Vooral bij motivatie, ik weet niet hoe precies hoe ik het moet uitleggen, kan niet de juiste woorden/zinnen vinden.
Heeft iemand wat tips?
quote:Als ik wist hoe. Anders zou niet mijn tijd verspillen aan jou.
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:57 schreef static het volgende:
Doe zelf eerst eens wat moeite.
quote:Zoek het dan lekker uit, sufkut.
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:08 schreef Bijsmaak het volgende:[..]
Anders zou niet mijn tijd verspillen aan jou.
quote:Inderdaad, post eerst maar eens wat je zelf gemaakt hebt. Dat werkt een stuk makkelijker.
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:10 schreef static het volgende:[..]
Zoek het dan lekker uit, sufkut.
Als tie nou effe zn brief post, weten we hoe hij er voor staat... Is wat makkelijker tips geven
Begin gewoon met schrijven (in word of kladblok of whatever).
Zet gewoon alles wat in je opkomt op papier. Dit moet je over een paar dagen spreiden, zodat je alles wat er in je opkomt kunt gebruiken. Probeer er daarna een logische volgorde in te krijgen en maak er een lopend verhaal van. Post dat hier, zodat wij de finetuning kunnen doen.
Ik kan niet jouw motivatie schrijven, want die ken ik niet.
quote:Kijk, daar hebben we wat aan.
Op zaterdag 26 oktober 2002 13:19 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik zal proberen over een paar dagen wat te posten.
Zou ik niet in je cv zetten
Er zijn trouwens plenty voorbeelden op internet te vinden volgens mij van standaard sollicitaties.
quote:
Beste Ing,Ik wil heel graag stage lopen bij u want "anders zou niet mijn tijd verspillen aan jou".
Groetjes,
Bijsmaak
quote:Kijk eens in het boek van Intermediair van afgelopen jaren en die van het huidige jaar. Daar staan niet alleen voorbeeld brieven in maar ook tips voor een sollicitatie gesprek.
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:47 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik wil proberen voor de zomer een stage te lopen bij ING bank. Ik moet wel een sollicitatiebrief met uitgebreide motivatie schrijven. Helaas weet ik niet precies te beginnen.Vooral bij motivatie, ik weet niet hoe precies hoe ik het moet uitleggen, kan niet de juiste woorden/zinnen vinden.
Heeft iemand wat tips?
quote:Je downlaod alles en hebt een hond die Sambal heet?
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:47 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik wil proberen voor de zomer een stage te lopen bij ING bank. Ik moet wel een sollicitatiebrief met uitgebreide motivatie schrijven. Helaas weet ik niet precies te beginnen.Vooral bij motivatie, ik weet niet hoe precies hoe ik het moet uitleggen, kan niet de juiste woorden/zinnen vinden.
Heeft iemand wat tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |