Gelul want TV zijn gemonteerde verhaallijnen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
live streams volgen zegt ook niks....
quote:Op maandag 8 september 2014 14:38 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
\__________________________________________________________/
Nou zeg hoe kon die elite stem dan verscheurd zijnquote:Op maandag 8 september 2014 14:37 schreef rico80 het volgende:
Ruud: Ik ben nooit boos op mensen die op me stemmen![]()
Hoe krijgt hij het uit zn bek.quote:Op maandag 8 september 2014 14:37 schreef rico80 het volgende:
Ruud: Ik ben nooit boos op mensen die op me stemmen![]()
en dat allemaal omdat isa graag zelf de cd's op wil sturen ?quote:Op maandag 8 september 2014 14:38 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Aha. Nou dan was dat die woede-uitbarsting van Ivan waar de hele tijd naar verwezen wordt. Ivan heeft dus blijkbaar ook met glazen gegooid. Zo'n agressieve engerd hoort helemaal niet in Utopia. Dat intimideren van Ivan komt mij ook de strot uit. Sinds hij weer 'veel' sport, voelt hij zich helemaal de man.
Je mag geen kebab vreter zeggen dat is niet eerlijk tegen over deze vriendelijke koerd. Dat is vanmorgen duidelijk geworden hier in de coss. Je mag alleen discriminerende woorden zeggen over de andere. Ivan is een engel.quote:Op maandag 8 september 2014 14:32 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Wat moest die kebab vreter om 02:00 in de nacht met de cd's?
Ik geloof dat het niet geheel snapt werdquote:
Nee,er zijn er die er dag en nacht achter zitten en nog steeds denken dat Ruud een toppertje isquote:Op maandag 8 september 2014 14:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
live streams volgen zegt ook niks....
uhm wie heeft het over tv?quote:Op maandag 8 september 2014 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gelul want TV zijn gemonteerde verhaallijnen.
dan vind ik dat ransaap ook niet meer magquote:Op maandag 8 september 2014 14:39 schreef jolanda51 het volgende:
[..]
Je mag geen kebab vreter zeggen dat is niet eerlijk tegen over deze vriendelijke koerd. Dat is vanmorgen duidelijk geworden hier in de coss. Je mag alleen discriminerende woorden zeggen over de andere. Ivan is een engel.
Owquote:Op maandag 8 september 2014 14:39 schreef jolanda51 het volgende:
[..]
Je mag geen kebab vreter zeggen dat is niet eerlijk tegen over deze vriendelijke koerd. Dat is vanmorgen duidelijk geworden hier in de coss. Je mag alleen discriminerende woorden zeggen over de andere. Ivan is een engel.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:40 schreef zwellever het volgende:
[..]
Nee,er zijn er die er dag en nacht achter zitten en nog steeds denken dat Ruud een toppertje is
Prachtig verdraaid, die woorden, Hollandse sufkut.quote:Op maandag 8 september 2014 14:39 schreef jolanda51 het volgende:
[..]
geen idee. Die zie ik ook nietquote:Op maandag 8 september 2014 14:40 schreef zwellever het volgende:
[..]
Nee,er zijn er die er dag en nacht achter zitten en nog steeds denken dat Ruud een toppertje is
Nu niet lopen janken!quote:Op maandag 8 september 2014 14:39 schreef jolanda51 het volgende:
[..]
Vanessa is een KutKoerd. Zoiets?quote:Op maandag 8 september 2014 14:39 schreef jolanda51 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |