is je moeder boer dan?quote:Op zondag 7 september 2014 19:59 schreef Karig_Hutje het volgende:
Ik heb ook laatst een paard zien staan in de wei.
Is paardenlul halal?quote:Op zondag 7 september 2014 20:02 schreef wickedmen het volgende:
Paard teregte klacht.
In de rundvlees ermee.
Omdat het KUT is en alleen wat bakvissen en paardenmeisjes het leuk vinden.quote:Op zondag 7 september 2014 20:01 schreef Zeus_007 het volgende:
Altijd dat eeuwige gezeik op paardrijden
Dacht dat jullie mannen lekkere blonde paardenmeisjes wel konden waarderen of niet?quote:Op zondag 7 september 2014 20:18 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Omdat het KUT is en alleen wat bakvissen en paardenmeisjes het leuk vinden.
Ja joh! Alle mannen houden van paardenmeisjesquote:Op zondag 7 september 2014 20:19 schreef Zeus_007 het volgende:
[..]
Dacht dat jullie mannen lekkere blonde paardenmeisjes wel konden waarderen of niet?
Ieder z'n smaak zo blijkt maar weerquote:Op zondag 7 september 2014 20:21 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Ja joh! Alle mannen houden van paardenmeisjes
Wake up girl
The one and onlyquote:Op zondag 7 september 2014 20:24 schreef Merida_Matts_HFS_2009 het volgende:
Is dat Ankie van grunsven???
GODVERDOMME wat heeft die een paardenbek... godtering joh
Ja en bedankt... nu heb ik oogaidsquote:Op zondag 7 september 2014 20:25 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
The one and only
[ afbeelding ]
Zo ben ikquote:Op zondag 7 september 2014 20:26 schreef Merida_Matts_HFS_2009 het volgende:
[..]
Ja en bedankt... nu heb ik oogaids![]()
GRRRRRRRRRRRRRquote:
Aardig wat medailles heeft ze hangen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:25 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
The one and only
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |