UoAS is gewoon een internationale term voor onderwijsinstellingen waar geen doctorale studies gevolgd kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bullshit, je kan gewoon science niet vertalen, klaphark..
Je slaat de plank volledig mis bij je verwijzing naar technische studies. Een UoAS en hogeschool (Fachhochschule etc.) is over het algemeen een onderwijsinstelling waar wetenschap in een toegepaste vorm (business, techniek, zorg etc.) gebruikt wordt, in tegenstelling tot een universiteit (waarbij een groot deel van de geleverde arbeid bestaat uit het zelf uitvoeren van academische onderzoeken).quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
UoAS is gewoon een internationale term voor onderwijsinstellingen waar geen doctorale studies gevolgd kunnen worden.
Dat het onderwijsniveau in Nederland gelijk staat aan hbo, is een ander verhaal.
Ik geloof dat ik je gelijk moet geven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis bij je verwijzing naar technische studies. Een UoAS en hogeschool (Fachhochschule etc.) is over het algemeen een onderwijsinstelling waar wetenschap in een toegepaste vorm (business, techniek, zorg etc.) gebruikt wordt, in tegenstelling tot een universiteit (waarbij een groot deel van de geleverde arbeid bestaat uit het zelf uitvoeren van academische onderzoeken).
Dankjewel, dat vind ik een mooi gebaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je gelijk moet geven.
Daar doe ik het allemaal voor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dankjewel, dat vind ik een mooi gebaar
Dat ik dit nog mee mag maken op internet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je gelijk moet geven.
HBO = University of Applied sciences in het buitenland.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is onzin, want wat doen sociale wetenschappen dan op een universiteit bijv.
waarom quote je mijquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
HBO = University of Applied sciences in het buitenland.
Hoezo daar aan meewerken dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Gornst het volgende:
Op de HAN is het ook huilen qua niveau.
Gisteren nog een doorfluisterspel moeten doen
Nope, ik was zelf een keertje 7 maanden afwezig, geen hond die het wat boeide. Het is alleen administratief verplicht dat zo neer te zetten. Maar het naleven is een ander verhaalquote:Op maandag 8 september 2014 13:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Was het maar waar.. Gewoon aanwezigheidsplicht hoor
Dan krijg ik geen EC's in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:01 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Nope, ik was zelf een keertje 7 maanden afwezig, geen hond die het wat boeide. Het is alleen administratief verplicht dat zo neer te zetten. Maar het naleven is een ander verhaal
ben je nog eerstejaars?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan krijg ik geen EC's in ieder geval.
ah ok, tsja als je nog meer ec's nodig hebt is het wel begrijpelijk dat je aanwezig moet zijn.quote:
Bedrijfseconomie.. CMV dat soort vakken is verplicht aanwezig anders geen EC's.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Huh, wat studeer je dan voor rare opleiding dat je na drie jaar nog aanwezigheidsplicht hebt
CMV?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie.. CMV dat soort vakken is verplicht aanwezig anders geen EC's.
Maar goed, misschien dat dat alleen bij de Hanze is. Dat is sowieso een vrij kansloze school.
Dat dacht ik ook, maar het bleek/blijkt toch anders te zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
CMV?
Bedrijfseconomie lijkt mij nou juist een opleiding waar geen aanwezigheidsplicht hoeft te zijn, gezien veel studenten en sommige dingen die je ook gewoon uit boeken kunt leren
Oh, en Rotterdam University is geen hbo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:38 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? University of applied sciences betekent gewoon hbo
Je moet natuurlijk ook leren om werk voor bepaalde deadlines af te krijgen. Dat is net zo goed een onderdeel van het leerproces.quote:
Dit. Na de lessen gewoon chillen met maten en/of World of Warcraft spelen. Geen zorgen niets.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Sowieso mensen die zich erop verheugen van de middelbare school af te kunnenwat een tijden waren dat
Ben ik ook zeker van plan.quote:Op maandag 8 september 2014 14:30 schreef eend112 het volgende:
Kill het gewoon een jaartje en ga naar uni.
Achteraf gezien.. jezus... kut dat ik dat toen zo weinig door had.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Sowieso mensen die zich erop verheugen van de middelbare school af te kunnenwat een tijden waren dat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |