Nog met afstandbediening, kabels en doosje? Zo ja, dan heb ik er ¤15,- voor overquote:Op maandag 8 september 2014 13:02 schreef Prowl het volgende:
Conceptronic Grab n GO cmed3pro SATA
20,=
Werkt zoiets ong. gelijk als een AC Ryan? HDD erin en plug&play?quote:Op maandag 8 september 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
Is zo een android box ding niks voor je?
Ik heb laatst een Minix X8-h gekocht en die doet het meer dan prima
¤25 incl doen?quote:Op maandag 8 september 2014 18:30 schreef wootahH het volgende:
http://tweakers.net/price(...)-2501/specificaties/
30 incl
Wel mooi meegenomen? Dan is het dus een pre (een voordeel, een extra)quote:Wifi is geen pré, wel mooi meegenomen.
Heb ik vast niet meer. Spaar helaas geen dozenquote:Op woensdag 10 september 2014 15:44 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Als je de doos nog hebt hebben we een deal
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:27 schreef Boompje123 het volgende:
[..]
Wel mooi meegenomen? Dan is het dus een pre (een voordeel, een extra)
Jij bedoelt dat het geen vereiste is
jammer, moet namelijk een cadeau zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:13 schreef wootahH het volgende:
[..]
Heb ik vast niet meer. Spaar helaas geen dozen
Hmm wat dacht je van ¤20,- incl ?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:23 schreef Retired het volgende:
Heb nog zo1 staan: http://tweakers.net/price(...)-mini/specificaties/
Zonder doos...
Ik wilde graag mij OP aanpassen maar dat kan niet meer. Was inderdaad een cadeau voor mijn moeder. Elke keer films branden voor haar heb ik niet echt tijd meer voor, dus ik dacht een mediaspeler met eventueel een aansluiting voor een externe HDD perfect is. Heb er zelf één van het merk AC Ryan, alhoewel het merk mij niet echt wat uitmaaktquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:49 schreef PetervdK het volgende:
Waarom de 1 wel zonder doos en de ander niet? Snap ik niet helemaal zeker als je zegt dat t een geschenk is...
Heb overigens nog wel een HDX met Popcorn fw staan, met werkende wifi dongle.
Maar die gaat niet weg voor 2 tientjes ook al is ie zonder doos (de wifi dongle is overigens wél met doos)....
Zie bovenstaandequote:Op vrijdag 12 september 2014 20:50 schreef PierreTT het volgende:
Is dat echt het maximale wat je uit wil geven? Ik heb namelijk een Mede8er Med500X2 staan
Kan worden ingebouwd in die HDX, max 2tbquote:met eventueel een aansluiting voor een externe HDD
25 incl. en hij is voor jou.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:28 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Hmm wat dacht je van ¤20,- incl ?
De enige kabel die erbij zit is die van de adapterquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Mits je alle kabels nog hebt en goed in staat is stuur me DM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |