In m'n broek, maar dit kan ook.quote:Op maandag 8 september 2014 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou je hem eens lekker in zijn bek schijten?
Waar ben je angstig voor?quote:Op maandag 8 september 2014 17:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als ik echt angstig ben komt het alsnog, waar vandaan weet ik niet
Chai je hoort wel bij wickedmen en mij toch aka de coole boysquote:Op maandag 8 september 2014 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou je hem eens lekker in zijn bek schijten?
Narcisme ookquote:Op maandag 8 september 2014 17:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
A-seksualiteit is een bitch.
Gestoorde vrouwenquote:
Met een knuppel is dat zo opgelost.quote:
Waarschijnlijk ben ik dan al niet meer geinteresseerdquote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga even eten ja, ik kom hier later op terug.
Wow, sletje. :squote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik dan al niet meer geinteresseerd
Zag dat jou ook zoiets was overkomenquote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met een knuppel is dat zo opgelost.
Niet met een knuppel though. Ben ook geen gestoorde vrouw.quote:Op maandag 8 september 2014 17:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zag dat jou ook zoiets was overkomen
Moet stap voor stap tochquote:Op maandag 8 september 2014 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
En nu ben je hier om je angsten te overwinnen?
Wat boeit jou datquote:
Sorry. :s ;*quote:
ik wil gewoon in alle vrijheid een uitgewoonde hoer kunnen zijnquote:Op maandag 8 september 2014 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat
Ben je stiekem niet zo strong en onafhankelijk als je ons wil laten geloven?
Dat vind ik oprecht vervelend voor jequote:Op maandag 8 september 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet met een knuppel though. Ben ook geen gestoorde vrouw.
je past je goed aan hierquote:Op maandag 8 september 2014 17:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wil gewoon in alle vrijheid een uitgewoonde hoer kunnen zijn
Dat het niet met een knuppel was of dat ik geen gestoorde vrouw ben? :ssquote:Op maandag 8 september 2014 17:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht vervelend voor je
Wie ben jij dan, loppe ofzo zeker weer?quote:Op maandag 8 september 2014 17:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
je past je goed aan hier
wie ben jijquote:Op maandag 8 september 2014 17:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
je past je goed aan hier
nu krijg ik opeens wel een antwoordquote:Op maandag 8 september 2014 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie ben jij dan, loppe ofzo zeker weer?
Wat is dit voor calimero reactie dan.quote:Op maandag 8 september 2014 17:46 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
nu krijg ik opeens wel een antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |