Je zou bijna gaan denken dat er een of ander plan achter zit van onze overheden, oh wacht ff....quote:
Je inkomen stijgt mee.quote:Op zondag 7 september 2014 23:35 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je vindt de prijzen van tegenwoordig wel oké? ¤ 2,60 voor een klein biertje?
?quote:Op zondag 7 september 2014 23:37 schreef Crimyclown het volgende:
Ik reken altijd alles om naar galjoenen.
Het inkomen stijgt minder hard dan de prijzen. In de jaren '70 en '80 had men meer koopkracht in Nederland.quote:
Niets mis meequote:Op zondag 7 september 2014 23:35 schreef robber57 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat er een of ander plan achter zit van onze overheden, oh wacht ff....
>BNWquote:Op zondag 7 september 2014 23:35 schreef robber57 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat er een of ander plan achter zit van onze overheden, oh wacht ff....
deze man weet.quote:Op zondag 7 september 2014 23:37 schreef Crimyclown het volgende:
Ik reken altijd alles om naar galjoenen.
Dan is de klacht koopkrachtvermindering.quote:Op zondag 7 september 2014 23:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het inkomen stijgt minder hard dan de prijzen. In de jaren '70 en '80 had men meer koopkracht in Nederland.
Nee.quote:Op zondag 7 september 2014 23:42 schreef robber57 het volgende:
[..]
Jij behoort tot de categorie mensen die meer dan zeg een ton of 3 a 4 per jaar verdienen?
Je begrijpt dat deze film over een sprookjeswereld gaat?quote:
Zweinstijn bestaat echt! En ik heb net een brief gekregen om er volgend jaar te studeren. Krijg alleen geen stufi daar. Was persoonlijke brief van de nieuwe directeur.quote:Op zondag 7 september 2014 23:49 schreef robber57 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat deze film over een sprookjeswereld gaat?
In de wereld waarin wij leven is er maar 1 betekenis voor het woord galjoen en die is in de maritieme sector.
het is ook een vis.quote:Op zondag 7 september 2014 23:49 schreef robber57 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat deze film over een sprookjeswereld gaat?
In de wereld waarin wij leven is er maar 1 betekenis voor het woord galjoen en die is in de maritieme sector.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |