Het enige is dat veel mensen 'sfeer' inderdaad uitspreken als 'zweer', zelfs op het journaal.quote:
Held.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:08 schreef KaBuf het volgende:
Ik ben genomineerd om vijf dagen lang 3 positieve dingen aan de dag op te noemen
Niet eens op gereageerd.
"betekend".quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik; Antraciet! <3
Hij; Aahw lief
Hij; Maar hij staat er niet tussen, wat betekend het?
Ik; I don't give a shit![]()
Daarna heeft hij het hele bericht maar verwijderd
Iemand op mijn tijdlijn wel ....quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:11 schreef Burner82 het volgende:
Heeft iemand al een Ray-Ban reclame gehad?
En dat klopt niet?quote:Op maandag 22 september 2014 23:48 schreef maily het volgende:
[..]
Hahahaha met de koningin op de foto
Deze regering zit er al 2 jaar, willem is pas1,5 jaar koning. Dus bea staat braaf op de fotoquote:
wat kan in het flater topic?quote:
Én een koningin. De vrouw van de koning is bij ons ook koningin. Andersom dan weer niet, dan is het een prins.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:36 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Én een koningin. De vrouw van de koning is bij ons ook koningin. Andersom dan weer niet, dan is het een prins.
Bedoeld je prins-gemaal zoals Bernhars en Claus?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:37 schreef Klaploper het volgende:
De man van een koningin die opvolger is in de bloedlijn dan.
Yup, maar dat wordt in de praktijk meestal gewoon prins genoemd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Bedoeld je prins-gemaal zoals Bernhars en Claus?
Hij is inderdaad ziek in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Die vent is echt ziek in z'n hoofd
Ga jij 'm ook nog ff delen .... haal dan iig de naam/foto weg ...quote:Op donderdag 25 september 2014 17:55 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deelde deze , dat kind is 2 weken geleden al gevonden
Van die mensen die alles maar delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ga jij 'm ook nog ff delen .... haal dan iig de naam/foto weg ...Ik heb 'm alvast gedeeld , voordat ze zo meteen weer weg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb 'm alvast gedeeld , voordat ze zo meteen weer weg is
Een omslagfoto makenquote:Op donderdag 25 september 2014 18:34 schreef Enchanter het volgende:
Wat deed ze eigenlijk in Milaan ?
Afrikaans. Fries heb ik ook een tijd gehad, maar Frysk is nog een beta versie. Zo is "deel" nog steeds "share" en geen Fries woord.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:48 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat Zuid-Afrikaans? Of Fries?
quote:Als u wau zal ik de naam er bij zetten en zeggen af hallen met een
Paspoordt of id kaart neem een geldig bank afschrif mee waar de gevens van jou pas en naam er op staat klop dat laat hem teken en foto makken meschien hebben ze de pas wel nodig geef ze de ruimt als ze vanavond niet zij gooi je door de brievenbus houd de poliets ff op de hoogte dat dat zo wil doen ben ook gedekt
quote:Hoi kutwijf, haal je foto's die je van mij het gedeeld weg? Dan haal ik ook de dingen weg die ik van jouw deel! Anders ga ik vragen bij je werk of ik even met jouw kan spreken. Volgens je face ook werk je bij het IJsselhotel.
Ik heb geen ideequote:Op zondag 28 september 2014 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Door de Nigeriaanse vertaalmachine gehaald?
Jammer. Klonk wel als een ruig verhaal.quote:
Nah, persoon 1 maakt foto's, persoon 2 deelt deze op haar facebook.quote:Op zondag 28 september 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jammer. Klonk wel als een ruig verhaal.
Dat eerste stukje doet me denken aan buitenlandse mailtje wat vertaald is en waarmee men mensen geld af wil troggelen, alleen het tweede stukje past er dan niet bij.
Geen verder over en weer gedoe en boos zijn?
wat kinderachtig, zoiets kun je toch gewoon normaal bespreken en als dat niet werkt kan ze beter persoon 1 van haar fb afgooien dan voor al je vrienden ruzie te gaan maken.quote:Op zondag 28 september 2014 20:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nah, persoon 1 maakt foto's, persoon 2 deelt deze op haar facebook.
Persoon 1 vind dat niet kunnen en begint te schelden en neemt foto's van persoon 2 over op haar facebook.
En er staat toch gewoon bij dat het een share is en ook van wie het afkomstig is? Het is niet alsof ze doet alsof het haar eigen foto's zijn als ik het zo lees..quote:Op zondag 28 september 2014 20:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
wat kinderachtig, zoiets kun je toch gewoon normaal bespreken en als dat niet werkt kan ze beter persoon 1 van haar fb afgooien dan voor al je vrienden ruzie te gaan maken.
Ik vind die zonnebril en dat mondkapje ook wel ergerlijkquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:23 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik vind die zonnebril en dat mondkapje ook wel ergerlijk
mijn broer heeft zijn fb op chinees ingesteld zodat ie niet meer in kan loggen en mijn zus heeft me nog niet getagt (en die komt alleen op fb om reclame voor haar bedrijf te maken), mijn familie is tof!quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:09 schreef Gezicht het volgende:
International siblings day, snel allemaal foto's van broers en zussen posten en zeggen hoe veel je van ze houdt, wat je anders nooit zou doen.____!
Misschien zijn 3 van je vrienden wel gestopt met Facebook.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:09 schreef Copthorne het volgende:
Hatelijk als iemand je heeft verwijderd als vriend, maar je weet niet wie.
Mijn vriendenaantal is het afgelopen halfjaar al teruggelopen van 205 naar 202 vrienden.
Dat bijhoudenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:09 schreef Copthorne het volgende:
Mijn vriendenaantal is het afgelopen halfjaar al teruggelopen van 205 naar 202 vrienden.
Twee hebben hun FB kennelijk verwijderd, eentje die ik al meer dan een jaar niet heb gesproken (was onderdeel van dezelfde vriendengroep toen ik in Spanje woonde) heeft me verwijderd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Misschien zijn 3 van je vrienden wel gestopt met Facebook.
Ik heb geeneens 3 vrienden. Dat is pas hatelijk.
Neem fb purity. Dan krijg je melding zodra iemand uit je vriendenlijst is verdwenen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:09 schreef Copthorne het volgende:
je bent een paardenneuker?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een reisje Arkansas boeken.
Ook met de naam van die persoon erbij?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:56 schreef exile79 het volgende:
[..]
Neem fb purity. Dan krijg je melding zodra iemand uit je vriendenlijst is verdwenen.
Ja!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ook met de naam van die persoon erbij?
Wel een goed idee om dat te gebruiken. Hoe moet ik dat zien? Is het een stukje software dat je op je Facebook installeert?quote:
www.fbpurity.comquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:39 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wel een goed idee om dat te gebruiken. Hoe moet ik dat zien? Is het een stukje software dat je op je Facebook installeert?
Thanks! Ik ga 'm even downloaden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
www.fbpurity.com
Het is een add-on die je in je browser download
Je kunt er heeel veel mee. Heb m'n hele FB nu opgeschoond. Geen irritante linkjes meer links&rechts. Timeline staat altijd op meest recent en alle posts wbt ''spelletjes'' en highscores enzo worden preventief geblockt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga 'm even downloaden.
Dit is een nepperd zonder oorringen en zonder roe. Hij heeft ook nog eens het boek van Sint gejat, dus dit ga ik natuurlijk niet delen.quote:
En Nederlands kent hij ook al niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is een nepperd zonder oorringen en zonder roe. Hij heeft ook nog eens het boek van Sint gejat, dus dit ga ik natuurlijk niet delen.
Een wijf die?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:19 schreef toetsenbordridder het volgende:
Neeeeehet 1e Peter van Opdorp plaatje is gespot in mijn tijdlijn.
En nog wel van een wijf die ik wil batsen
Ik liet mij even gaan, mijn excusesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:19 schreef toetsenbordridder het volgende:
Neeeeehet 1e Peter van Opdorp plaatje is gespot in mijn tijdlijn.
En nog wel van een knappe dame, waarmee ik wel een beschuitje zou willen eten.
Klinkt stukken beterquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:22 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Ik liet mij even gaan, mijn excusesEmotioneel moment
Van die lui die zeggen... "ja maar ik heb jou helemaal niets gestuurd"quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:09 schreef boriq het volgende:
Het heeft even geduurd, maar de vele 'actieve 65-plussers' welke tegenwoordig ook allemaal op Facebook zitten raken ook geïrriteerd door de uitnodigingen welke ze elkaar in groten getale sturen.![]()
[ afbeelding ]
Reageer even met de definitie van een selfie erbij.quote:
iemand was me al voor gelukkigquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:36 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Reageer even met de definitie van een selfie erbij.
Als er nou "met je huisdier" stond, dan was het logischer. Een foto van jezelf met je huisdier...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Selfie is volgens veel mensen een synoniem voor foto geloof ik
Wat precies niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:31 schreef tcr het volgende:
Maar dacht dat dit niet mocht van FB, aangeven die pagina !!!!
Prijsvragen op Facebook dmv likes... Was toch nieuwe policy ofzo..quote:
Elke dag doet ze zo'n verhaal.quote:Goede morgen lieve vrienden en vriendinnen.
Naar een heel mooie weekend te hebben gehad is de maandag aangebroken.
Dus word ik zo lang zamer hand wakker met een heerlijk bakkie leut.
Iedereen en dan ook iedereen die jarig is van harte gefelciteerd en een fijne mooie verjaardag toegewenst.
Iedereen en dan ook iedereen die ziek is wensen wij van harte beterschap toe en een spoedig herstel.
Veders zeggen wij iedereen een mooie dag toegewenst en wees lief voor elkaar dat is immers een klein gebaar.
Dikke knuffel voor jullie allemaal
Liefs
Naam en Naam Achternaam
Zoveel liefde dat verspreid wordt door dat soort mensen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:47 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit heeft ze vast voor alle dagen gemaakt![]()
Godalletering![]()
![]()
[..]
Elke dag doet ze zo'n verhaal.
Heerlijk, die openbare accounts![]()
Erg netjes dat je de namen hebt weggehaald onder het verhaal.....na het bekijken van de foto's vroeg ik me idd af wie dat toch zou kunnen zijn.quote:
Goed huhquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Erg netjes dat je de namen hebt weggehaald onder het verhaal.....na het bekijken van de foto's vroeg ik me idd af wie dat toch zou kunnen zijn.
Die foto van 5 oktober met die opblaaspop ....quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:47 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit heeft ze vast voor alle dagen gemaakt![]()
Godalletering![]()
![]()
[..]
Elke dag doet ze zo'n verhaal.
Heerlijk, die openbare accounts![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |