dat krijg je nou eenmaal als je hbo circus doetquote:Op dinsdag 9 september 2014 01:24 schreef KaoloJoeka het volgende:
Je hebt de verkeerde school gekozen dombo. Zelfde opleiding hierzo zie je sommige mensen bijna het hele jaar niet en gaan ze toch over met 55 punten of meer.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:38 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
University of applied sciences betekent gewoon hbo
Hoezo juist met Scrum werk je heel duidelijk zonder aansturing van bovenaf, als team bepaal je samen met de productowner waar de prioriteit in een sprint ligt, daarnaast zijn er juist geen vastgestelde rollen in een scrum team, juist omdat iedereen zo veel mogelijk elkaar moet helpen om de issues uit een sprint te halen, kortom als ik klaar ben met mijn issues en mijn frontender achter loopt dan ga ik hem helpen.quote:Op maandag 8 september 2014 13:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
• Je moet dit gaan doen, naast nog 2 onduidelijke kleine projectjes waarvan je bijna niet weet wanneer het moet worden ingeleverd. Je grote project moet volgens exact deze manier worden gedaan (lekker veel vrijheid), je moet met SCRUM werken (zo'n wel handige methode, maar heeft als nare bijwerking bizar veel controle 'van bovenaf')
uh ja wel hoor.quote:
University of Applied sciences is een onderwijsinstelling die technische opleidingen op hbo niveau aanbiedt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
uh ja wel hoor.
maar eigenlijk moet het een professional bachelor heten, aangezien het vergelijkbaar is met een polytechnische universiteit.
Dat is onzin, want wat doen sociale wetenschappen dan op een universiteit bijv.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
University of Applied sciences is een onderwijsinstelling die technische opleidingen op hbo niveau aanbiedt.
Aangeboden worden, lijkt mij, wel op wo niveau.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is onzin, want wat doen sociale wetenschappen dan op een universiteit bijv.
Waarom zou dat volgens mij niet technisch zijn?quote:En ICT (Information and Communication Technology) is bijvoorbeeld niet technisch volgens jou?
Bullshit, je kan gewoon science niet vertalen, klaphark..quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
University of Applied sciences is een onderwijsinstelling die technische opleidingen op hbo niveau aanbiedt.
UoAS is gewoon een internationale term voor onderwijsinstellingen waar geen doctorale studies gevolgd kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bullshit, je kan gewoon science niet vertalen, klaphark..
Je slaat de plank volledig mis bij je verwijzing naar technische studies. Een UoAS en hogeschool (Fachhochschule etc.) is over het algemeen een onderwijsinstelling waar wetenschap in een toegepaste vorm (business, techniek, zorg etc.) gebruikt wordt, in tegenstelling tot een universiteit (waarbij een groot deel van de geleverde arbeid bestaat uit het zelf uitvoeren van academische onderzoeken).quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
UoAS is gewoon een internationale term voor onderwijsinstellingen waar geen doctorale studies gevolgd kunnen worden.
Dat het onderwijsniveau in Nederland gelijk staat aan hbo, is een ander verhaal.
Ik geloof dat ik je gelijk moet geven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis bij je verwijzing naar technische studies. Een UoAS en hogeschool (Fachhochschule etc.) is over het algemeen een onderwijsinstelling waar wetenschap in een toegepaste vorm (business, techniek, zorg etc.) gebruikt wordt, in tegenstelling tot een universiteit (waarbij een groot deel van de geleverde arbeid bestaat uit het zelf uitvoeren van academische onderzoeken).
Dankjewel, dat vind ik een mooi gebaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je gelijk moet geven.
Daar doe ik het allemaal voor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dankjewel, dat vind ik een mooi gebaar
Dat ik dit nog mee mag maken op internet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je gelijk moet geven.
HBO = University of Applied sciences in het buitenland.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is onzin, want wat doen sociale wetenschappen dan op een universiteit bijv.
waarom quote je mijquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
HBO = University of Applied sciences in het buitenland.
Hoezo daar aan meewerken dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Gornst het volgende:
Op de HAN is het ook huilen qua niveau.
Gisteren nog een doorfluisterspel moeten doen
Nope, ik was zelf een keertje 7 maanden afwezig, geen hond die het wat boeide. Het is alleen administratief verplicht dat zo neer te zetten. Maar het naleven is een ander verhaalquote:Op maandag 8 september 2014 13:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Was het maar waar.. Gewoon aanwezigheidsplicht hoor
Dan krijg ik geen EC's in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:01 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Nope, ik was zelf een keertje 7 maanden afwezig, geen hond die het wat boeide. Het is alleen administratief verplicht dat zo neer te zetten. Maar het naleven is een ander verhaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |