SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult het pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als stelletje.
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult DS2 trollenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toch fijn als je kwart voor 7 zonder file van je werk naar huis toe kan rijden, dezelfde route ongeveer als Trapz, maar dan zonder file. Wil de slaap vatten, maar er wordt gewerkt aan de bestrating buiten. Dat wordt dus slapen om 16:00 vrees ik, als de werklui weg zijn
![]()
![]()
skklquote:Op maandag 8 september 2014 09:01 schreef Toefjes het volgende:
Toch fijn als je kwart voor 7 zonder file van je werk naar huis toe kan rijden, dezelfde route ongeveer als Trapz, maar dan zonder file. Wil de slaap vatten, maar er wordt gewerkt aan de bestrating buiten. Dat wordt dus slapen om 16:00 vrees ik, als de werklui weg zijn
![]()
Kan je mooi nog 7 uur lang FUT spelenquote:Op maandag 8 september 2014 09:01 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Ehhhh ja?quote:Op maandag 8 september 2014 09:10 schreef Dudeweiser het volgende:
File rijden in een handgeschakelde benzine![]()
![]()
![]()
Dat Ibra geen 5* meer heeft maakt mij niet zoveel uit. En het lijkt me niet dat ze hem aan gaan kondigen als 1 van de 2 nieuwe 5* skillers.
Interessanter is om te weten wanneer de web app uitkomt. Ik hoop deze vrijdag.![]()
ik kom terug op mijn eerdere opmerkingen pots, ik skip 'm maar. misschien ga ik donderdag
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja. Of niet.quote:Op maandag 8 september 2014 09:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Denken jullie ook dat de web app vrijdag uitkomt?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 09:19 schreef poker4lifee het volgende:
ik kom terug op mijn eerdere opmerkingen pots, ik skip 'm maar. misschien ga ik donderdag![]()
![]()
Mogggel
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 09:19 schreef poker4lifee het volgende:
ik kom terug op mijn eerdere opmerkingen pots, ik skip 'm maar. misschien ga ik donderdag![]()
![]()
Afhakerd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk je dat mijn voorspelling enigszins relevant is?quote:Op maandag 8 september 2014 09:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Denken jullie ook dat de web app vrijdag uitkomt?![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 09:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar was de web app van FUT13 toch al dicht?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
dat doen ze weer lekker ruim op tijd danquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
TOTS Jackson Martinez, TOTS James en TOTS Moreno. Volgens mij kon je dan echt nog alle kanten op.quote:Op maandag 8 september 2014 09:32 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Hands down de beste kaart (en het leukste om mee te spelen) die ik in FUT 14 heb gebruikt, lastig om een goed team omheen te maken maar zeker de moeite waard. Als iemand nog een tof team met hem en James (TOTS) weet dan hoor ik het graag.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
'S avonds een vent, 's ochtends absent?quote:Op maandag 8 september 2014 09:19 schreef poker4lifee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |