Daar wonen die nichtjes toch die je wilde ballen?quote:Op maandag 8 september 2014 08:47 schreef Zeetakje het volgende:
Misschien moet je niet in de randstad wonen. Hier in Almelo doen ze niet zo raar.
noem jij mij nou een hipsterquote:Op maandag 8 september 2014 08:54 schreef voederbietel het volgende:
-Het tegendraadse gepeupel
-Het geforceerde 'lekker anders'
-Stoer doen met een blik bier straat
-Veel vlees eten en iedereen verafschuwen die dat niet doen
-Niet naar die overpricede klotestarbucks gaan
-Erkennen dat de hele iPhone gewoon ruk is
-zeggen schijt aan alles te hebben, maar niet doorhebben dat door je geforceerd anders te gedragen je juist zo onzeker als de pest bent.
Niets mis met die koffiequote:Op maandag 8 september 2014 08:49 schreef HPLC het volgende:
Toch wel eens met OP, StarbucksNiets mis met de koffie, maar wel gigantisch overhyped.
Ben ik ook van, alleen van hipsters krijg ik gewoon de neiging om een jihad te beginnenquote:Op maandag 8 september 2014 08:57 schreef Copthorne het volgende:
Nog erger: mensen die de hele dag klagen over subculturen.
Leven en laten leven.
Nee, jij benoemt onzin en probeert lekker punten te scoren met je debiele postquote:Op maandag 8 september 2014 08:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik benoem het bord voor je kop.
Jij zet je af tegen mensen die zich afzetten en je ziet geen enkel verband?quote:Op maandag 8 september 2014 08:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, jij benoemt onzin en probeert lekker punten te scoren met je debiele post
ik zet mijzelf af omdat ik hun uit het diepst van hart hun punt klote vind. Zij zetten zich af omdat afzetten 'hip' isquote:Op maandag 8 september 2014 09:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij zet je af tegen mensen die zich afzetten en je ziet geen enkel verband?
quote:Op maandag 8 september 2014 09:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik zet mijzelf af omdat ik hun uit het diepst van hart hun punt klote vind. Zij zetten zich af omdat afzetten 'hip' is
Je kan de discussie niet meer aan zo te zien. Volgende keer beter.quote:Op maandag 8 september 2014 09:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]Wordt eens volwassen, dat zou wel goed staan bij je leeftijd.
100% terechte klacht.quote:Op maandag 8 september 2014 08:45 schreef haan33 het volgende:
-Het tegendraadse gepeupel
-Het geforceerde 'lekker anders'
-Stoer doen met een salade/smoothie op straat
-Geen vlees eten en iedereen verafschuwen die dat wel doen
-Naar die overpricede klotestarbucks gaan
-Niet erkennen dat de hele iPhone gewoon ruk is
-zeggen schijt aan alles te hebben, maar niet doorhebben dat door je geforceerd anders te gedragen je juist zo onzeker als de pest bent.
Dit zijn symptomen van de nieuwe ziekte: humanos hypsteros
Godverdomme wat haat ik die teringhipsters
als je anders doet voor anderen ben je juist net als de restquote:Op maandag 8 september 2014 09:16 schreef pokkerdepok het volgende:
gatver, anders doen. hoe verzin je het.
doe gewoon lekker hetzelfde, anders ben je echt raar.
anders zijn is hun ding. toch beter dan al die mensen die zoveel moeite doen om precies hetzelfde te zijn als de rest.quote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef haan33 het volgende:
[..]
als je anders doet voor anderen ben je juist net als de rest
ah, meelopers.quote:Op maandag 8 september 2014 09:25 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
anders zijn is hun ding. toch beter dan al die mensen die zoveel moeite doen om precies hetzelfde te zijn als de rest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |