Vandaag of eerder??quote:Op maandag 8 september 2014 14:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Zus schreef in brief Ruud: Hoe je je nu probeert populairder probeert te maken bevalt me niet.
vooral ruudquote:Op maandag 8 september 2014 14:48 schreef Marysha het volgende:
[..]
Yep, dat weet ik. Daarom ga ik ook stoppen met kijken, tenzij Ruud of Rienk eruit gaan.
Goed punt, racisme en discriminatie zijn hetzelfde kwaad.quote:Op maandag 8 september 2014 14:39 schreef jolanda51 het volgende:
[..]
Je mag geen kebab vreter zeggen dat is niet eerlijk tegen over deze vriendelijke koerd. Dat is vanmorgen duidelijk geworden hier in de coss. Je mag alleen discriminerende woorden zeggen over de andere. Ivan is een engel.
Bijzonder flauw.quote:Op maandag 8 september 2014 14:46 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ja op de streams wel op letten graag
Eerder.quote:
Tuurlijk...quote:Op maandag 8 september 2014 14:49 schreef Ransjih het volgende:
isa blijft denk ik, mark is van het zakelijke en wil verdienen, daar heeft hij isa voor nodig, zei hij ook tegen rienk
nico blijft, die is de ideale utopiaanse volgens hem
ruud moet blijven
dus het wordt rienk
+1quote:Op maandag 8 september 2014 14:47 schreef jolanda51 het volgende:
[..]
Voor Isa is het beter maar ik gun het de groep niet.
Streamers zien het weer verkeerd ?quote:Op maandag 8 september 2014 14:49 schreef rowan634 het volgende:
ivan zit mark nu een beetje te plagen, maar goed volgens de cos is het weer een heftige 'bedreiging'
Letland toch?quote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef rico80 het volgende:
Nico wil een keer bouillabaisse maken. Vanessa: Uit welk land komt dat?
Smaakt het koekje van eigen deeg??quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet je maar op de streams letten.
Ken het ook niet, meer info in de SC graagquote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef rico80 het volgende:
Nico wil een keer bouillabaisse maken. Vanessa: Uit welk land komt dat?
Even erg.quote:Op maandag 8 september 2014 14:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goed punt, racisme en discriminatie zijn hetzelfde kwaad.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Streamers zien het weer verkeerd ?
Gek he, dat die beperking wel voor Ruud geldt maar niet voor Isa.quote:Op maandag 8 september 2014 14:51 schreef RobbieRonald het volgende:
Ruud vindt het blijkbaar moeilijker om de koeien achter te laten dan Bil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |