ben je nog eerstejaars?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan krijg ik geen EC's in ieder geval.
ah ok, tsja als je nog meer ec's nodig hebt is het wel begrijpelijk dat je aanwezig moet zijn.quote:
Bedrijfseconomie.. CMV dat soort vakken is verplicht aanwezig anders geen EC's.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Huh, wat studeer je dan voor rare opleiding dat je na drie jaar nog aanwezigheidsplicht hebt
CMV?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie.. CMV dat soort vakken is verplicht aanwezig anders geen EC's.
Maar goed, misschien dat dat alleen bij de Hanze is. Dat is sowieso een vrij kansloze school.
Dat dacht ik ook, maar het bleek/blijkt toch anders te zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
CMV?
Bedrijfseconomie lijkt mij nou juist een opleiding waar geen aanwezigheidsplicht hoeft te zijn, gezien veel studenten en sommige dingen die je ook gewoon uit boeken kunt leren
Oh, en Rotterdam University is geen hbo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:38 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? University of applied sciences betekent gewoon hbo
Je moet natuurlijk ook leren om werk voor bepaalde deadlines af te krijgen. Dat is net zo goed een onderdeel van het leerproces.quote:
Dit. Na de lessen gewoon chillen met maten en/of World of Warcraft spelen. Geen zorgen niets.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Sowieso mensen die zich erop verheugen van de middelbare school af te kunnenwat een tijden waren dat
Ben ik ook zeker van plan.quote:Op maandag 8 september 2014 14:30 schreef eend112 het volgende:
Kill het gewoon een jaartje en ga naar uni.
Achteraf gezien.. jezus... kut dat ik dat toen zo weinig door had.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Sowieso mensen die zich erop verheugen van de middelbare school af te kunnenwat een tijden waren dat
Badass..quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dit. Na de lessen gewoon chillen met maten en/of World of Warcraft spelen. Geen zorgen niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |