Ja, super thanks!quote:
Ind. Zie OP.quote:Op zondag 7 september 2014 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er is meer sgoonheid aan n vrouw dan alleen tetten
kont en gezicht zijn ook belangrijk hor
quote:vuige sexist
Die OP is echt oogaidsireg man. Der_Mann weet wat kwaliteit nodig heeft. Ik ook trouwens.quote:
Doe mij maar iets meer.quote:Op zondag 7 september 2014 23:59 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij maar iets minder glitter en glamor..
Geen klassequote:Op zondag 7 september 2014 23:59 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij maar iets minder glitter en glamor..
Ze hebben iig geen Photoshop nodig voor ze iets op het net durven zetten..quote:Op maandag 8 september 2014 00:00 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Doe mij maar iets meer.
Wat een boeren![]()
Het zijn vrouwen... geen manwijven zoals in de OP..quote:
Dit.quote:Op maandag 8 september 2014 00:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het zijn vrouwen... geen manwijven zoals in de OP..
ja want wat lelijke breezersletjes zijn tuurlijk vergelijkbaar met beroemdhede die als ze n fotow met tetten posten gelijk heel de wereld over hun heen krijgequote:Op maandag 8 september 2014 00:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze hebben iig geen Photoshop nodig voor ze iets op het net durven zetten..
Ja tuurlijk zijn die vergelijkbaar.. je kan iedere breezerslet omtoveren tot zo'n plakharses..quote:Op maandag 8 september 2014 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja want wat lelijke breezersletjes zijn tuurlijk vergelijkbaar met beroemdhede die als ze n fotow met tetten posten gelijk heel de wereld over hun heen krijge
kheb nog in geeneen nachtbagger deze wijven gezienquote:Op maandag 8 september 2014 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ook elke nachtbagger weer dezelfde lelijke wijven
allemaal één pot natquote:Op maandag 8 september 2014 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kheb nog in geeneen nachtbagger deze wijven gezien
Nou breng er wat verandering in zou ik zeggen...quote:Op maandag 8 september 2014 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Omdat?quote:Op maandag 8 september 2014 00:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou breng er wat verandering in zou ik zeggen...
iddquote:Op maandag 8 september 2014 00:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou breng er wat verandering in zou ik zeggen...
Dan niet...quote:
Zijn elke keer andere ho'r.quote:Op maandag 8 september 2014 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ga ook niet lopen geilen op wat plaatjesquote:Op maandag 8 september 2014 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
idd
altijd zeiken over lelijke wijven hier maar nooit zelf iets posten
Wat zeik je danquote:Op maandag 8 september 2014 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga ook niet lopen geilen op wat plaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |