Ik ben benieuwd wat je gemaakt hebt de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:17 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zal vanmiddag even wat nieuwe foto's plaatsen.
Dankjewelquote:
Dankjequote:Op zondag 21 september 2014 14:23 schreef DonnaRush het volgende:
Jij gaat lekker Sylvana. Wordt steeds beter, dat zie je wel. Knap hoor.
Mooi priegelwerkje Sarabi met die vlinders.
Donderdag dag 19
[ afbeelding ]
Vrijdag dag 20
[ afbeelding ]
Wou dat andere jongetje ook nog maken van South Park, weet niet alle namen, maar kom donkerblauw te kort. Dus die maak ik later nog eens.
Zal zo de foto van gisteren ook even bewerken en uploaden.
Jup. Wel leuk, ik heb ze dus ook gemaakt maar jij maakt ze toch weer iets anders. Das het leuke met strijkkralenquote:Op zondag 21 september 2014 14:32 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ik moet nog een paar idd. Stan heb ik donkerblauw voor nodig.
Jammer! Maar waarom niet gewoon vanaf nu weer opnieuw beginnen dan met die foto's? Idee was echt leuk vond ik!quote:Op maandag 22 september 2014 18:16 schreef MissStevie het volgende:
mijn challenge is jammerlijk misluktineens super druk geweest en nieteens tijd gehad om foto's te maken. Zelfs niet op stal.. ik ga iets anders bedenken en vanaf oktober weer mee doen
Wauw echt mooi al vind ik hoor! Zo goed kan ik echt niet tekenenquote:Op maandag 22 september 2014 21:06 schreef RenRen- het volgende:
Eindelijk wat rust in de tent dus tijd om aan mijn eigen challenge te beginnen.
Ik wil 30 dagen iedere dag 30 minuten poses tekenen. Traditioneel of digitaal maaknieuit. Dit is wat ik vandaag heb geklooid + een versnelde opname![]()
[ afbeelding ]
Groooote belangrijke aandachtspunten vind ik toch echt wel de handen en voeten juist krijgen. Wat een klompen en klauwen.
En meer 'flow' in het werk krijgen.
Dankjewelquote:Op maandag 22 september 2014 21:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wauw echt mooi al vind ik hoor! Zo goed kan ik echt niet tekenen
Succes!
PS: je video is niet beschikbaar krijg ik?
Dat laatste was ik niet, vandaar dat hij het niet deedquote:Op maandag 22 september 2014 21:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DankjewelIk teken al best lang dus vind dat het best wat beter mag
Serieus? Poepjes, moment
edit: Kun je een hard refresh doen? (ctrl+F5, voor het geval dat) want hij doet het bij mij wel, gek genoeg
![]()
Je moet wel ingelogd zijn bij google omdat er boobies getekend zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |