SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij eruit?
• Rienk
• Ruud
• Nicoline
• Isabella
Tussenstand:
Eerstvolgende nominatie:
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Zou die Mark ook zijn medicatie aan het afbouwen zijn? Hij komt op mij heel psychotisch over.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mark heeft het weer over een uitbarsting van Ivan. Er zou zelfs met glazen gegooid zijn. Wat was dat dan? Was dat na de markt ofzo? Toen wij alleen Gio en Shanna zagen.![]()
T.
Mark speelt het goed, zet iedereen vanher ene op het andere been.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Gaat die nou met die ransaap praten? Tijd om even lekker naar buiten te gaan
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het lijkt of hij de aandacht - die hij vandaag ten volle krijgt - heerlijk vindt.quote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef mazaru het volgende:
Zou die Mark ook zijn medicatie aan het afbouwen zijn? Hij komt op mij heel psychotisch over.![]()
Zou goed kunnen. Er was een hoop luid gepraat wat opvallend uit beeld gehouden werd.quote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Mirjam152 het volgende:
Mark heeft het weer over een uitbarsting van Ivan. Er zou zelfs met glazen gegooid zijn. Wat was dat dan? Was dat na de markt ofzo? Toen wij alleen Gio en Shanna zagen.![]()
Mark moet nog bij de foto's in de OP.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Dat denk ik niet. Ruud is vooral heel achterlijk en laat zich opnaaien door zn vriendinnetje en haar vriendinnetjes. Ruud is vooral erg meningloos heb ik het idee. En hij begrijpt de populariteit gewoon niet van Isa terwijl hij zo z'n best doet ervoor.quote:Op maandag 8 september 2014 14:22 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
wel als je de angel eruit haalt en dat is Ruud.
Denk dat als Billy weg gaat Ruud misschien nog wat bijdraait ook. Zo erg was hij in het begin niet, het werd pas een drama toen hij met Billy aanpapte.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Bismarck.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goffer ja dat er alleen op de 360 beeld was van een hoop geschreeuw en wij naar die graf tent zaten te loerenquote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Mirjam152 het volgende:
![]()
Ik zie wat aan die gast wat niet klopt.quote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Het lijkt of hij de aandacht - die hij vandaag ten volle krijgt - heerlijk vindt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hmmm...quote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef DKUp het volgende:
Mark zei dat een hij eruit zou sturen en later aarzelde hij en zei of een zij"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
hij was zaterdagochtend zijn handtekening aan het oefenen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Het lijkt of hij de aandacht - die hij vandaag ten volle krijgt - heerlijk vindt.![]()
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Slip of the tonguequote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef DKUp het volgende:
Mark zei dat een hij eruit zou sturen en later aarzelde hij en zei of een zij![]()
![]()
Otto met zn pickelhaubequote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Klopt op de cos werd ook gezegt dat er gegil was te horen maar er was geen streamquote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Er was een hoop luid gepraat wat opvallend uit beeld gehouden werd.![]()
Klopt. En ook de volgende dag hoorde ik mensen zeggen: "En dan was het zo'n gezellige dag, en dan eindigt het zo ..... die sfeer ...." Dus waarschijnlijk heeft Ivan toen die uitbarsting gehad, want ik heb nu al verschillende malen over een uitbarsting van die griezel gehoord.quote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Er was een hoop luid gepraat wat opvallend uit beeld gehouden werd.![]()
Vertel vertel 1!quote:Op maandag 8 september 2014 14:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie wat aan die gast wat niet klopt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |