Die komt hierna en dan Duke Nukem Foreverquote:Op maandag 8 september 2014 00:34 schreef C2000 het volgende:
Kun je maar beter niet aan Shadow warrior beginnen, die is nog 2x zo lastig..
Dat is best vetquote:Op maandag 8 september 2014 02:04 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ook onder Windows te draaien met betere graphics:
[ afbeelding ]
http://hrp.duke4.net/
I like BIG weapons!quote:Op maandag 8 september 2014 00:34 schreef C2000 het volgende:
Dit vond ik echt zo'n bazen uitspraak.quote:Op zondag 7 september 2014 22:54 schreef Lone_Gunman het volgende:
"It's time to kickass and chew bubble gum im all out of gum"
You are tiny, grasshopper!quote:Op maandag 8 september 2014 00:34 schreef C2000 het volgende:
Duhh, dacht je dat we voor eenquote:Op zondag 7 september 2014 20:48 schreef Nikmans het volgende:
Derhalve heb ik nooit de échte moeilijkheidsgraad van dit spel mogen ervaren. -, krijg ik nu dus al een paar dagen lang een pak slaag en zit ik om de haverklap op youtube filmpjes te zoeken die me vertellen waar ik naartoe moet![]()
Antiklacht: Duke
Duke 1 en 2 stonden ook op de cd-rom van duke nukem 3dquote:Op maandag 8 september 2014 08:26 schreef DIGIT_ het volgende:
[..]
Duhh, dacht je dat we voor eenOok cheats of youtube hadden voor duke nukem 1 en 2?
Het leveldesign is typisch jaren 90: Een clusterfuck van een doolhof, het liefst met allemaal platformpjes waar je af kan vallen. En door de beperkte textures ziet alles er hetzelfde uit.. Het laatste level van Episode 1 was echt een drama. ERGENS daar zit de eindbaas, maar voor je die eenmaal gevonden hebt..quote:De klacht is dus tweeledig: óf het leveldesign is vrij matig, óf ik zuig gewoon ass. Beiden terechte klachten dunkt me.
Pijpbommetjes met tripmijnen.quote:Op maandag 8 september 2014 02:04 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ook onder Windows te draaien met betere graphics:
[ afbeelding ]
http://hrp.duke4.net/
Duke 1 en 2 stonden ook op de cd-rom van duke nukem 3dquote:Op maandag 8 september 2014 13:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ook cheats of youtube hadden voor duke nukem 1 en 2?
Springen met de vlammenwerper of dieren braden of was het met de raketten dat je heel hoog kan jumpen of een jetpack geen idee, ik kan me de duke nukem herinerren dat je in een gevangenis begint met groene handen die tralies vasthouden.quote:Op maandag 8 september 2014 17:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Duke 1 en 2 stonden ook op de cd-rom van duke nukem 3dWat een bazengames waren dat
Dat is Duke 2 jaquote:Op maandag 8 september 2014 18:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Springen met de vlammenwerper of dieren braden of was het met de raketten dat je heel hoog kan jumpen of een jetpack geen idee, ik kan me de duke nukem herinerren dat je in een gevangenis begint met groene handen die tralies vasthouden.
Redneck Rampagequote:Op maandag 8 september 2014 01:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die komt hierna en dan Duke Nukem Forever
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |