Ja, is ook kut dat racistische en discriminerende opmerkingen niet mogen, daar zou ik ookquote:
doe gewoon normaalquote:Op maandag 8 september 2014 14:39 schreef jolanda51 het volgende:
[..]
Je mag geen kebab vreter zeggen dat is niet eerlijk tegen over deze vriendelijke koerd. Dat is vanmorgen duidelijk geworden hier in de coss. Je mag alleen discriminerende woorden zeggen over de andere. Ivan is een engel.
Eerlijke thuisbasisquote:Op maandag 8 september 2014 14:41 schreef rico80 het volgende:
ReNEE heeft post gekregen, waarin staat dat hij minder moet praten en roddelen. Want nu is hij de roddelkoning![]()
Het lijkt er op dat Isa vanavond de loods gaat verlaten, mensen gaan al dingen annuleren.quote:Op maandag 8 september 2014 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Isa en Wolter staan niet meer in de iTunes Top 100. Ik ben zeer teleurgesteld in de fans.
misschien slikt hij wel teveel 'krachtvoerquote:Op maandag 8 september 2014 14:38 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Aha. Nou dan was dat die woede-uitbarsting van Ivan waar de hele tijd naar verwezen wordt. Ivan heeft dus blijkbaar ook met glazen gegooid. Zo'n agressieve engerd hoort helemaal niet in Utopia. Dat intimideren van Ivan komt mij ook de strot uit. Sinds hij weer 'veel' sport, voelt hij zich helemaal de man.
Echt? . Whaha heerlijk. Roddelsletjequote:Op maandag 8 september 2014 14:41 schreef rico80 het volgende:
ReNEE heeft post gekregen, waarin staat dat hij minder moet praten en roddelen. Want nu is hij de roddelkoning![]()
Sonny toch ook?quote:Op maandag 8 september 2014 14:42 schreef Scherzo het volgende:
Mark was een goed amateur voetballer in Schiebroek Rotterdam bij
vv Nep-tunes... Scoorde veel....
Won ook klaverjas toernooien...
(found by Google)
Klopt, hij vertelde ook dat hij Sonny kent van het voetbal.quote:
hahaquote:Op maandag 8 september 2014 14:43 schreef Ebinas het volgende:
Vanes tegen Mark: "zeg luister eens, je woont nu in mijn groepje"
dat zal best maar dat staat los van wat ik zegquote:Op maandag 8 september 2014 14:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat Mark alleen TV heeft gekeken zegt hij.
dank je wel alleen wie zegt dat ik hollands ben?????quote:Op maandag 8 september 2014 14:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Prachtig verdraaid, die woorden, Hollandse sufkut.
Ja...quote:
Wat zei je nu Cir??? ik hoorde het even niet?quote:Op maandag 8 september 2014 14:41 schreef Cir het volgende:
kreeft kan je ff je rotte muil dicht houden
walgelijk jattend achterbaks kolere wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |