PEPSI MAX IS RANZIG!
dat dàt zich cola durft te noemen zeg. Iewl Geef mij maar 3es cola dan, da's een stuk lekkerder...
Als tweede kwam vanzelf sprekend de gewone Pepsi uit de bus. Die is een stuk lekkerder dan de max variant, maar er zit een raar smaakje aan, kweet niet... Ook issie te zoet...
En nogsteeds veeeeellekkerder dan al die pepsi-zooi blijft natuurlijk gewoon Coca-Cola.. wie pepsi heeft uitgevonden, moet veroordeeld worden wegens wansmaak...
Cola puur vind ik niet echt lekker.
Sisi No Bubbels is nog veel erger trouwens
(leest voor wat er voot troep allemaal in zit):
Bevat: Caffeine Ingredienten: Koolzuurhoudened Water, Kleurstof (Karamel E150d) Zoetstoffen (Aspartaam, Acesulfaam K), Voedingszuren (E338, E330), Zuurte'regelaar' (E331), 'Natuurlijke' Aroma's. Bevat een Bron van Fenylalanine (leuke nickname btw.)
Netzoveel rotzooi als in gewone cola dus...
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 25-10-2000 19:31]
Trouwens in 'Gewone' Pepsi zit: Koolzuurhoudend water, suiker, kleurstof (karamel), Voedingszuur (e338), caffeïne, 'natuurlijke' aroma's...
Dus wel suiker, maar niet al die andere shit
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 25-10-2000 19:37]
* Squatt heeft eigenlijk nog het liefst een Mountain Dew !
En die Aldi cola...GETVER...daar krijg je van die knarsende tanden van, brrr
nee coca cola is de beste. En om een of andere vage redenen neem ik op school altijd coca cola light. Het rare is: ik heb geen idee waarom
Wie helpt me en bespaart me een psycholoog
quote:Is dat cola met chocola?
Op 25 oktober 2000 22:16 schreef Isabeau het volgende:
Coco Cola absoluut #1
Mijn favo is in elk geval Coca Cola. Maar Pepsi vind ik ook prima te drinken.
Trouwens, ik dacht even dat ik in dit topic las dat DIGGER ook wel 's cola drinkt... nèèèèèh! Zal ik me wel verbeeld hebben.
quote:Met Rum of met Route 66 of zo Arcee
Op 25 oktober 2000 22:26 schreef Arcee het volgende:Trouwens, ik dacht even dat ik in dit topic las dat DIGGER ook wel 's cola drinkt... nèèèèèh! Zal ik me wel verbeeld hebben.
Trouwens: Erg leuk dat 'iedereen' Coca Cola meteen tot de beste bombardeerd, want uit blind proeven blijkt Coca Cola niet meer dan een middenmoter te zijn kwa smaak.
quote:Ow, ik dacht met bier ofzo
Op 25 oktober 2000 23:00 schreef DIGGER het volgende:
Met Rum of met Route 66 of zo Arcee
quote:Klopt, het is ook meer 't idéé dat ik Coca Cola drink dan dat ik echt zeg dat dat de lekkerste is. Als ik wel 's ergens Pepsi drink smaakt 't ook prima. Maar ik houd 't toch maar bij Coca Cola.
Trouwens: Erg leuk dat 'iedereen' Coca Cola meteen tot de beste bombardeert, want uit blind proeven blijkt Coca Cola niet meer dan een middenmoter te zijn kwa smaak.
quote:Ach gut, bang voor namen die je niet snapt.
Op 25 oktober 2000 19:25 schreef Vork het volgende:
(leest voor wat er voot troep allemaal in zit):
Bevat: Caffeine Ingredienten: Koolzuurhoudened Water, Kleurstof (Karamel E150d) Zoetstoffen (Aspartaam, Acesulfaam K), Voedingszuren (E338, E330), Zuurte'regelaar' (E331), 'Natuurlijke' Aroma's. Bevat een Bron van Fenylalanine (leuke nickname btw.)Netzoveel rotzooi als in gewone cola dus...
Vreemde namen betekent heus niet slecht of ongezond. In dit geval gaat het vrijwel volledig om koolwaterstoffen, hetzelfde als waar je hele lichaam van opgebouwd is. Kan geen enkel kwaad.
Doet me denken aan dat ene bekende voorbeeld van een aantal jaren terug, toen domme huisvrouwtjes groot alarm sloegen nadat ze op het etiket van hun favoriete lunch-onderdeel 'NaCl' zagen staan. Aaargh! NaCl! Wat zou dat nou weer voor gevaarlijk chemisch stofje zijn?. Beetje overtrokken reacties voor wat eenvoudig keukenzout.
Trouwens, coca-cola is de lekkerste cola
[Dit bericht is gewijzigd door MacBeth op 25-10-2000 23:26]
Nue.. ach behalve dan dat er veel zuren in zitten.. Da's slecht voor t gebit. .da's t enige wat er eigulluk echt slecht aan is.. Zolang je niet teveel cola drinkt is er niets aan de hand... eeuhm... teveel vanalles (maakt niet uit wat) is niet goed voor je...
EN wat Keroppi betreft... toch stiekum bang dat je aankomt van het hoge suikergehalte in de cola? of Koopt je moeder latijd cola Light voor je? misschien vond je t eigulluk toch stiekum lekkerder of ben je niets anders gewend?
Maargoed, ik drink dus redelijk veel, en krijg een enorm slijmerige keel van al dat normale Coca Cola spul...wat dat betreft drinkt Cola Light wat lekkerder weg. De smaak is anders, veel minder zoet...Daar moet je aan wennen, maar als je eraan bent gewend is het absoluut lekker. Nu moet ik wennen als ik gewone cola krijg, en vind ik dat al snel te zoet...
Ik neem overigens meer en meer Fanta...Maar ook daar precies hetzelfde als bij gewone cola...het blijft in m'n keel hangen en tja...nee...Geef mij maar Coca Cola Light...
Trouwens, Pepsi Max is ook goed te drinken hoor...Voor de verandering wel eens lekker, maar zou het ook niet constant kunnen drinken...Die hele promotie rond Pepsi Max vind ik trouwens zwaar zielig en overdreven...Het is gewoon cola, alsof het je leven beinvloed ofzo...Maar dat kan je over Coca Cola ook zeggen...:"The sun will always shine, the birds will always sing"...
Laat me niet lachen
quote:Misschien eet Isa de fles na afloop ook op?
Op 26 oktober 2000 10:26 schreef Lot het volgende:
Nooit iets gemerkt van geknars tussen me tanden ook. Bovendien....ik kauw nooit op cola, slik ut gewoon door....
quote:Jaaaaaaa precies de reden...Blergh!!! 3es heeft hetzelfde probleem, en dat andere is gewoon limonade met cola-extract en een potje koolzuurhoudend water erdoorheen...
Op 26 oktober 2000 09:28 schreef sataN het volgende:
Ik ga ookvoor de cola-light, want van gewone coca-cola krijg je zo'n plakmond en slijm in je keel, bleuh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |