abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144304503
Het was net ook op het 3FM nieuws dit artikel. De man van de filmindustrie wilt de consument opvoeden, come on man.
  maandag 8 september 2014 @ 10:08:55 #27
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_144304591
Krijg ik mijn thuiskopieheffing van de afgelopen jaren ook terug....?
pi_144304601
is wel verneukt dat de media industrie zomaar NAW gegevens etc kunnen opvragen.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_144304604
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:01 schreef Pharkus het volgende:
Ik zie de brief wel binnen komen, gaat er gelijk een tegenbrief de deur uit :D
Retour afzender, gezamelijk met een doos bakstenen.
pi_144304606
dit is alleen maar een gast van een film organisatie die dit wil, he...

er staat ook dat ze dan de hulp van providers nodig hebben, end at ze dat wel kunnen vergeten. en dat dit sooort beleid in frankrijk alweer is afgeschaft.

bovendien staat nederland nog steeds niet onwelwillend tegenover downloaders, ondaks een opgelegd europees verbod (wat in de praktijk gewoon genegeerd kan woren, net als een verbod op wiet verkoop..)

loopt allemaal zo'n vaart niet hoor. af en toe denkt iemand dat ze iets kunnen doen tegen downloaden. en dan blijkt toch wel weer dat dat een illusie was.

en ze moeten ook niet zeuren. bioscoop bezoek was gestegen, afgelopen jaar. als je niet wil dat mensen je bluerays gaan doorgeven, probeer dan ook niet nog een keer geld te verdienen aan dezelfde flutfilms. dan valt er ook niks te uploaden, en moet je wel naar de bios.
  Forum Admin maandag 8 september 2014 @ 10:10:00 #31
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_144304617
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:03 schreef alwaysonhold het volgende:
Het was net ook op het 3FM nieuws dit artikel. De man van de filmindustrie wilt de consument opvoeden, come on man.
Ik probeer, middels het downloaden, de filmindustrie al jaren op te voeden.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_144304634
Er is nog niks aan de hand. Filmindustrie heeft via de ISP's geen zicht op de NAW-gegevns van ip-adressen. Verder gaat het alleen om een waarschuwing.

24 september komt er trouwens een kamerdebat hier over
  maandag 8 september 2014 @ 10:11:45 #33
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_144304659
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:10 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik probeer, middels het downloaden, de filmindustrie al jaren op te voeden.
Dat ze eens films maken die iig bioscoopwaardig zijn.......
pi_144304687
Als de filmindustrie dat wil zullen ze toch nog eerst die adresgegevens van de providers moeten krijgen. Dat betekent weer rechtszaken. Ik kan me niet indenken dat een provider die gegevens zomaar geeft.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_144304796
Als de prijzen zo belachelijk duur blijven ga ik helaas niet betalen :')

Prijs/kwaliteit heet dat. Daarbij zou dit te veel werk en verloren geld zijn. De politie zoekt toch alleen naar uploaders. Niet naar downloaders.
pi_144304811
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 10:12 schreef nightsleeper het volgende:
Als de filmindustrie dat wil zullen ze toch nog eerst die adresgegevens van de providers moeten krijgen. Dat betekent weer rechtszaken. Ik kan me niet indenken dat een provider die gegevens zomaar geeft.
Inderdaad. En met een simpele VPN kunnen ze lekker brieven naar Amerika gaan sturen _O-
pi_144304821
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 10:12 schreef nightsleeper het volgende:
Erg naief als denkt dat niet alles al met elkaar verbonden is.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_144304840
Neemt niet weg dat ik het knap vindt dat ze precies weten wat ik download. Is het al voldoende om iets van the pirate bay te downloaden en gaan ze er dan maar meteen van uit de het copyrighted filmmateriaal is?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_144304970
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
Neemt niet weg dat ik het knap vindt dat ze precies weten wat ik download. Is het al voldoende om iets van the pirate bay te downloaden en gaan ze er dan maar meteen van uit de het copyrighted filmmateriaal is?
Waarschijnlijk moeten ze meer geld in dat onderzoek en administratie steken, dan wat hetgeen aan copyright kost _O-
pi_144305470
Moeten ze ook niet zo tering veel geld vragen.
30¤-boek
50¤-game
35¤-film
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_144305542
Gewoon VPN gebruiken als het erg wordt. Wel langzaam as fuck, maar zo kunnen ze je niet pakken.
pi_144305594
Blijkbaar snapt men het nog steeds niet!

in plaats van een goed alternatief (wat investering kost), sparen we centjes en gaan op de oude voet verder?

Waar blijft het alternatief?
het is gewoon om misselijk van te worden,

STOP!
Kom met wat nieuws!
Geef mij voor een redelijk bedrag gelijk/ meteen toegang, ik wil niet naar de bios waar iedereen met zijn I- phone 6 zit te spelen!

ik wil ook niet wachten op een serie of film die drie jaren achterloopt [op de actuele versie]!

Als alles normaal en tegen een normaal tarief te krijgen is, sterft het downloaden uit illegale bronnen vanzelf uit.

(spotify gebuiker)
pi_144305598
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 10:54 schreef o.us2.0 het volgende:
Gewoon VPN gebruiken als het erg wordt. Wel langzaam as fuck, maar zo kunnen ze je niet pakken.
Doe dan via nieuwsgroepen downloaden. Sneller dan torrents, verbinding is te beveiligen met ssl. Kost je een paar euro's, maar goed
  maandag 8 september 2014 @ 10:59:56 #44
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_144305643
Ik ga me er niet eens druk over maken.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  maandag 8 september 2014 @ 10:59:58 #45
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144305644
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 09:49 schreef ADQ het volgende:
Het is ook echt strafbaar.

Wat erger is heb je kennelijk over het hoofd gezien? IP adres koppeling aan het postadres?
neeeee
uploaden van die dingen is illegaal
downloaden illegaal maken is zowat onmogelijk
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_144305664
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is niet zo moeilijk te verklaren hoor. Je zet gewoon een stevige server op, je download de meest populaire items op TPB. Daarna blijf je flink seeden en je logt alle IP-adressen van peers die van je downloaden.

Vervolgens kijk je bij welke providers die adressen horen. Die klaag je dan aan om de adresgegevens te verkrijgen.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_144305668
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 10:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Doe dan via nieuwsgroepen downloaden. Sneller dan torrents, verbinding is te beveiligen met ssl. Kost je een paar euro's, maar goed
Zie boven je?
pi_144305724
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:01 schreef DIGIT_ het volgende:

[..]

Kost je een paar euro's, maar goed
Zie boven je?
[/quote]Wat moet ik zien?
pi_144305769
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 10:59 schreef haan33 het volgende:

[..]
downloaden illegaal maken is zowat onmogelijk
En toch is het illegaal.
De controle is lastiger, maar Brein vindt daar wel wat op.
  maandag 8 september 2014 @ 11:08:10 #50
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144305826
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:05 schreef ADQ het volgende:

[..]

En toch is het illegaal.
De controle is lastiger, maar Brein vindt daar wel wat op.
het is niet illegaal, zoiets kan niet illegaal zijn.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')