Thnxquote:
Whaha vriendin en dochter zijn voorzien, zelf geen ambitiequote:
Hét moment om ze eens te verrassen!quote:Op zondag 7 september 2014 22:32 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Whaha vriendin en dochter zijn voorzien, zelf geen ambitie
quote:Op zondag 7 september 2014 22:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hét moment om ze eens te verrassen!
Dan koop je die gitaar voor haar!quote:Op zondag 7 september 2014 22:35 schreef Housekeeper het volgende:
[..]![]()
Ze houden ervan om positief verrast te worden![]()
Nee dank je: wat mij betreft houden we het akoestisch thuisquote:Op zondag 7 september 2014 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan koop je die gitaar voor haar!
Akoestische gitaar kan geen koptelefoon op, zo kan jij lekker rustig fokker zonder overlastquote:Op zondag 7 september 2014 22:44 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Nee dank je: wat mij betreft houden we het akoestisch thuis
Prrrima je mag hem uiteraard altijd vrijblijvend testen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:42 schreef R4m0n_46 het volgende:
Gave gitaar, ben nog op zoek dus hou deze even in de gaten
Beter!quote:
Dan kan je wel een slotje aanvragen, toch?quote:
Heb ik al gedaan, maar blijkbaar slapen ze nog.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan kan je wel een slotje aanvragen, toch?
Nee hoor, maar wij hebben ook een leven. Ja echtquote:Op zondag 7 februari 2016 14:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar blijkbaar slapen ze nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop