Tijd zal het uitwijzen.. ik denk dat je een fout maakt.quote:Op maandag 8 september 2014 00:07 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
ik weet het. Maar het is beter zo.
Je kon het niet echt waarderen wat ik allemaal opgebiecht heb. Hoe gaat het met de kinderen?quote:Op maandag 8 september 2014 00:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Tijd zal het uitwijzen.. ik denk dat je een fout maakt.
De grootste klap hebben ze nu gehad. We steunen elkaar, samen met die kleintjes kan ik de hele wereld aan.quote:Op maandag 8 september 2014 00:13 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Je kon het niet echt waarderen wat ik allemaal opgebiecht heb. Hoe gaat het met de kinderen?
Die vindt het erg. En jouw zusje? Daar waren we ook hecht mee he... Er zijn geen winnaars in zulke situaties. Geef je de kinderen een dikke knuffel van me?quote:Op maandag 8 september 2014 00:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
De grootste klap hebben ze nu gehad. We steunen elkaar, samen met die kleintjes kan ik de hele wereld aan.
Hoe is je moeder onder deze hele situatie?
Laat dat ¨WE´ maar weg... Je maakt me ziek als je zulke opmerkingen maakt. Nadat ik weet wat er zich tussen jou en mijn zusje heeft afgespeeld heb ik natuurlijk ook geen contact meer met haar.quote:Op maandag 8 september 2014 00:16 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Die vindt het erg. En jouw zusje? Daar waren we ook hecht mee he... Er zijn geen winnaars in zulke situaties. Geef je de kinderen een dikke knuffel van me?
René'tje was altijd al een vaderskindje. Als het een schrale troost is, Ik heb de foto's verbrand, die van mij en je zusje.quote:Op maandag 8 september 2014 00:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Laat dat ¨WE´ maar weg... Je maakt me ziek als je zulke opmerkingen maakt. Nadat ik weet wat er zich tussen jou en mijn zusje heeft afgespeeld heb ik natuurlijk ook geen contact meer met haar.
Voor de kinderen besta je niet meer. Alleen Rene heeft het nog wel eens over je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |