat via apps en je slaat alles op op het internet zelf dus zonder internet kan je er ook niks mee.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zegt diegene die zegt doe normaal.
mijne werk nog primaquote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef VeerEli het volgende:
Iemand ervaring met toshiba laptops? Hoor er nooit geen ene moer over en ben benieuwd of die dingen beetje goed zijn.
Het is niet voor mij, maar voor m'n moeder.quote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef Chai het volgende:
Awww Veer, je kan ook gewoon vragen of iemand een goede laptop voor je weet hoor.
Doe gewoon acer.quote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef VeerEli het volgende:
Iemand ervaring met toshiba laptops? Hoor er nooit geen ene moer over en ben benieuwd of die dingen beetje goed zijn.
Why?quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chai ik vind je tof maar plant je alsjeblieft niet voort
HP laptops heb ik goede ervaringen mee. De netbooks heb ik nooit gebruikt. Van die laatste weet ik dus niet of die dezelfde kwaliteit hebben, al zullen die wel sneller binnen je budget vallen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is niet voor mij, maar voor m'n moeder.
Die niet veel centjes heeft en dus het liefst een laptopje van max 300 euro heeft.
Ze gebruikt hem veel, maar download niks en heeft er amper bestanden op staan. Maar wil wel een snel dingetje. Zit zelf al te zoeken voor haar, maar heb zelf alleen ervaring met HP en Acer; Acer alleen maar kut ervaring en HP alleen maar goede ervaringen. Over ander soort laptops weet ik niks.
Braddiepost xDquote:Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die niet veel centjes heeft en dus het liefst een laptopje van max 300 euro heeft.
Ze gebruikt hem veel, maar download niks en heeft er amper bestanden op staan. Maar wil wel een snel dingetje. Zit zelf al te zoeken voor haar, maar heb zelf alleen ervaring met HP en Acer; Acer alleen maar kut ervaring en HP alleen maar goede ervaringen. Over ander soort laptops weet ik niks.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou laptop kopen voor m'n toekomstige schoonmoeder als ze eenmaal m'n schoonmoeder zou zijnquote:Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt alleen maar belabberde ervaringen mee. Zelf, maar ook mensen om me heen.quote:
Klopt, ik heb ook goeie ervaringen met HP. Maar het hoeft van mij niet perse HP te zijn; enige wat het belangrijke is, is de prijs en snelheid. Rest boeit niet zoveel. Netbooks zijn vaak traag, dus geen optie helaas.quote:Op maandag 8 september 2014 19:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
HP laptops heb ik goede ervaringen mee. De netbooks heb ik nooit gebruikt. Van die laatste weet ik dus niet of die dezelfde kwaliteit hebben, al zullen die wel sneller binnen je budget vallen.
Why, omdat m'n mams niet zoveel geld heeft? Lekker danquote:
Dawww wat ben jij een schatjequote:Op maandag 8 september 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou laptop kopen voor m'n toekomstige schoonmoeder als ze eenmaal m'n schoonmoeder zou zijn.
Nee, omdat hij altijd eindeloos twijfelt over welk merk hij zal nemen. Dan maakt hij een keuze en faalt altijd en werkt het ding niet naar behoren. En dan probeert hij hem op FOK! te verkopen terwijl hij ergens anders op FOK! al heeft gepost over hoe hard het apparaat faalt.quote:Op maandag 8 september 2014 19:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Why, omdat m'n mams niet zoveel geld heeft? Lekker dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |