Hrm, heb je daar een bron van? Ik heb even gekeken, mijn laptop heeft een 3.16 kernel en daarop werkt het nog gewoon. Het lijkt me ook een ietwat vreemde maatregel, lichtelijke schijn-security want er zijn op zich nog wel meer manieren om bij die data te komen (al worden de hacks wel steeds lelijker danquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat zou volgens mij bij recente kernels niet meer moeten kunnen, omdat sommige programma's het nou juist als beveiligingsmechanisme gebruiken om in tijdelijke bestanden te schrijven die al ge-unlink-ed zijn zodat je er niet bij kan. Dan is het een beveiligingslek als je er op die manier toch bij zou kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop