abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 00:03:06 #1
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6471524
op een gegeven moment geboren uit nood of omdat je de echte "best of" niet meer up to date vind...

van welke artiest heb je een zelfgemaakte/samengestelde cd gemaakt?

zelf heb ik inmiddels zelfgemaakte van Lenny Kravitz, Andre Hazes, Robbie Williams en Blof

zaterdag 26 oktober 2002 @ 00:10:28 #2
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6471598
Eigenlijk geen enkele specifieke artiest. Ik heb toch liever verschillende artiesten op 1 CD. Voor anderen heb ik wel eens wat gemaakt, maar dat is al jaren geleden. Laatste 'best-of' CD die ik op verzoek heb gemaakt was van Bluemchen (Jasmin Wagner)
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 00:32:48 #3
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6471870
ben nu bezig voor een evt best of anouk, maar ik krijg nog steeds geen goede versie van "everything" gevonden
pi_6471960
Kovenant , Metal algemeen , Cradle of filth , Nightwish 4 keer , Sopor Aeternus
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_6473156
Welke nummers zet je er dan op en waarin verschillen die van de "originele" ?
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 11:36:33 #6
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6474920
meestal ga ik dan voor de singles en evt wat remixen. Net als bij Lenny Kravitz bijvoorbeeld, ja ik wilde dit jaar een cd van hem hebben, maar miste op zijn best of toch wel wat numers die ik gaaf vond, en ja daarom zelf maar maken

ik zou bijna vergeten te zreggen dat ik er ook nog 1 van de Sjonnies heb

pi_6476560
Heb zelf de best of cd,s gemaakt van the Spice Girls haha,Destiny,s child,the Offspring,Guns and Roses,Mettalica,e.v.a .gewoon alle hits die ze hebben gehad bijelkaar gezet plus nog wat onbekendere nummers om de cd te vullen.Dan nog ff een leuk hoesje erbij zoeken en hoppa weer een cd erbij.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  zondag 27 oktober 2002 @ 17:34:51 #8
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_6491430
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:03 schreef Cybart het volgende:
op een gegeven moment geboren uit nood of omdat je de echte "best of" niet meer up to date vind...

van welke artiest heb je een zelfgemaakte/samengestelde cd gemaakt?

zelf heb ik inmiddels zelfgemaakte van Lenny Kravitz, Andre Hazes, Robbie Williams en Blof

Ik heb er best of's gemaakt van: offspring, godsmack, limp bizkit, disturbed, dropkick murphys, blink 182 en van de Red Hot Chilli Peppers
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_6491665
Eentje van K's Choice ooit... maar ik luister soieso niet al te graag naar best of's, maar liever naar albums.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6499863
ik heb er van:

Pearl Jam
Pantera
The Tea Party
The Doors
Therapy?
Smashing Pumpkins
Soundgarden