niet als het ergens hardcoded staat..quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:19 schreef Inaithnir het volgende:
Als de modding tools zo goed zijn als ze beloven is er vast iemand slim genoeg om die cap van 1 miljoen op te hogen naar hoeveel-je-maar-wil.
Game ziet er tof uit, mijn portemonnee probeert al weg te vluchten.
THE sims? das de ekte ekte sim der simsquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:04 schreef Kreator het volgende:
Ik heb Simcity 5 niet gekocht omdat ik even af wilde wachten of het wat was. Dat bleek niet zo te zijn. Ik hoop echt dat deze beter is, want ik wil wel graag weer eens een echte sim spelen.
Ik hoop het ook, als deze hype train crashed dan gaat mijn ziel een beetje dood denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:04 schreef Kreator het volgende:
Ik heb Simcity 5 niet gekocht omdat ik even af wilde wachten of het wat was. Dat bleek niet zo te zijn. Ik hoop echt dat deze beter is, want ik wil wel graag weer eens een echte sim spelen.
wat zijn 1e6 inwoners?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
De gemiddelde PC kan 1e6 inwoners helemaal niet aan joh.
Ik betwijfel eigenlijk of je 9 tiles wel dusdanig kan bebouwen voor 1 miljoen mensen. Dat is echt veel hoor. De infrastructuur om dat allemaal te ondersteunen neemt ook enorm veel ruimte in. Snelwegen ed.quote:
De vraag is hoe erg het zal zijn. Ik heb Simcity 1 en 2 ook helemaal grijs gespeeld en daar had je ook gewoon een zeer beperkt speelveld. Als de gameplay klopt, je er vele uren speelplezier aan hebt en de gameplay een beetje klopt, dan is het niet erg om eens een keer na 10000 uur een nieuwe stad te bouwen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:09 schreef jogy het volgende:
Op zich zou ik het wel tof gevonden hebben als ze die ingestelde limieten ook gewoon via een ingebouwde instelling en 25 waarschuwingen vooraf uit kan zetten of zo. Maar boeiend, geef het een weekje en de eerste knakker heeft die restricties er al uitgesloopt.
Dat ook maar voor veel mensen is een restrictie een restrictie en dat vinden ze niet leuk. Ze hebben liever een spel die de pc door laat branden omdat deze het niet meer aan kan dan dat ze tegen een misschien wel theoretisch limiet van een miljoen aan kijken .quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
De vraag is hoe erg het zal zijn. Ik heb Simcity 1 en 2 ook helemaal grijs gespeeld en daar had je ook gewoon een zeer beperkt speelveld. Als de gameplay klopt, je er vele uren speelplezier aan hebt en de gameplay een beetje klopt, dan is het niet erg om eens een keer na 10000 uur een nieuwe stad te bouwen.
Transport Tycoon kun je ook wel eeuwig doorspelen op 1 map, maar dat doe je ook niet.
Helemaal mee eens. Eerst die miljoen (!) maar eens halen en de hele zwik perfect laten lopen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
De vraag is hoe erg het zal zijn. Ik heb Simcity 1 en 2 ook helemaal grijs gespeeld en daar had je ook gewoon een zeer beperkt speelveld. Als de gameplay klopt, je er vele uren speelplezier aan hebt en de gameplay een beetje klopt, dan is het niet erg om eens een keer na 10000 uur een nieuwe stad te bouwen.
Transport Tycoon kun je ook wel eeuwig doorspelen op 1 map, maar dat doe je ook niet.
4 cores is wel gangbaar, 8 cores—stond daar—zal door de verdeling van Unity zelf wel helpen, maar niet 200%.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:21 schreef mschol het volgende:
wat ik in de AMA ook tegen kwam is dat kennelijk elk onderdeel een aparte thread/core kan gebruiken.. (dus video 1, cim emulatie 1, geluid 1 etc)
maar kennelijk niet meer, dat zou betekenen dat je min of meer baat hebt bij een i5 met 4cores (en een hogere single core performance) dan een i7 met 8 cores..
dat is wel jammer, anders had er, denk ik, veel makkelijker meer geemuleerd kunnen worden
en wat is er precies mis met Dx11?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:30 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Ja. Zoals ik het lees in ieder geval wel.
niets mis mee, maar mijn kaart heeft geen DX11 ondersteuningquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat is er precies mis met Dx11?
mijn ~6 jaar oude HD5870 heeft al Dx11 ondersteuning
Nope. Alleen dingen delen op de steam workshop.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:39 schreef RickoKun het volgende:
Hier zitten trouwens geen multiplayer dingetjes bij toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |