Dat dacht jijquote:
Spongboss16quote:
De legende's van de muziek afkrakenquote:Op zondag 7 september 2014 19:22 schreef Kiid het volgende:
Ooraids is rommel van The Stones, Michael Jackson, Beatles, Elvis etc.
Iedere keer als ik naar die troep luister dan bloeden mijn oren als een maagd die gepentreerd wordt door een oversized neger
Djumbo.quote:Op zondag 7 september 2014 19:25 schreef peterkailey het volgende:
[..]
De legende's van de muziek afkrakenWat luister je dan?
Dit kan niet anders dan cynisch zijn. Ik geloof het gewoon nietquote:Op zondag 7 september 2014 19:24 schreef NotYou het volgende:
Een track is niet compleet zonder Pitbull, Flo-Rida, David Guetta of Afrojack. Onterechte klacht dus.
Dacht ik al. En wat vind je er goed aan?quote:Op zondag 7 september 2014 19:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje top 40, Drake, Pitbull, Florida, Britney Spears
De hete bitches in de videoclips jwz.quote:Op zondag 7 september 2014 19:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Dacht ik al. En wat vind je er goed aan?
Ja dat is inderdaad nog een goedmakertje. En de sletjes die op leidseplein/random goedkope club erop losgaan en makkelijker mee naar huis willen.quote:Op zondag 7 september 2014 19:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
De hete bitches in de videoclips jwz.
Oh, dit gebeurt met alles wat populair is. Uitmelken. Tot. De. Laatste. Druppel.quote:Op zondag 7 september 2014 19:03 schreef peterkailey het volgende:
Van die opgehypte nep 'house' muziek die reageerbuisartiesten tot de laatste druppel willen uitmelken. Compleet met goedkope synth presets, 13 in een dozijn melodieën en cliché 'party hardy' songteksten (vergeet de achterlijke 'drops' niet). Om misselijk van te worden
Flo Rida - Wild Ones ft. Sia [Walgelijk]:
Zodra dit met techno gebeurd regel ik een huurmoordenaar op silk road.
Ik vind ditquote:Op zondag 7 september 2014 19:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, dit gebeurt met alles wat populair is. Uitmelken. Tot. De. Laatste. Druppel.
Echt vreselijk vind ik dit nummer trouwens niet, ik heb meer een broertje dood aan die vreselijke bigroom meuk met eenvoudige toonladdertjes als melodielijn en een simpele bass als 'breakdown'
Nee en ja.quote:Op zondag 7 september 2014 19:31 schreef Unites het volgende:
Dit is ook een 13 in een dozijn topic, hoor je ons daar over klagen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |