Hij heeft gewoon gelijk. chloroform moet gewoon haar bek houden.quote:Op maandag 8 september 2014 17:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doe gewoon rustig wat is dit
Stoere boys hier, knikkende knieën hoor. Poe.quote:Op maandag 8 september 2014 17:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. chloroform moet gewoon haar bek houden.
ik weet niet waar ik nu in verwikkeld ben geraaktquote:Op maandag 8 september 2014 17:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. chloroform moet gewoon haar bek houden.
Snel!! Kies een kant!! Is iedereen heel goed in hierquote:Op maandag 8 september 2014 17:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik nu in verwikkeld ben geraakt
Kan me iets bij voorstellen, wow.quote:Op maandag 8 september 2014 17:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stoere boys hier, knikkende knieën hoor. Poe.
jullie nemen dit echt te serieusquote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Snel!! Kies een kant!! Is iedereen heel goed in hier
kom jij hier ff de demagoog uithangenquote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Snel!! Kies een kant!! Is iedereen heel goed in hier
Ik zal jou eens serieus nemen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jullie nemen dit echt te serieus
Het is dat ik al gekakt heb vandaag, maar anders..quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kan me iets bij voorstellen, wow.
Geboren leider jwz.quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
kom jij hier ff de demagoog uithangen
Mortaxx schendt de bro code, wow.quote:
Zou je hem eens lekker in zijn bek schijten?quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is dat ik al gekakt heb vandaag, maar anders..
Moest lachen.quote:
Jammer indd.quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mortaxx schendt de bro code, wow.
Wel gekeken naar het papier om te kijken of de anus al schoon was?quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik echt angstig ben komt het alsnog, waar vandaan weet ik nietquote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dat lijkt me echt helemaal niksquote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zal jou eens serieus nemen.
A-seksualiteit is een bitch.quote:Op maandag 8 september 2014 17:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat lijkt me echt helemaal niks
Chlo en ik gaan way back. Waren al matties toen jij nog op bokt zatquote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mortaxx schendt de bro code, wow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |